ווינד ריבר הכריזה על פתרונות לינוקס מתקדמים שמאפשרים פיתוח רכיבים חכמים, מקושרים ומאובטחים עבור “האינטרנט של הדברים

ווינד ריבר, מובילה עולמית באספקת תוכנה למערכות מקושרות חכמות, השיקה שדרוגים ל- WindRiverOpenVirtualization, ל- SecurityProfile ולפרופיל CarrierGrade עבור Wind River Linux. פרופילים אלה מספקים למפתחים יכולות חשובות ליצירת מערכות חכמות, בטוחות, מאובטחות ואמינות, עבור פתרונות “האינטרנט של הדברים” (IoT).

הפרופילים Open Virtualization, Security Profile ו- Carrier Grade עודכנו עם ה- Kernel, toolchain ומרחב המשתמש העדכניים ביותר מגרסה 1.7 של פרויקט Yocto. פרופילים אלה הם בעלי ערך גבוה ל- Wind River Linux, עם מאפיינים המשתלבים בצורה חלקה עם כלי אימות, תיעוד ותמיכה בחומרה.

ה-IoT יכול לספק זרם קבוע של תובנות המהוות בסיס להפעלת רכיבים, אך הדבר יתרחש רק אם קיימת קישוריות יציבה. יחד עם זאת, קישוריות יציבה מייצרת גם חשיפה מוגברת לאיומי אבטחה. אם לא די בכך,  היכולת לשמר קישוריות יציבה נמצאת תחת איום בעצמה כאשר מטפלים במכשיר שאינו מוגן.

“האתגרים סביב אבטחה וקישוריות הופכים למורכבים יותר בעידן האינטרנט של הדברים. מפתחים חייבים לעבוד על פרויקטים התובעים רמות גבוהות יותר של אבטחה וביצועים תחת לוחות זמנים ותקציבים צפופים יותר. הפרופילים שלנו ללינוקס מספקים נקודת זינוק מהירה כדי לענות  על דרישות אלה למכשירים חכמים, מקושרים ומאובטחים יותר בעולם האינטרנט של הדברים”, אמר דיניאר דאסטור, סגן נשיא ומנכ”ל פלטפורמות מערכות הפעלה בווינד ריבר. “בנוסף לאתגרים העולים מפיתוח מערכות גדולות באינטרנט של הדברים, חברות מתמודדות כם עם הקושי של אחזקת מכשירים רבים הפועלים לאורך תקופת זמן ארוכה, אחרי עדכונים חוזרים ונשנים לקרנל של לינוקס ולחבילות שלה. ווינד ריבר מספקת תמיכה למחזורי פיתוח ארוכים, כולל עדכוני תוכנה ועדכוני אבטחה עבור פרצות חדשות”.

פרופיל האבטחה, אשר נבנה בתאימות ל- Common Criteria, מספק יכולות אבטחה שמסייעות למפתחים להגן מפני איומים עתידיים הנוצרים עם צמיחת האינטרנט של הדברים. המפתחים מתמודדים עם אתגרים חדשים ככל שתעשיות שונות, כגון רשתות, מערכות ייצור ורכב, מתבקשות להתמודד עם דרישות תקינה חדשות לגבי קישוריות ואבטחה. עמידה בדרישות אלה עלולה להיות יקרה וגוזלת זמן, כשהיא מוסיפה עלויות וסיכון לפרויקטים. לקוחות יכולים להפחית סיכונים כאלה באמצעות הסתמכות על ווינד ריבר שתספק מערכת לינוקס מסחרית, מתוחזקת, מאובטחת ומנוטרת, עם מאפייני אבטחה מובנים וקרנל מוקשח, מרחב משתמש מאובטח ותהליך אתחול מאומת.

וירטואליזציה, טכנולוגיה ששינתה את כללי המשחק בתעשיות ה- IT, רשתות ותקשורת, מציעה כעת הבטחה גדולה גם עבור תעשיות רבות אחרות – החל מחלל, תעופה וביטחון ועד למכשור רפואי ורכב – כולל איחוד מערכות, הקטנת הוצאות הון ותפעול, והתבססות על שירותי ענן חדשים המהווים קרקע פוריה להזדמנויות חדשות בעולם האינטרנט של הדברים. השימוש במכונות וירטואליות מבוססות קרנל בקוד פתוח (KVM) בשילוב ההפצות המסחריות של ווינד ריבר, מספק ביצועי חומרה הקרובים לאלה של מערכות Native, ומאפשרים לאפליקציות מרובות לרוץ על גבי מערכת חכמה אחת. בכך מתאפשרות מערכות עם סקלאביליות גבוהה בעלות נמוכה.

ווינד ריבר לינוקס מספק את הגמישות והחדשנות אשר מגיעות עם טכנולוגית הקוד הפתוח, לצד התמיכה המסחרית ארוכת הטווח אשר נדרשת ךתחזוקת מכשיר לאורך כל מחזור החיים. ווינד ריבר לינוקס יכול לסייע למפתחים להפחית משמעותית עלויות הפקה ותחזוקה, ולבנות מחזורים במהירות של יותר מ- 30% בהשוואה למאמצי פיתוח מקומיים (RYO). כדי לחשב עלויות של פרויקטים מקומיים לעומת החסכון משימוש בווינד ריבר לינוקס, ניתן להשתמש במחשבון עלות כוללת (TCO) ב: http://tinyurl.com/LxTCOcalc.

ווינד ריבר לינוקס והפרופילים שלו הם חלק ממערך המוצרים ווינד ריבר Helix, המאפשר התקדמות של האינטרנט של הדברים.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות