חדשות היום

נייס ובומרינג מכריזות על פתרון הקלטה משולב של מכשירי סלולר למגזר הפיננסי

נייס סיסטמס ובומרינג, הכריזו היום על שילוב יכולת הקלטה של מכשירי סלולר במערכת Engage של נייס, בהתבסס על הטכנולוגיה של בומרינג. הפתרון המשולב מאפשר למפעילי סלולר בעולם לספק שירותי הקלטה של שיחות והודעות טקסט מסלולארי על מנת להבטיח עמידה בתקנות החדשות בענף השירותים הפיננסיים העולמי.

הודות לאינטגרציה של בומרינג עם סביבת ההקלטות של נייס, חברות תקשורת יוכלו כעת לשלב את פלטפורמת ה Enterprise Compliance Server (ECS) של בומרינג בתשתיות התקשורת שלהן ולאפשר לגופים פיננסיים להקליט שיחות והודעות טקסט מסלולרי על בסיס מערכת Engage הקיימת אצל הלקוח ומשמשת אותם להקלטת התקשורת הקווית האירגונית. יכולת זו מקנה יתרון וחסכון משמעותי בעלויות, מאחר והיא מתבססת על תשתיות קיימות ואינה דורשת התקנת מערכת נפרדת.

שותפות זו תאפשר לארגונים במגזר הפיננסי ליישם פתרון העומד בתקנות הבינלאומית העדכניות ביותר, המחייבות שמירת רשומות בשימוש בסלולרי, לרבות תקנות ה- FCA (Financial Conduct Authority) רשות השירותים הפיננסיים בבריטניה, והחקיקה במסגרת Dodd Frank Act בארה”ב. התקנות החדשות בתחום הסלולר בבריטניה ובארה”ב מחייבות מוסדות פיננסיים לתעד, לשמור ולאחזר את כלל התקשורת העסקית המתבצעת ממכשירים ניידים והקשורה לביצוע עסקאות ומסחר. מדינות נוספות באירופה ובאסיה צפויות לאמץ בקרוב תקנות דומות שיחייבו את מוסדותיהם הפיננסיים. האינטגרציה של בומרינג עם פלטפורמת Engage של נייס מספקת את יכולת ההקלטה הניידת הנדרשת לשווקים אלו ומבטיחה עמידה מלאה בדרישות ובתקנות.

פלטפורמת Engage של נייס מאפשרת לאתר ולשמור את האינטראקציות עם הלקוחות ומסייעת בניתוח הסיבות שהביאו לפניית הלקוח, שיפור בקרת איכות ואבטחת עמידה בתקנות בינלאומיות, כל זאת בעלות נמוכה יותר מפתרונות אחרים בתחום. הודות ליכולות מתקדמות בזמן אמת, הפלטפורמה מחזקת את פורטפוליו המוצרים בזמן אמת ובעלי השפעה עסקית משמעותית. הפלטפורמה תומכת ברוב סביבות הטלפוניה, לרבות VoIP, תקשורת TDM מסורתית ורשתות היברידיות ומאפשרת מעבר חלק בעת ניוד טכנולוגיות תוך הסתגלות לצרכי מוקדי שירות לקוחות מודרניים ומתפתחים. היא תומכת באלפי ערוצי הקלטה בו-זמנית על גבי פלטפורמה אחת לרבות לכידה, שיגור בזמן אמת, הקלטה וגניזה.

מיכה כתראן, סמנכ”ל חטיבת מוצרי הקלטה בסביבה מרובת ערוצים בנייס, אמר:

“לאור המספר הגדל של עובדים מרחוק בארגונים, הקלטת אינטראקציות עם הלקוחות בערוצי תקשורת ניידים הופכת למרכיב קריטי בדרישה לציות ועמידה בתקנות וניטור איכות. השותפות עם בומרינג מאפשרת לנו להציע לארגונים פלטפורמה חכמה ומרובת ערוצים המיועדת לסביבה הניידת, ולסייע להם לנהל את התאימות לרגולציה המשתנה בכל עת.

אבי אהרון, מנכ”ל ומייסד בומרינג, אמר:

“עם ניסיון של יותר מ-14 שנים בפיתוח מוצרים בתחום הטלקום, בומרינג נרגשת לספק יחד עם נייס את הדור החדש של טכנולוגיית ההקלטה של מכשירים ניידים. אנו עדים לגידול משמעותי בביקוש העולמי להקלטות של תקשורת ניידת, וגאים לאפשר למפעילות הסלולר להציע פתרון הקלטה של ניידים מבוסס טכנולוגיית רשת כשירות ערך מוסף, המעניק ערך הן למוסדות פיננסיים והן למגזרים נוספים הנדרשים לפתרון הקלטה של מכשירים ניידים הניתן לאכיפה.”

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות