חדשות היום

אפלייד מטיריאלס, ענקית הציוד לתעשיית השבבים, מודיעה על תוצאות הרבעון השני לשנת 2015

גארי דיקרסון, נשיא ומנכ”ל החברה: “אפלייד הציגה את התוצאות הרבעוניות הגבוהות ביותר זה שלוש שנים ורווחים הקרובים לגבול העליון של טווח התחזית העסקית שלנו”

עיקרי התוצאות לרבעון השני של 2015:

  • המכירות נטו ברבעון השני הסתכמו ב-2.44 מיליארד דולר, גידול של 4% בהשוואה לשנה שעברה הודות לעסקי השירותים הגלובליים והצגים של החברה
  • הרווח המתואם למניה שלא לפי GAAP ברבעון השני הסתכם ב-0.29 דולר, גידול של 4% לעומת אשתקד. הרווח למניה לפי GAAP  הסתכם ב- 0.29 דולר, גידול של 38% משנה לשנה

אפלייד מטריאלס, אינק. (נסד”ק: AMAT), המובילה העולמית בפתרונות של הנדסת חומרים מדויקים לתעשיות המוליכים למחצה, הצגים והאנרגיה הסולרית, דיווחה היום על התוצאות לרבעון שני שהסתיים ב-26 באפריל, 2015.

ההזמנות ברבעון השני הסתכמו ב-2.52 מיליארד דולר, גידול של 11 אחוזים מהרבעון הקודם וירידה של 4 אחוזים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. המכירות נטו הסתכמו
ב-2.44 מיליארד דולר, גידול של 4 אחוזים לעומת הרבעון הקודם ושל 4 אחוזים משנה לשנה.

על בסיס מתואם שלא לפי GAAP דיווחה החברה על רווח גולמי של 43.2 אחוזים, רווח תפעולי של 476 מיליון דולר ורווח נקי של 362 מיליון דולר או 0.29 דולר למניה מדוללת. החברה רשמה שולי רווח גולמי של 41.6 אחוזים לפי GAAP, רווח תפעולי של 416 מיליון דולר ורווח נקי של 364 מיליון דולר או 0.29 דולר למניה מדוללת.

גארי דיקרסון, נשיא ומנכ”ל החברה, מסר עם פרסום התוצאות:

“אפלייד הציגה את התוצאות הרבעוניות הגבוהות ביותר זה שלוש שנים ורווחים הקרובים לגבול העליון של טווח התחזית העסקית שלנו. תוצאות אלו ממחישות שאפלייד מספקת את המוצרים והשירותים המאפשרים הדרושים ללקוחותינו במעבר לייצור המוני של התקנים חדשים ומורכבים.”

בהתייחסות לפעילות של  PDC(החטיבה הישראלית) אמר דיקרסון: “אנו אופטימיים ביחס לגידול שלPDC  ב-2015 ומאמינים שחטיבה זו תמשיך להוות מנוע צמיחה לחברה כולה”.

צבר ההזמנות של אפלייד נותר ללא שינוי למעשה ברמה של 2.78 מיליארד דולר, סכום הכולל התאמות שליליות בסך 69 מיליון דולר הכוללות בעיקר ביטולי הזמנות והתאמות אחרות. הרכב ההזמנות לפי מגזרי החברה הוא: מערכות סיליקון (SSG) 53 אחוזים; שירותים גלובליים (AGS) 29 אחוזים; צגים 13 אחוזים; ומוצרי אנרגיה וסביבה (EES) 5 אחוזים.

תחזית עסקית

אפלייד מטריאלס צופה כי ברבעון השלישי של 2015 יעלו המכירות ב- 2 עד 6 אחוזים וכי מרכז התחזית יעלה ב-12 אחוזים לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח המתואם למניה על בסיס מדולל שלא לפי GAAP צפוי להיות בטווח של 0.31 דולר עד 0.35 דולר כאשר מרכז התחזית יעלה 18 אחוזים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

תחזית זו אינה כוללת חיובים הקשורים להשלמת רכישות בסך 0.03 דולר למניה. התחזית אינה כוללת התאמות אחרות שלא לפי GAAP העשויות להיווצר לאחר מועד הודעה זו.

בתמונה: מכונת בדיקת השבבים החדשה SEMVision G6 שפותחה באפלייד ישראל

 

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות