חדשות היום

Citrix ו-Google משפרות את האבטחה הארגונית והניהול של מכשירי אנדרואיד

פתרון ה-XenMobile יתמוך במכשירי אנדרואיד ארגוניים, בצעד שמקדם את Citrix כמובילה בפתרונות אבטחה לסביבות עבודה ניידות למגוון הרחב ביותר של מכשירים

Citrix הכריזה היום על הרחבת שיתוף הפעולה ארוך השנים עם גוגל: מוצר ה XenMobileמבית Citrix יתמוך מעתה במכשירי אנדרואיד ארגוניים. הכרזה זו מצטרפת לשלל שיתופי פעולה קיימים בין שתי החברות, בהן אפליקציות וירטואליות על גבי מכשירי כרום, מוצרי ניהול מובייל ארגוני (EMM) על גבי סמרטפונים וטאבלטים מבוססי אנדרואיד ועוד. יחד, Citrix וגוגל מעצימות הן עסקים והן מוסדות ממשלתיים עם פתרון ניידות בטוח, מדיד מבוסס יישומים המספק חווית משתמש יוצאת דופן ומאפשר לאנשים לעבוד בצורה טובה יותר.

XenMobile של Citrix תומכת באנדרואיד ארגוני

פתרון ה-XenMobile יספק מעתה פתרון EMM מקיף גם למכשירים מבוססי אנדרואיד: סמארטפונים, טאבלטים ודסקטופים. האנדרואיד הארגוני של גוגל מספק פרופיל עבודה ייעודי הכולל הגבלות שיתוף, הפרדת מידע עסקי ואבטחתו, בעת שמידע אישי נותר פרטי. שילוב הטכנולוגיות הללו יוצר עבור ארגונים אבטחה ושליטה משופרים.

לצד זאת, Citrix ממשיכה להרחיב את התמיכה שלה למכשירי סמסונג KNOX. תכונות רבות של מכשירים אלו יכולים לשמש בשילוב עם מערכת האנדרואיד הארגונית, על מנת לאפשר ניהול ובקרה במכשירים סמסונג גלאקסי. פתרון ה-XenMobile הינו ייחודי ביכולתו להציע אבטחה ומדיניות בכל פלטפורמות המכשירים הניידים, בכלל זה בתמיכה בתקני ההצפנה והתאימות FIPS 140-2.

Citrix וגוגל מספקות פתרונות מובילי שוק לניידות ארגונית

Citrix וגוגל מובילות מהלך לעולם נייד ממוקד יישומים. שתי החברות עבדו יחד החל מ-2011 על מנת לספק יישומים עסקיים למחשבי ChromeBook הראשונים. עם Citrix XenApp ו-Citrix Receiver עבור Chrome, ארגונים מתעשיות שונות יכולים לספק באופן מאובטח ובשליטת החברה תוכנות ויכולות כגון Windows, רשת, אפליקציות SaaS ודאטה למשתמשי ChromeBook ברחבי העולם. היום, שתי החברות מרחיבות שיתוף פעולה זה עם שילוב פתרון ה-XenMobile במערכות האנדרואיד הארגוניות. כעת, ללקוחות יש הגמישות לבחור, לפעול ולנהל באופן מאובטח בכל אחד ממכשירי סמסונג או סמארטפונים אחרים מבוססי אנדרואיד ולספק פתרונות לסביבת עבודה ניידת ומאובטחת המסייעת ביעילות ובפרודוקטיביות המשתמשים.

“ההבחנות המסורתיות בין האישי והעסקי הולכות ומתפוגגות במהירות, ואנשים משתמשים היום באופן שגרתי באותם הסמארטפונים, הטאבלטים והלפטופים בכל חלקי חייהם”. אומר בראיין דיי, סגן נשיא ומנהל קבוצת פלטפורמות המובייל ב-Citrix. “מצב זה יוצר אתגר עבור ארגוני IT המחייב שמירת הגבולות  בין תכנים אישיים ועסקיים. בתקופה הנוכחית, עם היטשטשות הגבולות, אנשים זקוקים לסביבת עבודה ניידת ומאובטחת המספקת גישה מידית לאפליקציות ולשירותים העסקיים שלהם, על כל מכשיר ומכל רשת. שילוב פתרונות סביבות העבודה הניידות של Citrix עם מכשירים מבוססים אנדרואיד וכרום מבטיח שלקוחות משותפים יזכו לאבטחה, לגמישות ולחוויית המשתמש שהם צריכים כדי לעבוד בכל זמן ומכל מקום”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות