חדשות היום

Assystem ודאסו סיסטמס משתפות פעולה לפיתוח תאי נוסעים למטוסים בהתאמה אישית

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, חתמה על שותפות עם  Assystem, חברת ייעוץ בינלאומית להנדסה וחדשנות, שעתיד לשנות את אופן הפיתוח והאספקה של תאי נוסעים מותאמים אישית במטוסים. בעקבות שיתוף הפעולה, יכולות כעת להשתמש חברות התעופה בפתרון התעשייה הייעודיPassenger Experience, המבוסס על פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE, תוך שילוב שירותי האינטגרציה וההנדסה שלAssystem.

בשנים האחרונות תעשיית התעופה המסחרית חווה תנופת ייצור גדולה, במסגרתה חווית הנוסע הופכת למרכיב מבדל מרכזי. יצרני ציוד למטוסים עסקיים, מרכזי גימור, ספקים וחברות תעופה, מתכננים להגדיל את נתח השוק שלהם באמצעות בניית נאמנות לקוחות, עם תוכניות לעיצוב חדשני שיעמדו בדרישות שלהם.

שילוב פתרון התעשייה הייעודי Passenger Experience של דאסו סיסטמס עם שירותיAssystem מעניק לחברות בענף התעופה פתרון משולב להתאמה אישית של תא נוסעים שמאפשר לעצב, לאמת ולבצע סימולציות עבור חווית תעופה עתידית ולקדם את את מסעות הנוסעים של המחר. הפתרון מפחית עלויות של פרויקטים ומשפר תפוקה, איכות, דיוק בזמני אספקה ושביעות רצון לקוחות.

“השותפות שלנו עם דאסו סיסטמס ופתרון התעשייה הייעודי שלהם Passenger Experience,משלבת עשורים של התמחות בתעשיית התעופה. זוהי דוגמה נוספת לשאיפה שלנו להמשיך ולהציע פתרונות חדשניים לשוק”, אמר ג’ף הויל, סגן נשיא חלל ותעופה בAssystem.”יחדיו, אנחנו יכולים לסייע להפוך עיצוב חדשני של תא נוסעים למוצר מורשה ומוכן לייצור יביא הנאה רבה לקהל הנוסעים.”

פתרוןPassenger Experienceתורם לכל הגורמים המעורבים לכל אורך חווית הרכישה – החל מצוותי המכירות והשיווק ועד למהנדסי גימור וחברי צוות תא הנוסעים:

  • הדמיות תלת מימד באיכות גבוהה מאפשרות הוצאה מהירה לפעולה של קונספטי עיצוב חדשים, ומבטיחה כי המוצר המוגמר יעמוד בציפיות.
  • פעולות גימור תא הנוסעים מציעות התאמה אישית בהיקף נרחב, באופן חזרתי ואוטומטי.
  • צוותי שיווק יכולים לקדם קונפיגורציות תאי נוסעים מוצעות עוד לפני שהמוצר נבנה, באמצעות תוכן תלת מימדי אינטראקטיבי.
  • צוותי תא הנוסעים יכולים להתכונן לטיסות עתידיות עם הנוסעים באמצעות הדרכות אינטראקטיביות על מערכות טכניות.

“חברות בתעשיית התעופה מחפשות את הכלים, השירותים, התוכן, והתהליכים הטובים מסוגם, והחזר על החוויה, כדי לבדל את עצמם טוב יותר מהמתחרים, בצורה רווחית”, אמר מישל טלייר, סגן נשיא לתעשיית התעופה, חלל וביטחון בדאסו סיסטמס. “שיתוף הפעולה שלנו עם חברה מובילה הנדסית כמו Assystemמאפשרת לנו להציע גישה משולבת אשר משפרת מכירות ומרווחים באופן דרמטי, כדי לסייע לנוסעים להגיע ליעדם הסופי.”

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות