חדשות היום

טלקו סיסטמס מקבוצת באטמ תתקין רשת אתרנט 2.0 אצל ספקית תקשורת מובילה באסיה

באטמ תקשורת מתקדמת חברת טכנולוגיה ישראלית המפתחת, מתכננת ומייצרת טכנולוגיות תקשורת עבור ספקיות טלקום ומכשור רפואי מתקדם למעבדות הודיעה כי חברת-הבת, טלקו סיסטמס, מחטיבת הטלקום של הקבוצה, נבחרה על ידי ספקית תקשורת מובילה באסיה, לשם ביצוע מעבר לרשתות תקשורת מבוססות Ethernet 2.0Carrierמרשתות SDH, עליהן התבססה ספקית התקשורת עד כה.

הפרויקט הרב שנתי מוערך במספר מיליוני דולרים, וכולל אספקת אלפי יחידות של פתרון ה-T-Marc 340F  CE 2.0T-Marc 3348  ושל מערכתEdgeGenie Orchestrator  לניהול שירותי ה-CE 2.0 וה-SDN/NFV. טלקו סיסטמס זכתה בפרויקט אחרי תהליך מיון ובדיקות קפדני שנועד לבחון את מידת היעילות של הפתרון, ואשר העלה כי פתרון זה הוא המשתלם ובעל הביצועים הטובים ביותר לצורך מתן מענה על האתגרים העתידיים העומדים בפני ספקית התקשורת.

פתרון ה-T-Marc 3348/340Fמספק שירותי וידאו, קול ונתונים על גבי רשתות אתרנט, MPLS/VPLS ו-IP וירטואליות. הפתרון מאפשר לספקיות תקשורת לספק ללקוח שירותים מרובים על גבי ממשק משתמש יחיד.

מערכת ניהול השירותים הגמישה של טלקו סיסטמס, EdgeGenie Orchestrator, עושה שימוש בממשק גרפי ומהווה פתרון מודולרי שלם לניהול מחזור החיים של פרויקטי פריסת רשתות משלב התכנון, כולל שירותי ניהול, ניטור ותחזוקה

משה שמעון, סגן נשיא לניהול ושיווק מוצרים, טלקו סיסטמס מקבוצת באטמ: “אנחנו שמחים על זכייה יוקרתית זו. דרישות הלקוח היו תובעניות מאוד, והתמודדנו עם תחרות קשה בעוד הלקוח הציב את הפתרונות שלנו במבחנים הקשוחים ביותר. לנוכח זאת, הצלחנו להוכיח את הביצועים המעולים של פתרון האתרנט שלנו ואת יכולתו לפשט את אספקת התקשורת באמצעות רשת התקשורת, כמו גם את הניהול השוטף של הרשת.”

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות