חדשות היום

Ciena הכריזה על פלטפורמת ה- Waveserver החדשה לקישור ביןData Centers, המטפלת באתגרים של רוחב פס מוגדל, מקום פיזי ואוטומטיזציה

Ciena הכריזה על פלטפורמת קישוריות בין מרכזי נתונים – DCI (Data Center Interconnect) המאפשרת לספקי ענן ותוכן ולמרכזי נתונים, להרחיב במהירות רוחב פס ולתמוך בהעברת נתונים במהירות גבוהה, בהגירה של מכונות וירטואליות ובגיבוי / התאוששות מאסון בין מרכזי נתונים. הפתרון כולל  עיצוב קומפקטי  של הפתרון ומסייע להקטין את עלויות שטח הרצפה. פלטפורמת הקישוריות החדשה Waveserver™ מספקת גם קיבולת גדולה יותר ב- 60% לכל יחידת מדף וכמעט 20 טרה ביט לכל סיב בהשוואה לפלטפורמות מתחרות הזמינות בשוק. ביצועים אלה מאפשרים לתמוך בזינוק בדרישות לרוחב פס בדאטה סנטרים המחוברים ברשתות ה- WebScale.

סיינה ממנפת את  הניסיון שלה ביישום פתרונות בקרב חלק משחקני תוכן האינטרנט הגדולים בעולם ובקרב ספקים מובילים של דאטה סנטרים, כגון Equinix,  Continuum, Digital Realty ו- Forsythe Data Center. הפלטפורמה החדשה מבוססת על טכנולוגית מערך השבביםWaveLogic של סיינה, והיא בנויה על עקרונות קוד פתוח כדי לאפשר אוטומטיזציה וניהול פשוט יותר. בנוסף, בזכות הדמיית הענן החדש של סיינה סביבת פיתוח אפליקציות – הפתוחה ליצירה מהירה של אב טיפוס, שנועדה לאפשר לספקי רשתות, מפעילי דאטה סנטרים, מפתחי אפליקציות ומפתחי צד ג’ נוספים, ליצור, לבחון ולבצע התאמה מדויקת של אפליקציות לצרכים האישיים שלהם . ה- EmulationCloud מסייע להאיץ DevOps ולהקל על האינטגרציה עם מערכות IT.

לדברי יניב הגדיש, מנכ”ל סיינה ישראל ” סיינה שוב מוכיחה שהיא מובילה עולמית בחדשנות ועליונות טכנולוגית, עבור דרישות רשתות התקשורת ובעיקר של דאטה סנטר המשתנות במהירות. הלקוחות שלנו מבינים כי הפלטפורמות האופטיות המסורתיות אינן מתאימות כיום שכן הן תוכננו לסביבת ה- Telco ולא לסביבת ה- Data Centers. הפלטפורמה החדשה  , WaveServer נבנתה במיוחד לאספקת נפחי תעבורה בדאטה סנטר – DCI ובאופן תואם ועקבי לאופן בו ספקי התוכן, (ICP) בונים ומתפעלים כיום את הרשת שלהם”.

הגדיש: “הביצועים של Waveserver מרשימים ביחס לקיים בשוק שכן הוא מספק עלות נמוכה משמעותית לכל ביט שמועבר וצריכת אנרגיה נמוכה ביחס למוצרים מתחרים. הפלטפורמה תומכת בקיבולת  של סה”כ G800 הכוללת כניסות של עד G400 עבור שירותי GE10/GE40/GE100 וביציאות של עד G400 לכיוון הקו וכל זה בגודל של PizzaBox”.

“ניתן לענות על דרישות הקישוריות בין מרכזי נתונים –  DCI רק באמצעות הצגת תכונות, כלים ויכולות חדשות אשר נושמים וחיים את עולם רשת ה- Web Scale. ה-Waveserver של סיינה מכניס לרשת מספר רב של מאפייני Web Scale לקישוריות הרשת, ומציע APIs פתוח, ותומך באפליקציות על כל רוחב פס שנדרש בין מרכזי הנתונים. השקת פלטפורמה זו מחזקת את המעמד המוביל שביססה סיינה בשוק ה- DCI”, אמר Francois Locoh-Donou, סגן נשיא בכיר, קבוצת מוצרים גלובליים, סיינה.

“התשתיות של חברת Equinix מהוות חלק קריטי בעידן הכלכלה הדיגיטלית בה הכל מחובר. Waveserver של סיינה יאפשר לנו לספק תכולה גדולה יותר וקישוריות יעילה יותר בין מרכזי הנתונים, תוך שאנו משתמשים משמעותית בפחות מקום ואנרגיה. כך נוכל לשרת את הלקוחות שלנו ביחס עלות – תועלת טובה הרבה יותר ולהגדיל משמעותית את רשת ה- Web Scale שלנו”, אמר Jay Pabley, סגן נשיא, הנדסת הרשת הגלובלית, Equinix.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות