מוטורולה סולושנס משדרגת את היכולות הטכנולוגיות של סדרת מכשירי ה-TETRA MTP3000 כדי להתאימן למשימות קריטיות

סדרת מכשירי הרדיו MTP3000 בטכנולוגיית TETRA של מוטורולה סולושנס שודרגה כדי להעמיק את תאימותה למשימות קריטיות. בין היתר הוגברה העמידות של סדרת המכשירים, שופרה האיכות הקולית והורחבו הכיסוי והקישוריות של המכשירים.

בשניים מדגמי הסדרה MTP3500 ו-MTP3550 שולבה פונקציונאליות מורחבת הכוללת התרעות באמצעות ריטוט, הצפנה מקצה לקצה, חיישן “אדם נופל” המודע לכך שהמשתמש נפגע ויצא מכלל פעולה ומודיע על כך  ועוד.

כל דגמי הסדרה תואמים לתקן IP65/66/67 ועל כן מציעים עמידות גבוהה מסוגה. המכשירים תומכים עתה בכיסוי רחב מסוג, גם במרחקים ארוכים מאוד וגם בתוך בניינים, זאת באמצעות מקלט רגיש ומשדר עוצמתי Class 3L (1.8W). בנוסף, כל דגמי הסדרה פועלים בכל אזורי TETRA עם הרחבת דגם UHF ונותנים כיסוי בטווח התדרים 350 – 470MHz וכן 800MHz.

שירותים מבוססי מיקום שופרו: בנוסף ליכולות GPS משופרות, סדרת MTP3000 מספקת כעת גם תמיכה אופציונאלית למערכת הניווט של Beidou לשווקים הסיניים ולמערכת הניווט GNSS לשווקים מזרח אירופיים.

אם מכשיר הקשר או המשתמש נופלים, יופעלו חיישן ואפליקציית “אדם נפל” כדי להזמין סיוע מידי למקום.

תקשורת בלוטות’ 2.1 מהירה ומאובטחת יכול לשחזר את חוויית ה-PTT שמציעים מכשירי מוטורולה סולושנס השונים. מכשירי סדרת MTP3000 יכולים להגביל את הגישה לבלוטות’ לצורך הגברת האבטחה.

למכשירי MTP3000 ו-MTP3500 נוספה מערכת הצפנה רבת עוצמה מקצה לקצה שעמידה גם בפני חבלות חומרה – עבור משתמשים שזקוקים לאבטחת מידע מוגברת.

למצבים של פעילות חשאית מציעים MTP3500 וסדרת MTP3550 אפליקציית רטט לשיחות נכנסות שמוודאת כי המשתמש לא ימשוך אל עצמו תשומת לב בעת פעילויות רגישות.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות