חדשות היום

יצרנית הציוד החקלאי CLAAS משפרת את שיתופיות המידע ברחבי הארגון עם פלטפורמת 3DEXPERIENCE

חברת CLAAS מגרמניה, מובילה עולמית בייצור ציוד מכאני והנדסי לחקלאות, בחרה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, לשיפור השקיפות ושיתוף המידע בין מוקדי החברה השונים הפזורים ברחבים העולם.

חברתCLAAS, שמושבה בגרמניה, הינה יצרנית בינלאומית של קומביינים, מחרשות, מכבשים, טרקטורים וציוד לקצירת שדות, בעלת כ-11 אלף עובדים ברחבי העולם ועם מחזור שנתי של כמעט 4 מיליארד יורו. כחלק מהמעבר של התעשייה העולמית ל-Industry 4.0 חיפשו ב-CLAAS כלי שיסייע להם לפעול טוב יותר ברמה הבינלאומית, והחליטו לבחור בפלטפורמה של דאסו סיסטמס.

“התחרות היום מחייבת יצרנים לתכנן מכל מקום ולייצר בכל מקום. אנו ב-CLAAS חיפשנו פתרון שיאפשר ליצור את המכונות שלנו בצורה אחידה דרך אתרי התכנון והייצור השונים שלנו מסביב לעולם,” אמר ברנרד שוקרט, מנהל טכנולוגיות ב-CLAAS.

פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, מאפשרת למנהלי הפיתוח של CLAAS לעבוד על דגמים ופיתוחים חדשים במקביל במקומות שונים ברחבי העולם. בעזרת פתרון התעשייה הייחודי Single Source for Speed של דאסו סיסטמס, יכולה החברה לוודא כי את עבודת המהנדסים ממודרת, ולמנוע גישה בלתי מורשת לפרויקטים. במקביל, המהנדסים באתרים השונים עובדים על נתוני מוצר זהים, כך מונעים טעויות המתרחשות בעבודה על גרסת פרויקט לא נכונה. הפלטפורמה המשולבת של דאסו סיסטמס הוטמעה עבור כלל עובדי הארגון ומסייעת באספקת תכנונים עדכניים, אותם אין צורך לתחזק יותר מפעם אחת. למעשה, אנשי CLAAS יכולים כעת לאחסן את התכנונים שלהם ישירות בפלטפורמה ולבחון אותם בזמן אמת, לפני יצירת אב טיפוס.

“בעבר, מהנדסי מערכות נאלצו להתקין את הציוד שלהם רק לאחר השלמת התכנון המכני,” אמר שוקרט. “לו איזה בעיה התעוררה לאורך הדרך, מאמצי העיצוב מחדש היו לרוב מובילים לבזבוז גדול מבחינת תכנון, עלויות וזמן. כעת, עם פתרון Single Source for Speed, מהנדסי מכניקה, חשמל והידראוליקה מקבלים גישה בו זמנית לאותו הפרויקט, ויכולים לעבוד במקביל במקום לחכות שהתכנון יתפנה. יתרה מכך, אנו יכולים לעשות כעת התאמות בסביבה הדיגיטלית תוך כדי תנועה, ולהקטין את כמות הפסולת העודפת ואת הטעויות במהלך הייצור.”

“כדי להכין את המכונות שלנו לעתיד היינו צריכים להוסיף או לשדרג את הטכנולוגיה במכונות הקיימות, ולספק לבעליהן ערך בר קיימא לשנים קדימה,” ממשיך שוקרט. “מאחר ונתוני התכנון עבור כל מכונה, אותה אנו מפתחים, נשמרים ומנוהלים בפלטפורמת 3DEXPERIENCE, קל יותר לגשת למידע להוספת מאפיינים נוספים לאורך מחזור חיי המכונה, ולספק אותם ללקוח, ללא צורך בפיתוח מכונה חדשה עם כל טכנולוגיה חדשה שנוספת”.

“חברת CLAAS חיפשה לשלב חדשנות בתהליכים, במערכות ובכלים שלה, כדי שיכולת התגובה של הארגון תעמוד בקו אחד עם האתגרים הגלובליים שעומדים בפני התעשייה החקלאית,” סיפר אלי בויקיס, מנכ”ל דאסו סיסטמס ישראל. “פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE הגדילה את התפוקה שלהם במחקר ובפיתוח וסייעה לאחד כישרונות מרחבי העולם על גבי מערכת ייחודית אחת, תוך שהיא מאפשרת להם לשתף ידע ורעיונות. כעת יכולה החברה לקצר את הזמן הפיתוח של מוצרים חדשניים לשוק, גורם חשוב מאוד ללקוחות ולפיתוח  הבינלאומי של הפעילות של CLAAS.”

ds-claas (2)

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות