Team חתמה הסכם לייצוג חברת 3D Systems, מובילה עולמית בתחום הדפסות תלת ממד

תים, מקבוצת מלם-תים, חברת המחשוב והאינטגרציה המובילה בישראל, הודיעה היום כי חתמה על הסכם נציגות עם חברת 3D Systemsהחלוצה והמובילה העולמית בתחום הדפסת תלת ממד. במסגרת ההסכם תים תפיץ ותתחזק את מוצריה של 3D Systems בישראל.

3D Systems הינה החברה המובילה בעולם לפתרונות הדפסת תלת מימד המתקדמים והמקיפים ביותר לעיצוב, תכנון וייצור. פתרונותיה של החברה כוללים מדפסות תלת מימד, חומרי הדפסה, כמו גם מידול ושיתוף בענן. אחד היתרונות הבולטים של החברה על פני מתחרותיה, הוא השימוש במתכות מורכבות.

אודי ויינטראוב, מנכ”ל חברת תים, אומר: “לתים יש עניין לקדם בשוק הישראלי את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום ה”חם”, הדפסות תלת מימד. בדקנו ומצאנו כי פתרונותיה של 3D Systems מהווים פתרון משלים מרכזי בקידום מחלקת התיב”ם שלנו ובכלל זה אוטודסק, אותה אנו מייצגים. העובדה שפתרונותיה של החברה מתאימים גם לטכנולוגיית ענן, מגדילה את התאמתה לצרכי לקוחותינו. בחרנו לייצגה בישראל בשל היתרונות הטכנולוגיים הבולטים, כמו גם מגוון והיקף הפתרונות שהיא מציעה לשוק”.

תים, כקבוצה המובילה את שוק התיב”מ בישראל, הינה הנציגה הרשמית של חברת Autodesk העולמית. בדו”ח שפורסם ע”י מגזין 3Dprinting Industry, המתמחה בתעשיית הדפוס, דורגה אוטודסק כחברה המשפיעה ביותר בתחום הדפסת תלת מימד, לשנת 2014. הדירוג, בראש הרשימה, מביא לידי ביטוי את הערך המוסף הגבוה שיש לאוטודסק/תים בתחום זה.

פתרונותיה של 3D Systems מורכבים מחומרים שונים, ביניהם: פלסטיק, מתכת, קרמיקה ודברי מאכל. לחברה פתרונות בתחום הבריאות ובכלל זה פתרונות סימולציה מקצה לקצה, הדרכה ותכנון משולב, הדפסה לניתוח אישי, כמו גם מכשירים רפואיים ורפואת שיניים.

צבי ברונר, סמנכ”ל הטכנולוגית של חברת תים, אומר: “במתכונת הייצור המסורתי קיים קושי להסתדר עם תכנון, יצור, המחשבה ובחינת המוצר (Prototype), ללא הדפסת מודל תלת מימדי. הצורך ילך ויגבר בשנים הקרובות וכל תחום תלת המימד יהיה נפוץ וישמש את התעשייה כברירת מחדל”.

“תים”, מוסיף ברונר, “שואפת לספק ללקוחותיה את כל הפתרונות הרלוונטיים בתחום של הדפסת תלת מימד, אשר הפך להיות ב-Mainstream בשנה האחרונה. הכוונה היא לספק פתרונות מהירים אשר חוסכים בעלויות הייצור. הייחוד של 3D Systems במגוון הפתרונות שהיא מציע, כולל הדפסה במתכת ובחומרים מורכבים, ולה קו המדפסות הרחב ביותר בשוק”.

מוצריה של 3D Systems מיועדים להחליף ולהשלים שיטות מסורתיות, עם תוצאות משופרות וזמן קצר יותר לתוצאות. פתרונות אלה משמשים את עולם העיצוב ומאפשרים מהירות, תוכניות, מדריכים, אב טיפוס, ייצור חלקים, מכשירים והרכבות פונקציונאליים.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות