חדשות היום

משלחת ישראלית בראשות משרד הכלכלה וקרן בירד תצא לארה”ב לפגוש חברות ומשקיעים בתחום הרפואה הדיגיטלית

משרד הכלכלה וקרן בירד : 12 סטרטאפים ישראלים מובילים בתחום ה-Digital Healthcare יצאו לארה”ב וייפגשו עם ענקיות התחום כמו Samsung, Sanofi, Google Venturs, Novartis Ventures ועוד

קרן בירד, הקרן הדו-לאומית לשת”פ תעשייתי ישראל – ארה”ב, ומינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה, יוציאו משלחת חברות טכנולוגיה ישראליות בתחום ה-  Digital Healthcare לארה”ב ב-18-22 למאי 2015, במטרה לקדם שיתופי פעולה בינלאומיים.

המשלחת מונה נציגים מ- 12 חברות סטרטאפ ישראליות, כולל:Consumer Physics,  Healarium, HealthWatch Technologies, Kyma Medical, LifeonKey, medCPU, Medisafe Project, Medivizor, Sweetch , Telesofia, Totally, ו-Tyto Care.

המשלחת – תקיים פגישות עם נציגי חברות אמריקאיות מובילות, משקיעים ובתי חולים, שייחשפו לטכנולוגיות הישראליות המתקדמות בתחום ה-Digital Healthcare, במטרה לבחון הזדמנויות עסקיות ושיתופי פעולה עתידיים.

הביקורים ביעדים השונים כוללים:

  • בניו יורק  יתקיים מפגש עם משקיעים ולאחריו פאנל עם  מנהלי מערכות מידע וחדשנות בבתי החולים Mount Sinai, North Shore LIJ, Barnabas Health, St. Joseph ועוד.
  • בבוסטון יתקיים מפגש וסיור בבית החולים Brigham and Women’s Hospital & Harvard Medical School שאליו יוזמנו שותפים פוטנציאלים,  וכן תתקיים קבלת פנים בבית הקונסול הכללי בבוסטון.
  • בסן פרנסיסקו יתקיימו פגישות עם מספר חברות, כולל Samsung, Medtronic, Sanofi, McKesson, Amgen, Optum ועוד. כמו כן, יתקיימו פגישות עם מספר משקיעים, כגוןKhosla Ventures ,Google Venturs, Novartis Ventures, ו-Comcast Ventures.

נילי שלו, הציר הכלכלי של משרד הכלכלה בניו יורק: “מערכת הבריאות האמריקאית עוברת שינויים דרמטיים בשל הצורך להקטין את ההוצאה הכוללת על בריאות. ישנו מיקוד רב על חדשנות במטרתה לייעל את מערכת הבריאות, לשפר את התיאום ואת זרימת מידע בין גופים נותני שירותים, חברות ביטוח, ממשלה והחולים עצמם. כמו כן יש עניין רב לחזק את מעורבות החולים בטיפול  ולאפשר להם יותר כלים על מנת לנתר את בריאותם לאורך זמן. לאור העובדה שישראל היא אחת המדינות המתקדמות בעולם בשילוב טכנולוגיות מידע בעולם הרפואה, יש פוטנציאל עיסקי רב ואפשרויות שת”פ בין הצדדים”.

לימור נקר-וינסנט, מנהלת פיתוח עיסקי בקרן בירד: “קרן בירד רואה  חשיבות רבה בקידום שיתופי פעולה בין חברות ישראליות ואמריקאיות בפיתוח והטמעת טכנולוגיות בתחום ה –   ,Digital Healthcare לצורך פיתוח ושיפור שירותי הבריאות הניתנים לאזרחים, הגברת יעילות הטיפול וחיסכון בהוצאות שירותי הבריאות. הקרן שמחה  לקדם מפגשים בין חברות אמריקאיות וישראליות וכן לספק מימון וליווי למיזמים משותפים בתחום ה- Digital Healthcare”.

גילי עובדיה, הנספח המסחרי של משרד הכלכלה בסן פרנסיסקו: “מהפכת הטכנולוגיה אינה פוסחת על עולם הבריאות ויותר חברות הנמצאות בחזית הטכנולוגית הגלובאלית, מקימות קבוצות העוסקות בפיתוח עולם הבריאות בממשק עם טכנולוגיות מתקדמות. המהפכה נוכחת ומורגשת היטב גם בעמק הסיליקון בו נמצאות חברות כמו tאפל, גוגל ואינטל, כולן מבינות את גודל השינוי הנדרש ואת עומק הפוטנציאל לחידוש  הקיים בעולם הHealthcare- “.

תגובות סגורות