חדשות היום

מיקרוסופט השיקה את אתר מרכז המו”פ החדש בחיפה

מיקרוסופט השיקה בישראל את אתר המו”פ החדש של החברה בחיפה, המרחיב ומשדרג את פעילויות המו”פ בישראל. הבניין החדש, במתחם מת”ם (בבעלות חברת גב ים), מחליף בניין קודם ששרת את החברה מאז הקמת מרכז המו”פ בחיפה בשנת 1991 – והיה בשעתו הראשון מחוץ לגבולות ארה”ב. בשנת 2006 החליטה מיקרוסופט להרחיב את פעילות המו”פ בישראל והקימה את אתר המו”פ בהרצליה פיתוח. עתה, כאמור משיקה החברה את אתר המו”פ החדש בחיפה שמהווה קפיצת מדרגה נוספת בפעילות המחקר והפיתוח בישראל.

ההשקה התקיימה היום בנוכחות ס. סומאסגר, סגן נשיא בכיר במיקרוסופט, האחראי על המו”פ בתחומי הענן והמחשוב הארגוני ואחראי בנוסף על שלושת מרכזי המו”פ האסטרטגיים של החברה בעולם (ישראל הודו, וסין). סומאסגר אף התלוצץ במהלך נאומו שהנוף המרהיב מהבניין גרם לו לבקש לשריין לעצמו משרד בחיפה.

כן השתתפו באירוע: יורם יעקובי, מנכ”ל מרכז המו”פ בישראל, אבי נתן, ממייסדי מרכז המו”פ בחיפה בשנת 1991 ומנהלו במשך כ-10 שנים, ופרופסור משה טננהולץ שמנהל את מרכז המחקר המשותף לטכניון ולמיקרוסופט.

אלי כרמון סמנכ"ל הכספים של מרכז המו"פ, יורם יעקובי מנכ"ל מרכז המו"פ, סומא סומאסגר סגן נשיא החברה, אבי נתן ממייסדי מרכז המו"פ

אלי כרמון סמנכ”ל הכספים של מרכז המו”פ, יורם יעקובי מנכ”ל מרכז המו”פ, סומא סומאסגר סגן נשיא החברה, אבי נתן ממייסדי מרכז המו”פ

יורם יעקובי, מנהל מרכז המו”פ בישראל: “השקת הבניין החדש מעידה על הרחבה נוספת של פעילות המו”פ בישראל, הן במישור התשתיתי, הן במישור המיזוגים והרכישות והן בהרחבת כוח האדם. חיפה נתנה את האות לכניסת המו”פ של מיקרוסופט לארץ וההצלחות הטכנולוגיות מאז הובילו להחלטה להרחיב אתר זה שמהווה אבן שואבת לאנשי מקצוע בחיפה ובצפון הארץ בכלל. אנו ערוכים עתה להרחבת פעילות המו”פ בחיפה עם גיוס כוח אדם משמעותי נוסף”.

הבניין החדש משתרע על פני שטח של 7,500 מ”ר – הגדול ב-50% משטחו של הבניין הקודם. הוא כולל לובי ו-4.5 קומות הצופים לים, עם נוף עוצר נשימה.

הבניין, שבנייתו נמשכה קרוב לשנתיים, מאכלס עתה 150 מהנדסים ועובדים והוא ערוך לקלוט עשרות עובדים נוספים. בימים אלה מרחיבה החברה את מצבת העובדים ומגייסת מהנדסים וחוקרים לאתר החדש.

אתר המו”פ החדש החדש מיישם קונספט עבודה חדשני שמבוסס על “שכונות”, דהיינו 33 חללי עבודה, שכל אחד מהם משרת צוות עבודה נפרד. הארכיטקטורה הפנימית של כל “שכונה” מאפשרת תקשורת פתוחה וזורמת בין חברי כל צוות לצורך שת”פ יעיל יותר, תוך הפרדה מצוותים אחרים.

הבניין החדש הוא מהאתרים המתקדמים והחכמים ביותר בתעשיית ההיי-טק בישראל והוא מכיל מגוון טכנולוגיות מתקדמות כמו: רצפה צפה, מערכת בקרת מבנה מתוחכמת, מעליות חכמות ועוד. כן הוא מתאפיין בעיצוב מרשים כולל: מדפסת מים מבוססת קינקט (מזרקה שיוצרת צורות מים צבעוניות כתגובה לתנועות גוף של מי שעומד מולה) מסכי מולטימדיה נעים על גבי מסילות, בית קפה לעובדים עם דק שמשקיף לים, גג מרהיב לאירועים ועוד.

Photo By Tomer Foltyn 050-5810058

 

 

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות