חדשות היום

מזור רובוטיקה: הושלמו בהצלחה 10,000 פרוצדורות ניתוחיות

המערכת מותקנת כיום בלמעלה מ-80 בתי חולים ומרכזים רפואיים בארה”ב, אסיה ואירופה

55% מהפרוצדורות התבצעו בארה”ב

קיסריה, ישראל – 28 באפריל 2015– חברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית לניתוחי עמוד שדרה וניתוחי מוח, מדווחת היום על השלמתם בהצלחה של 10,000 ניתוחי עמוד שדרה באמצעות מערכת ההנחיה הרובוטית של החברה. מערכת ה-Renaissance הושקה בשלהי שנת 2012 ונמצאת בשימוש רופאים אורתופדים ונוירו-כירורגים לביצוע מגוון רחב של ניתוחי עמוד שדרה ומוח.

“עם הגעת מזור לאבן דרך של 50 מערכות המותקנות בארה”ב, הצבנו לעצמנו כמטרה להחיש את קצב אימוץ המערכת כך שתהפוך לסטנדרט טיפולי מקובל בקרב מנתחי עמוד שדרה בארה”ב”, אמר אורי הדומי, מנכ”ל מזור רובוטיקה. “ככל שאנו גאים בכלים שפיתחנו וביכולות שהעמדנו לרשות מנתחים המשתמשים במערכת ה-Renaissance, הרי שהסיפוק העיקרי עבורנו במזור הוא להיווכח עד כמה מצליחה המערכת לסייע למטופלים להשתקם במהירות ולחזור לפעילותם היומיומית – מה שאך לפני מספר שנים בודדות היה נראה עדיין כבלתי אפשרי”.

מערכת ה-Renaissance משפרת את איכות הביצוע והתוצאות במגוון רחב של ניתוחי עמוד שדרה, בכלל זה פרוצדורות בפולשנות מינימלית, שיקום ניווני, ייצוב חוליות, קיבוע מומים מורכבים והרחבה חולייתית. נכון להיום, נעשה שימוש במערכת ה-Renaissance ביותר מ-1,000 פרוצדורות מורכבות לתיקון עיוותים בעמוד השדרה ובאלפי פרוצדורות בפולשנות מינימלית. בנוסף, שימשה מערכת ה-Renaissance במגוון רחב של ניתוחי מוח, בכלל זה בפרוצדורות DBS, גירוי מוחי עמוק.

בסיס המידע הקליני הגדל אודות מערכת ההנחיה הרובוטית Renaissance הוצג ביותר מ-50 מאמרים קליניים שפורסמו בעיתונים מדעיים מובילים ובמצגות בכנסים בינלאומיים מרכזיים, וממחיש את הביצועים העדיפים של ה- Renaissanceעל פני טכניקות סטנדרטיות. כעדות לטווח הטיפולים הגבוהה המתאפשר משימוש במערכת, ניתן לציין כי גילו של המטופל הצעיר ביותר שטופל על ידי ה- Renaissance היה 5 שנים בעוד שגיל המטופל המבוגר ביותר היה 92 שנים.

מערכת Renaissance מאפשרת לאורתופדים ולנוירו-כירורגים ליצור תכנית ניתוח אופטימלית עבור כל מנותח בסביבה וירטואלית תלת-ממדית, ומספקת להם מערכת הנחייה רובוטית מתוחכמת. בדרך זו זוכים המנתחים בשקט נפשי ובביטחון בביצוע פרוצדורות פשוטות ומורכבות עם תוצאות הניתנות לצפייה מראש ותוך הפחתת מידת הפולשנות בניתוח.

“אני עושה שימוש בטכנולוגיית מזור רובוטיקה מזה למעלה מחמש שנים”, אמר ד”ר דניס דה ויטו, מנתח בבית החולים האורתופדי לילדים באטלנטה. “אני מוצא את המערכת מיטיבה את הטיפול בחולה באמצעות שיפור יכולותיו של המנתח. כמנתח המטפל במטופלים רבים הסובלים ממומים חמורים בעמוד השדרה, מערכת ה- Renaissance מאפשרת לי לבצע הדמיה ולתכנן את הניתוח, באופן שמבטיח מיקוד גבוה יותר שלי בתיקון העיוות בעמוד השדרה של המטופלים”.

מזור צופה כי במהלך 2015 ייעשה שימוש במערכת ההנחיה Renaissance ביותר מ-3,000 ניתוחי עמוד שדרה ומוח. עם וככל שגדלה המודעות ליתרונותיה של המערכת בקרב מנתחים ומנהלי בתי חולים, החברה צופה המשך צמיחה במהלך השנים הקרובות וגידול במספר המערכות המותקנות ובמספר המנתחים העושים בהן שימוש.

אודות מזור רובוטיקה

מזור רובוטיקה(TASE: MZOR; NASDAQGM: MZOR)  מאמינה בריפוי בעזרת חדשנות ולפיכך מפתחת ומשווקת טכנולוגיה חדשנית מבוססת רובוטיקה ומוצרים ייעודיים המגדירים מחדש את שירותי הרפואה המובילים. מערכת הניווט Renaissance® של החברה מאפשרת למנתחים לבצע ניתוחי גב ומוח באופן מדויק ובטוח יותר. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה בכתובת:www.mazorrobotics.com

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות