דאסו סיסטמס מציגה את HomeByMe תוכנה ידידותית למשתמש לשרטוט ועיצוב הבית בתלת ממד

רכשתם בית חדש או שיפצתם דירה? כעת עומד בפניכם אתגר חדש, אתגר עיצוב הפנים. כיצד  תקבעו את   צבע הקירות, היכן יעמדו הרהיטים ואיך תיראה הדירה בתום התהליך.

בעוד  שבעבר עיצוב הבית היה תהליך מורכב הכולל אדריכל ליצירת שרטוט דו-ממדי של הנכס שלאחריו נדרש לקחת את שירותיו של מעצב פנים, כיום, בלחיצת כפתור אינטרנטי, ניתן להחליף את שרטוטי הדו ממד בעיצוב תלת ממדי מרהיב של החלל.

דאסו סיסטמס (Dassault Système), חברת ה-3DEXPERIENCE, מציגה את HomeByMe, פתרון אינטרנטי ידידותי  ההופך את המשתמש למעצב פנים בין רגע. הכלי החדש מאפשר התנסות עם אלפי צבעים, חומרים ומוצרים וממחיש כיצד רעיונות העיצוב הביתיים שלך מתעוררים לחיים. הפתרון זמין להורדה באופן חינמי ופשוט באתר:

http://home.by.me/en/

מעצבים מתחילים יכולים בקלות  להנות  מהיתרונות הבאים:

  • יצירת שרטוטים דו ממדיים – הוספת  קובץ תכניות הנכס הקיימות  אל פתרון  HomeByMe, יאפשר יצירת קירות, מסגרות, ומשקופים ואף שיתוף השרטוטים עם אנשי מקצוע.
  • עיצוב מרחב הבית בתלת ממד –  תכנון ועיצוב החלל הפנימי יתאפשר בקלות על ידי שימוש בטכנולגיית התלת ממד וכלי המידול המתקדמים והחדישים של דאסו סיסטמס, המותאמים   במקרה זה ל”מתכננים מתחילים”
  • סייען עיצוב – עיצוב פנים הוא אלמנט מרכזי ומאתגר בעיצוב הבית בעיקר אם יש מתלבטים בין סגנונות עיצוב שונים, או  נדרש להתמודד עם דרישות טכניות ואחרות . בעזרת HomeByMe ניתן לקבל השראה עיצובית, ואף  לאמת את התכנון מבחינה טכנית, כמו למשל עיצוב המטבח.
  • עיצוב פנים – תנו מתיחת פנים לעיצוב הבית, בדקו האם הספה מתאימה מבחינת המידות, ובחנו כיצד יראה הפרקט  או הקירות עם צבע חדש. ניתן להשתעשע עם הקטלוג הגנרי המוצע בפתרון, או עם מוצרים אחרים.

” HomeByMe מאפשר את עיצוב הבית בקלות גם אם אינך בעל מקצוע בעל הכשרה מתאימה אומר אלי בויקיס, מנכ”ל דאסו סיסטמס ישראל. “אם בעבר היה עיצוב  נחלתם של  גורמים מקצועיים בלבד, כעת יש לכל אחד ואחת אפשרות לייצר שרטוטים דו-ממדיים ולבחון תוך שניות כיצד ייראה ריהוט מסוים, צבע קיר או מרצפות בחלל החדר. עוצמתה של פלטפורמת 3DEXPERIENCE, מאפשרת לנו להציג את HomeByMe, כלי ההופך  את עיצוב הבית ממטרד לחוויית משתמש נעימה”.

רוצים לראות איך זה נראה? כנסו לסרטון:

https://www.youtube.com/watch?v=PIAGcX9qge8

ולהתנסות עצמאית, כאמור אפשר להוריד את התוכנה, בחינם תוך רגעים ספורים, מכאן:

http://home.by.me/en/

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות