חדשות היום

זירוקס זוכה בפרסי תעשיה וממצבת את עצמה כמובילה במחקרי שוק שונים בתחום ההדפסה על פי ה-IDC, , InfoTrendsה-BLI

חודש מרץ היווה חודש מוצלח עבור חברת זירוקס, הטכנולוגיות, התוכנות והאפליקציות שלה זכו במספר תארים נחשבים בשוק העולמי. בשנה השלישית ברציפות זירוקס מיצבה את עצמה כמובילה בשוק מרכזי ההדפסה על פי מחקר חדש של ה-IDC, כמו כן חברת המחקר הבינלאומית InforTrends דירגה את זירוקס כמובילת השוק בתחום ‘שירותי הדפסה מנוהלים’. בנוסף, הBLI-  (Buyers Laboratory LLC) בחר בזירוקס כמנצחת בקו המוצרים שלה בתחום פתרונות הדמיה עבור מסמכים וידה עוד נטויה.

על פי המחקר של ה-IDC, טכנולוגיית ה- ConnectKey® של זירוקס היא הליבה של אסטרטגיית ה-MFP החכמה שלה אשר תרמה להבטחת דירוגה כמובילת השוק בתחום זה. ה-IDC סיכם ואמר כי המדפסות הרב שימושיות של זירוקס הן הבסיס לאסטרטגיית  שירותי ההדפסה המתקדמים של זירוקס אשר אמורה להתייחס באופן ספציפי לתחום האבטחה, הניידות והאוטומציה של תהליכי עבודה.

במחקר החדש של InfoTrends בתחום ניהול תשתיות IT, זירוקס דורגה כמובילת השוק בתחום ‘שירותי הדפסה מנוהלים’. המחקר ציין כי “זירוקס הינה הספקית המובילה בשוק ב- MPS (שירותי הדפסה מנוהלים) בשל היצע הפתרונות הרחב ביותר הקיים היום בשוק. יש לה תכנית MPS בסיסית אשר הוקמה עבור מגוון רחב של לקוחות המתפרס על פני עסקיים בגדלים שונים ותעשיות שונות.

בנוסף למחקרים, זירוקס זכתה בפרס עבור קו המוצרים בתחום פתרונות סריקה עבור מסמכים, זו השנה השנייה בה זירוקס זוכה בפרס מטעם ה-BLI בשל מגוון הפתרונות הרחב ביותר בתחום פתרונות סריקה בשוק אשר כוללת בין היתר , Xerox App Studio and Mobile Print Cloud.

רן גיל מנכ”ל זירוקס ישראל אמר “כי הערך המוסף של זירוקס הינו להביא לשוק פתרונות במונחים של זרימת עבודה, אוטומציה, אבטחה, ניידות וקיימות”. “היכולות שלנו מגשרים בין עולם הנייר לעולם הדיגיטלי ולכן עסקים יכולים למקסם את התוכן והנתונים שהם יוצרים בדרכים יעילות יותר.”

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות