חדשות היום

מציגה:Actelis Networks מתגי אתרנט מוקשחים ראשונים מסוגם לשוק התעשייתי

המתגים החדשים, המאפשרים הפצה של תקשורת רחבת סרט ואמינה לשווקים התעשייתיים, מספקים למפעילי רשתות גמישות חסרת תקדים, כמו גם אופטימיזציה משמעותית בעלויות שדרוג הרשת

Actelis Networks, החברה המובילה בפתרונות ובשירותי פס רחב על גבי נחושת, מודיעה על קו מוצרים חדש של מתגי אתרנט תעשייתים שתוכננו במיוחד לשווקים אלה. קן מוצרים זה מיועד למפעלי רשתות ITS (מערכות תבוניות לתחבורה), לשירותי פיקוח ומעקב בווידאו, לשילוב ברשתות במסגרת קמפוסים ממשלתיים וציבורים, כמו גם למפעילי רשתות תעשייתיות שונות כגון רשתות אנרגיה (מים חשמל, גז), ורכבות. בכך מרחיבה למעשה אקטליס את שווקי היעד שלה.
קו המוצרים החדש כבר זמין. הוא מורכב ממתגים קומפקטיים, שנבנו במיוחד לתנאי סביבה תעשייתיים קשים. הם כוללים אפשרויות התקנה שונות וביניהם התקנה על מסילות DIN בנוסף ליכולות backhaul על גבי חוטי נחושת, או באמצעות סיבים אופטיים. המוצרים תומכים במגוון ממשקים, פרוטוקולים, שרתים סריאליים ואפשרויות להזנה מעל האתרנט (Power over Ethernet (PoE) החיוניים בשווקים אלה. שילובם של מוצרים אלה ברשת, יחד עם פלטפורמות האגרגציה של אקטליס (ML2300 ו-ML230) – מאפשר למפעילי רשתות גמישות חסרת תקדים ואופטימיזציה משמעותית בעלויות
מומחיותה הייחודית של אקטליס ב-LAYER1, המאפשרת שידור אולטרה אמין ויעיל במהירות גבוהות מעל קוי נחושת קיימים, בשילוב יכולות מתג האטרנט- התעשייתי המוקשח, מעניק לספקי התמסורת ומפעילי הרשתות למקם את מצלמות ה-HD, החיישנים החכמים, חיישני הבקרה הסביבתית, ‘הקיוסקים’, השילוט אלקטרוני, ותחנות ה- WiFi במקומות האידיאליים ביותר עבורם, ולחברם לרשת פס רחב ע”ג התשתית הקיימת במהירות ובקלות. הפתרון מייתר את הצורך בהתקנה יקרה ו/או מורכבת הצפויה במידה ויש צורך בסיבים אופטיים חדשים או בשימוש במוצרי תמסורת אלחוטיים.
טוביה בר-לב, מנכ”ל אקטליס, אומר: “פס רחב ואמין מעל צבר נחושת הוא הסוד לאופטימיזציה שמאפשרת את השדרוג המואץ בתמסורת של רשתות תעשייתיות חכמות. בניגוד לסיבים, זוגות נחושת זמינים כמעט בכל מקום, ויכולים לתת פתרון הרבה יותר מהיר וזול בהשוואה לעלות ולזמן הנדרש למתן אותו מענה באמצעות התקנת סיבים חדשים. שימוש בנחושת אף מציע לעתים קרובות שילוב טוב יותר של פשטות, זמן יציאה לשוק, ביצועים אמינות ובטיחות ברמה הרבה יותר גבוהה מאשר טכנולוגיות אלחוטיות”.
היכולות הנ”ל מתאפשרות כאשר משתמשים ביכולות שידור ב- Layer1 שהינם אולטרה-אמינים, בדומה לטכנולוגיית ה- ™EFMplus המוכחת של אקטליס. טכנולוגיות השידור של אקטליס עושות שימוש בצבר חוטי נחושת ומבוססת על תקני G.SHDSL בתוספת פטנטים חדשניים ויחודיים. הטכנולוגיה כוללת ביטול דינמי של הפרעות הדדיות בין חוטי הנחושת ( crosstalk), כיול מתואם, עמידות לרעשים חיצונית, התאמה לדרישות ספקטרליות שונות ועוד, על מנת למקסם את יכולות הפס הרחב על פני מרחקים גדולים יותר תוך שימוש בנחושת.

“סינרגית הפיתוח ההדוקה בין קווי המוצרים הקיימים של אקטליס והקו התעשייתי החדש, בשילוב עם התגובות הראשוניות של הלקוחות, מוכיחה שזהו כיוון צמיחה נכון עבור החברה והוא אף תואם את היעדים והחזון שהגדרנו לעצמינו “, מוסיף בר-לב.

אודות אקטליס
אקטליס נטוורקס, המובילה בפס רחב עתיר ביצועים על גבי נחושת, מספקת פתרונות המבוססים על סטנדרטי G.shdsl ו- VDSL2 הכוללים מוצריEFM לשוק הגישה (Access), מתגי אטרנט תעשייתיים מוקשחים, ומוצרים חדשניים המגבירים באופן משמעותי את אותות ה- ADSL ו- VDSL ומאפשרים הרחבת יכולות רוחב הפס וטווח הכיסוי של כל DSLAM.
מוצרי אקטליס מאפשרים אספקה אמינה של שירותי אתרנט במהירות גבוהה וגישה בפס רחב ליותר לקוחות וbackhauling של אטרנט מאתרים ומקומות שונים. אקטליס הופכת את הנחושת לנכס אסטרטגי שמייעל רשתות ע”י שילוב של הוזלת עלויות, הפחתת זמן היציאה לשוק (Time to Market), הגברת רמת האמינות והאבטחה בהשוואה לסיבים, מיקרוגל, או לטכנולוגיות אלחוטיות אחרות.
אתר הבית של החברה: http://actelis.com/

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות