חדשות היום

סמסונג אלקטרוניקס ישראל משיקה היום בישראל את ה-Galaxy S6 ואת ה-Galaxy S6 Edge

תל אביב, ישראל, באפריל 2015 – סמסונג אלקטרוניקס ישראל משיקה בארץ את הדור הבא של הסמארטפונים המגדיר מחדש את הטלפון החכם, בדמות ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge. על-ידי יצירת סטנדרט חדש של עיצוב וביצועים, ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge מצליחים לשלב בצורה חלקה את החומרים הטובים ביותר עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של סמסונג, כדי להציע לצרכן חווית מובייל ללא תחרות.

מר, Crane Koh  מנכ”ל סמסונג ישראל:‘ “כחברה טכנולוגית מובילה, סמסונג מצליחה פעם אחר פעם להביא ללקוחותיה את המכשירים הניידים הטובים ביותר בעיצוב עילאי ובטכנולוגיה המובילה בעולם, עם חווית משתמש אינטואיטיבית וקלה. מכשירים אלו הינם תולדה של הפילוסופיה המובילה אותנו תמיד – חדשנות בלתי פוסקת והקשבה ללקוחותינו”.

מר אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל סמסונג ישראל: “סמסונג ישראל משיקה היום את המכשיר המתקדם בעולם וכפי שהבטחנו – בגל ההשקות הראשון בעולם. ישראל, יחד עם שורה  של מדינות מאמצות טכנולוגיה עם מגוון רחב של צרכנים סקרנים ונבונים, משיקה היום למעשה את חוד החנית בעולם לא רק בטכנולוגיה פורצת דרך אלא גם באיכות החומרים ועיצוב מרהיב, אנחנו מציבים היום למעשה רף חדש בעולם המובייל.  מאז נחשפו לראשונה בברצלונה לפני כחודש, ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge אנו מקבלים אינספור תגובות נלהבות וחמות מהשוק בארץ, נעשה ככל שביכולתנו לעמוד בביקושים חסרי התקדים כבר משלב הפריסייל המוצלח.

“בימים אלו אנו משלימים גם את השינוי בתפיסת השירות ללקוח בו סמסונג למעשה הפכה להיות בפועל מעניקת השירות בישראל. המהלך משלים את חווית המשתמש הנדירה במכשיר עם שירות הלקוחות של סמסונג שהושק זה עתה ובטוחים כי לקוחות סמסונג יהנו מחווית משתמש שונה לחלוטין מכל מה שהכירו בעבר. אחד ממטרות המהלך הוא בניית הקשר הישיר עם לקוחותיה הרבים של סמסונג והיכרות טובה יותר עם צרכי הלקוחות”.

יופי פוגש מטרה

מעוצבים בקפידה ממתכת ומזכוכית, ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge משלבים עיצוב תכליתי ותכונות עוצמתיות. ה-Galaxy S6 Edge במיוחד מציג יופי ייחודי ויוצא דופן, ומעניק אחיזה מוצקה וחוויות צפייה עוטפת עם התצוגה הקמורה הראשונה בעולם המקיפה את שני צדי המכשיר. גוף הזכוכית, שעשוי מהזכוכית הקשה ביותר כיום, Corning® Gorilla Glass® 4, זמין במגוון של צבעי תכשיט, הכוללים לבן פנינה, שחור ספיר, זהב פלטינה, המפיקים מרקם חזותי מיוחד בעודם משקפים אור טבעי. העיצוב הנצחי הזה דורש טכנולוגיית עיצוב בזכוכית ראשונה מסוגה ובקרת איכות ללא-תחרות, כדי לבדל את מכשירי ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge משאר המכשירים בשוק. האסתטיקה העילית של המכשיר מספקת ערך אמיתי והממשק הקל יותר מחמיא לה על-ידי שימושיות ופונקציונאליות מיטביות. חווית המשתמש מעודנת ומותאמת באופן מושלם, ובכך מפשטת את יישומי המכשיר ומציעה תכונות והגדרות באופן אינטואיטיבי יותר.

תמונות מלאות חיות עם מצלמה מהירה ובהירה

ה-Galaxy S6 ו-Galaxy S6 Edge מצוידים במצלמה קדמית ואחורית חדות, בהירות ומהירות במיוחד. עדשות ה-F1.9 וחיישנים ברזולוציה גבוהה הנמצאים גם במצלמה הקדמית (5MP) וגם באחורית (16MP) מספקים את איכות התמונה הטובה ביותר בסמארטפון, אפילו בחושך. בנוסף, טווח דינמי גבוה ואוטומטי בזמן אמת (HDR), ייצוב תמונה אופטי חכם (OIS), ואיזון לבן מספקים רגישויות אור מתקדמות ופתרונות צילום חדשניים. יתרה מכך, התכונה החדשה של “הפעלה מהירה” מאפשרת למשתמשים גישה מהירה וישירה למצלמה מכל מסך בתוך 0.7 שניות, פשוט על-ידי לחיצה כפולה על מקש הבית. פונקציות המצלמה המתקדמות הללו מאפשרות למשתמשים ללכוד את הרגעים היקרים והאישיים ביותר באיכות ללא פשרות, איך ואיפה שרוצים.

 

טעינה מהירה ללא כבל

עם טכנולוגיית ההטענה האלחוטית המובנית במכשיר WPC ו-PMA, ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edgeמציבים סטנדרט חדש לתעשייה בהטענה אלחוטית אוניברסאלית. המכשירים פועלים עם כל משטח הטענה אלחוטי שנמצא בשוק, ותומך בתקני WPC ו-PMA. הם גם מצוידים בהטענה מהירה מאוד, פי 1.5 מהירה יותר מה-Galaxy S5, ומספקת בערך 4 שעות של שימוש אחרי 10 דקות בלבד של הטענה.*

 

טכנולוגיית ליבה פורצת גבולות

המבנה הדק (6.8 מ”מ/7.0 מ”מ בהתאמה) והקליל (138 גרם/132 גרם בהתאמה) של ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge משלבים את טכנולוגיית הליבה של סמסונג שהיא המתקדמת והחדשנית ביותר כיום. המעבד הסלולארי הראשון בגודל 14 נאנומטר עם פלטפורמה של 64-ביט, מערכת זיכרון חדשה LPDDR4 וזיכרון פלאש UFS 2.0 מספקים ביצועים גבוהים יותר ומהירות זיכרון משופרת לצד צריכת חשמל נמוכה יותר. יתרה מכך, חומרת הסלולר הראשונה המבוססת על 1440P/VP9 מאפשרת  למשתמשים להנות מהזרמת וידאו ברזולוציה גבוהה תוך שימוש מופחת בחשמל. בנוסף, מסך ה-Quad HD Super AMOLED בגודל 5.1 מציע למשתמשים את צפיפות הפיקסלים הגבוהה ביותר של 577ppi. הצפייה בתנאי תאורה של אור יום שופרה עם תצוגה בהירה יותר המאפשרת לצרכנים חווית תוכן בלי פשרות – בכל מקום, בכל עת.

אבטחה משופרת

ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge בנויים על גרסה משודרגת של Samsung KNOX, פלטפורמת אבטחה מקצה לקצה, כדי לספק תכונות הגנה להגנה בזמן אמת מפני התקפות זדוניות פוטנציאליות. שני המכשירים החדשים גם מוכנים להתאמה מידית לארגונים, עם שיפורי MDM’s ו-KNOX המובילים בשוק, שיפשטו וישפרו את ניהול המכשיר הסלולארי. בנוסף, תכונת ה”מצא את המכשיר” מאבטחת מכשירים אבודים ומגנה על מידע אישי דרך מספר שירותים, הכוללים את תכונת ה”נעילת האקטיבציה מחדש של המכשיר” שניתנת להפעלה בשלט רחוק. עם סורק טביעת אצבע מהסוג המשופר, המכשיר מספק בנוסף אימות מהיר ושומר נתונים מוצפנים באחסון המאובטח של המכשיר.

ה-GalaxyS6 והGalaxy S6 Edge יהיו זמינים בישראל מהיום, 13 באפריל 2015, עם אפשרויות אחסון של 32/64/128GB, בלבן פנינה, שחור ספיר, זהב פלטינה, הכחול טופז (GalaxyS6 בלבד) וירוק אמרלד (EdgeGalaxy S6 בלבד).

*מהירות ממוצעת מבוססת על בדיקות פנימיות שנערכו על-ידי סמסונג. התוצאות יכולות להשתנות לפי מכשיר או סיטואציה.

מגוון פיצ’רים חדשים במצלמה:

  1. צילום סלפי באמצעות כף היד-לאחר זיהוי כף היד, המכשיר יצלם את התמונה כעבור 2 שניות.
  2. תמונה וירטואלית- צילום אובייקט מזויות שונות ויצירת תמונה וירטואלית.
  3. HDRאוטומטי בזמן אמת במצלמה הקדמית והאחורית המעניקים צבעים עשירים יותר גם בתנאי תאורה אחורית חזקה.
  4. צילום תמונות ברורת של עצמים בתנועה על ידי מעקב אחר האובייקט ושמירה על מיקוד רציף.
  5. צילום איכותי בתנאי תאורה קשים.

מגוון פיצ’רים חדשים בממשק המשתמש:

  1. ריבוי חלונות חדש ומשודרג-מאפשר הפעלת שני יישומים בו זמנית בתצוגת המסך המפוצל.
  2. ערכת נושא – מגוון אלמנטים ויזואלים, צבעים, סמלים וטפטים לבחירה.
  3. הגדלת כמות אייקונים במסך הבית.
  4. שינוי גודל מקלדת.

מוקד השירות הטלפוני החדש של סמסונג

בתחילת החודש השיקה סמסונג מוקד שירות לקוחות טלפוני למוצרי המובייל (*6963). המוקד יהיה פתוח בימים ראשון עד חמישי בין השעות 17:00 – 08:00, וביום שישי בין השעות 13:00 – 08:00. המוקד ינוהל באופן מלא ובסטנדרטים הבינלאומיים של התאגיד הדרום קוריאני עם זמני מענה קצרים ביותר של מוקדנים שהוכשרו במיוחד לטיפול במכשירי סמסונג.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות