חדשות היום

תצוגת התכלית של הטכנולוגיה והתעשייה הישראלית

בין החברות שהגיעו לפגוש את חברות ההזנק הישראליות בברצלונה-

כ- 50 מפעילים סלולריים, קבוצת הכדורגל של ברצלונה,  גוגל, סיטי בנק ועוד

היום (יום ה’, 5.3) תנעל בברצלונה, ספרד, תערוכת הסלולר הגדולה והחשובה בעולם2015  MWC . במהלך ארבעת ימי התערוכה פקדו את ביתן ישראל בתערוכה אלפי אורחים ביום. בכך גם מגיע לסיומו מאמץ לאומי מרוכז של מכון היצוא ומנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה, שהתקיים במהלך השנה האחרונה, במסגרתו התקיימו  למעלה מ- 3000 מפגשים עסקיים  לכ- 140 החברות הישראליות המציגות בביתן הלאומי.

בין החברות הבין לאומיות שקיימו פגישות עסקיות לביתן ישראל בתערוכה:

כ- 50 מפעילים סלולריים מרחבי העולם וביניהם דויטשה טלקום, ספרינט, קוריאה טלקום, צ’יינה טלקום, רוג’רס קנדה, טלפוניקה, O2, טלקום איטליה ועוד. בנוסף הגיעו לפגושחברות ישראליות שהציגו טכנולוגיות בתחום הפרסום, רשתות חברתיות ומועדוני לקוחות הנהלת קבוצת הכדורגל של ברצלונה  לה כ- 80 מיליון אוהדים ברחבי העולם, גוגל שפגשה חברות טכנולוגיה לניווט ולחניה, יצרניות הרכב ג’נרל מוטורס, BMW, פורד, שברולט וסיאט שנפגשו עם חברות המציגות טכנולוגיות לרכב המחובר, חברת התעופה לופטהאנזה נפגשה עם חברות להן טכנולוגיות לתקשורת בטיסות וכן חברות בתחום התוכן הבידורי, סי טי בנק, בנק ברקליס ויוניקרדיט נפגשו עם חברות שהציגו טכנולוגיות סייבר וטכנולוגיות לתשלום מהנייד, טכנולוגיות זיהוי לכניסה לחשבונות וטכנולוגיות לסריקה, חברת המשחקים אוסבורן נפגשה עם חברות שהציגו טכנולוגיות IOT  לשילוב במשחקים ועוד.

בעקבות ההשתתפות בתערוכה שנה שעברה חתמה חברת זימפוריום, שמפתחת אפליקציית הגנה מפני פריצות לסלולר דרך רשתות WiFi , עסקה אסטרטגית עם חברת ההפצה היפנית Toyo, הכוללת רכישה והשקעה. סכום העיסקה הכולל הוא בהיקף של בין 12-14 מיליון דולרים.

רמזי גבאי, יו”ר מכון היצוא, סיכם את ההשתתפות הישראלית בתערוכה ואמר כי לאורך כל ימי התערוכה הביתן הישראלי המה מבקרים והציג חדשנות ואת העוצמה הטכנולוגית הישראלית. המציגים בביתן הלאומי לא נחו לרגע וחיזקו את המוניטין שלנו כ- START UP NATTION.  5% מהמציגים בברצלונה הם ישראלים. זו הייתה  גאווה אמיתית עבורי לצפות במתרחש ולראות את ההתפעלות הבלתי פוסקת של המבקרים מכל אחת ואחת מהטכנולוגיות שהוצגו בפניהם”.

סיכום במספרים:

4 ימי תערוכה

כ- 140 חברות ישראליות

למעלה מ- 3,000 מפגשים עסקיים

נציגים מלמעלה מ- 50 מדינות ביקרו בביתן הלאומי הישראלי

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות