חדשות היום

חברת AVT הישראלית מכריזה על כוונתה לרכוש את פעילות בקרת הדפוס של חברתErhardt+Leimer (E+L) הגרמנית

חברת AVT הישראלית (Advanced Vision technology) הנסחרת בבורסת פרנקפורט (VSJ – Prime Standard) מובילה עולמית בפיתוח וייצור מערכות בקרה ואבטחת איכות ממוחשבת לתעשיית הדפוס, הודיעה היום על כוונתה לחתום על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברתErhardt+Leimer  (E+L) הגרמנית, המובילה העולמית בתחום מערכות שליטה וציוד בקרה לתעשיות הדפוס. במסגרת זו מתכוונת AVT לרכוש את פעילות בקרת הדפוס האוטומטית של E+L.

הברית בין החברות תרחיב את סל המוצרים המשותף ותחזק את השירותים הניתנים ללקוחות שתי החברות, הן משתמשי הקצה והן שותפים, באמצעות פתרונות שישלבו את הניסיון והמיומנויות הטכנולוגיות של שתי החברות.

על פי ההבנות בין שתי החברות, בשלב הראשון תרכוש AVT את פתרונות בקרת הדפוס של E+L ותיטול את האחריות לפתח פתרונות אלה עבור שתי החברות בתחום האריזות והתוויות (Label and Packaging), כולל בסגמנט הקרטונים הגליים (corrugated). בתמורה תהיה זכאית E+L לחלק מהרווחים העתידים וכן לתשלום במזומן בהתאם לתנאים שיקבעו. כחלק מההסכם, ד”ר מיכאל פרולר, מנכ”ל E+L, ימונה ליו”ר הוועדה המייעצת של AVT וישמש כמשקיף בדירקטוריון של AVT.

ההסכם הצפוי הופך את חברת AVT לספק הרשמי של מערכות בקרת איכות הדפוס של E+L וממצב אותה כאחראית לפיתוח פתרונות בקרת דפוס אוטומטית עבור המוצרים הקיימים של שתי החברות ועבור פיתוחים חדשים בענף הדפוס. כמומחית לאינטגרציה, E+L היא השותף האידיאלי למימוש פתרונות אוטומציה ובקרה מורכבים. כל אחת מהחברות תציע פתרונות של הן מבית AVT והן מבית E+L לכלל הלקוחות. הברית בין החברות תוכל להציע בשלב הבא ללקוחות מבחר רחב יותר של פתרונות שמקורן גם מ- AVT וגם מ- E+L, לשפר את ההיענות ללקוחות ולמקסם את הנוכחות הגלובלית.

בדיון בין הצדדים נותרו מספר נושאים פתוחים שצפויים להסגר בשבועות הקרובים ולהביא לחתימת ההסכם.

ירון לוטן, מנכ”ל AVT: “אנו מצפים לעבודה המשותפת עם הצוות הנהדר שלE+L  בכדי לספק פתרונות טובים יותר ללקוחותינו. שותפות זו מרגשת עבור כל המעורבים והיא תרחיב את ההישגים והמומחיות של שתי השותפות. ברית זו בנויה באופן שיאפשר לנו לשלב את הטוב ביותר משתי החברות יחד כדי ליצור ערך רב ללקוחות, לעובדים ולבעלי המניות. “

ד”ר מיכאל פרולר, מנכ”ל E+L: “שתי החברות מכירות מזה עשרות שנים ומעריכות מאד את המוצרים, הטכנולוגיה וכוח האדם אחת של השנייה. הגורם המניע מאחורי הברית המשותפת הוא הרצון למקסם את שביעות הרצון של הלקוחות מהמוצרים ומהטכנולוגיה ולהעניק כיסוי עולמי סביב השעון. אנו משוכנעים כי יחד, אנו בונים קבוצת צמרת מובילה בענף ואת המוצרים והשירותים הטובים ביותר לטובת לקוחותינו ברחבי העולם “.

המומחיות של E+L במערכות שליטה, בקרה וניטור בשילוב עם יכולות האוטומציה, ניהול איכות וניהול הייצור של AVT תאפשר לחברות להציע פתרונות תחרותיים לבקרת איכות מקצה לקצה.

הפורטפוליו המשותף החדש כולל פתרונות מקיפים כגון :

  • בקרת דפוס תוויות (Label & Narrow Web Inspection)NYSCAN של E+L ופלטפורמות Helios של AVT ישופרו באמצעות תמיכה מקצועית משולבת והפוטנציאל למיזוג פיתוחים עתידיים.
  • ניטור איכות ממוחשב (Vision & Viewing): שיתוף הפעולה ממנף את טכנולוגיות הראייה של E+L ומשפר את יכולות התצוגה והבקרה.
  • בקרת צבע: הברית מאפשרת טווח מלא של מדידת צבע.
  • פתרונות מקיפים מקצה לקצה: הברית מייצרת one-stop-shop לכלל פתרונות אבטחת האיכות ובקרת תהליכים, מ- web guides מערכות ראייה ועד שליטה על חומר מודפס.
  • דפוס על גבי קרטון גלי (Corrugated): שיתוף הפעולה הופך את שתי החברות באופן מיידי לספק מוביל וחדשני לדרישות המשתנות לבקרת איכות של תעשיית הקרטון המודפס שמתפתחת במהירות. מוצרים קיימים לבקרת דפוס על קרטון ישופרו וקיימות תכניות נוספות שנמצאות בעבודה שיציגו פתרונות  חדשים.

במקביל, פרסמה היום החברה את תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון, בו דיווחה על הכנסות של כ- 13 מליון דולר בהשוואה ל 13.4 מליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2014, רווח תפעולי של 1.4 מליון דולר בדומה לרווח התפעולי ברבעון הראשון בשנה שעברה ורווח נקי של 870 אלף דולר לעומת 940 אלף דולר ברבעון הראשון של שנת 2014.

תגובות סגורות