חדשות היום

Crydom מציגה את SeriesOne DR – סדרת קוצבי זמן רב-תכליתיים קומפקטיים חדשה בטכנולוגיית SSR, ברוחב 11 מ”מ ובהספק גבוה של 6 אמפר AC ו-DC, להתקנה במסילת DIN

טכנולוגיית הניהול התרמי הבלעדית של Crydom והניסיון המוכח שלה בממסרי SSR, משולבים כעת עם תזמון מתקדם מבוסס uP בהיצע קוצבי הזמן החדש בטכנולוגייתSSR – SeriesOne DR, המציע מודלים עם יציאות יוצאות  דופן של 6 אמפר AC ו-DC ושמונה פונקציות תזמון מדויקות עם 18 וריאציות באריזה קומפקטית ברוחב 11 מ”מ להתקנה במסילת DIN, המתוכננים לבקרה ישירה עבור מגוון רחב של עומסים התנגדותיים והשראתיים.

טכנולוגיית SSR  המוכחת של Crydom זמינה כעת בשילוב שמונה פונקציות תזמון מבוססות מיקרו-בקר, כולל 18 וריאציות תזמון אפשריות. סדרת קוצבי הזמן SeriesOne DR אידיאלית לשימוש בלוחות בקרה עבור בקרה ישירה של מגענים, סולנואידים, מנועים, גופי חימום, גופי תאורה וכד’ .הסדרהTimer SeriesOne DR זמינה באפשרויות של 6 אמפר/24-280 VAC או 6 אמפר /VDC 1-60, שניהם בטמפרטורת סביבה של 40°C. ההספקים המוצהרים של סדרת SeriesOne DR עולים בהרבה על אלה של מרבית קוצבי הזמן בטכנולוגיית SSR בשוק, וכך מאפשרים בקרה ישירה עבור מגוון עומסים ומבטלים את הצורך בהשקת ממסרים הנדרשים לעתים קרובות בעת שימוש בקוצבי זמן בהספק נמוך יותר.

פונקציות התזמון הזמינות כוללות השהיה בהפעלה A ו-At, מתקף יחיד B, השהיה בהפסקה C, מרווחים H ו-Ht, מחזור חוזר L ו-Li ומצב רב-תכליתי U, הכולל את הפונקציות A‏, At‏, Ac‏, B‏, Bw‏, C‏, D‏, Di‏, H ו-Ht. פונקציות התזמון הבסיסיות ניתנות לבחירה על-ידי המשתמש באמצעות מתגים סיבוביים בדופן קוצבי הזמן מסדרת SeriesOne DR, בעוד שהכוונונים העדינים מבוצעים באמצעות הלוח הקדמי של ה  Timers. סידור זה מאפשר גישה קלה לטכנאים לצורך כיווני תזמון פשוטים ומפחית משמעותית שינוי בשוגג של הפונקציות הבסיסיות.

אפשרויות הבקרה בקוצבי הזמן מסדרת SeriesOne DR, בהתאם לדגם, היא ‎12-24 VAC/DC עבור כל הדגמים, עם אפשרויות ל-‎90-140 VAC או ‎180-240 VAC עבור זרם חילופין בלבד. כל קוצבי הזמן מסדרת SeriesOne DR של Crydom מאושרים UL ו-cUL, מוצהרים עבור בקרת מנועים על-ידי UL, תואמים לתקני RoHS ו-China RoHS ותואמים להנחיות האיחוד האירופי בנושאי מתח נמוך ותאימות אלקטרומגנטית (EMC).

למידע נוסף, צרו קשר עם:

רונן תעיזי – מגוון טכנולוגיות והנדסה בע”מ

074-7844402

054-7733245

Ronen@mte.co.il

info@mte.co.i

תגובות סגורות