חדשות היום

סאנדיסק משיקה בישראל את ה-iXpand המאפשר להעביר תמונות ווידאו מאייפונים ואייפדים למחשבים האישיים

סאנדיסק משיקה בישראל כונן פלאש לאייפונים ואייפדים

כונן ה-iXpand מאפשר להעביר תמונות ווידאו מאייפונים ואייפדים למחשבים האישיים – פיסי ומק – ללא כבלים, חיבורי אינטרנט או מגבלות רוחב פס

חברת סאנדיסק, המובילה העולמית בפתרונות אחסון פלאש, הכריזה על השקה בישראל של סדרת כונני ה-iXpand, כונני USB שתוכננו במיוחד עבור אייפונים ואייפדים.

כונן ה-iXpand הוא פתרון קל לשימוש שמאפשר להעביר תמונות ווידאו מאייפונים ואייפדים למחשבים האישיים – פיסי ומק – ללא כבלים, חיבורי אינטרנט או מגבלות רוחב פס, כשהוא שומר על האיכות והרזולוציה של הקבצים המקוריים. אפליקציית הסנכרון האינטואיטיבית של ה-iXpand עולה אוטומטית עם חיבור הכונן לאייפון או לאייפד, וניתן לבצע באמצעותה סנכרון אוטומטי של תמונות ווידאו היישר מהמכשיר הנייד. בנוסף, משתמשים יכולים לשמור על הכונן הזעיר סרטים במרבית הפורמטים הפופולריים ולנגן אותם ישירות מהכונן על האייפון או האייפד, בלי להשקיע זמן ומאמץ בהמרות פורמטים.

אפליקציית הסנכרון אף מאפשרת הגנה והצפנה של קבצים רגישים ולהגן עליהם בסיסמה, כך שניתן יהיה לגשת אליהם הן על הכונן והן על המחשב האישי לאחר ההעברה, כשהמשתמש נהנה משקט נפשי ביודעו שהקבצים שלו מוגנים ומאובטחים היטב.

“על פי חברת המחקר IDC, שלושה רבעים מכל התמונות מצולמות כיום בסמארטפונים וטאבלטים” אומר עודד קטקו, מנהל מכירות סאנדיסק בישראל. “עם העליה בכמות התכנים הנוצרים ונשמרים במכשירים ניידים הצרכנים מחפשים דרכים קלות לניהול כל המידע הזה. על פי בדיקה שערכה סאנדיסק בשוק האמריקני, 82% מבעלי הסמארטפונים אומרים שהעברה של תמונות, וידאו, מוסיקה ומסמכים היא נושא שמאוד חשוב עבורם. ה-iXpand שמושק כעת בישראל, מציע לצרכן דרך קלה ובטוחה להעברה של התכנים האהובים עליהם, כך שיהיו זמינים עבורם בכל זמן ובכל מקום”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות