להפעיל מחשב בלי לגעת בו; לסרוק עצמים תלת-ממדיים; לשחק באמצעות מחוות גוף

מחשבים ראשונים עם טכנולוגיית RealSense – המאפשרים לבצע פעולות באמצעות מחוות ידיים ופקודות קוליות – מתחילים להימכר בישראל.

עיקר החדשות:

  • מחשבים עם טכנולוגית ההדמיה המתקדמת RealSense, שפותחה בישראל, משווקים החל מהחודש ברשת “באג”.
  • הטכנולוגיה מאפשרת לתקשר באופן אינטראקטיבי ואינטואיטיבי עם מחשבים באמצעות זיהוי מחוות גוף או קול ומוסיפה מימד חדש למיחשוב.
  • התקנים עם טכנולוגיית RealSense 3D יוכלו להציע שימושים רבים ומגוונים – מאבטחה באמצעות זיהוי פנים, עיבוד תמונות מתקדם ויצירת סרטונים וסריקה תלת-ממדיית של אובייקטים
  • נציגים של אינטל ילוו את הקונים וידריכו על השימושים המגוונים בטכנולוגיה החדשה.

חברת אינטל הודיעה כי מחשבים המצויידים בטכנולוגיית ההדמיה המתקדמתIntel RealSense יחלו לראשונה להימכר בישראל בימים הקרובים. הטכנולוגיה, שפותחה במרכז הפיתוח של אינטל בחיפה, מאפשרת, בין היתר, למשתמשים לתקשר באופן אינטראקטיבי עם מחשבים ולבצע פעולות שונות באמצעות מחוות גוף או פקודות קוליות.

טכנולוגיית RealSense מוטמעת במחשבים ניידים, טאבלטים ומחשבי All in one הודות  למצלמה תלת-ממד זעירה, שמחליפה את המצלמה הקדמית או האחורית. התקנים עם טכנולוגיית RealSense 3D יוכלו להציע שימושים רבים ומגוונים – מאבטחה באמצעות זיהוי פנים, עיבוד תמונות מתקדם ויצירת סרטונים וסריקה תלת-ממדיית של אובייקטים.

“אינטל מאמינה שטכנולוגיית RealSense צפויה לחולל מהפכה באופן שבו אנשים נמצאים באינטראקציה עם מחשבים באשר הם”, אמר אילן הוכמן, מנהל הפיתוח העסקי באינטל. “סרט המדע הבדיוני משנת 2002 ‘דו”ח מיוחד’ (Minority Report), בכיכובו של טום קרוז – הפך למציאות באמצעות טכנולוגיית RealSense 3D”.

“המשתמשים במחשבים עם טכנולוגיית RealSense יוכלו לשחק במשחקים ולהפעיל את המחשב באמצעות מחוות גוף, למדוד עצמים בלחיצת כפתור, לייצר אווטרים מושלמים ועוד. כך למשל במטבח – אפשר להפעיל את המחשב באמצעות פקודות קול ומחוות כשהידיים מלוכלכות”.

מחשבים עם טכנולוגיית RealSense יימכרו ברשת באג החל מחודש יוני, ובמספר חנויות באג מובילות בתל אביב חיפה וירושלים  הוקמו עמדות התנסות. נציגים של אינטל, כולל מהקבוצה שפיתחה את ה-RealSense, ילוו את הקונים וידריכו על השימושים המגוונים בטכנולוגיה החדשה.

“רשת באג, מהמובילות את שוק הריטייל בישראל, שמה לה למטרה לקדם טכנולוגיה חדשה ופורצת דרך כמו זו של אינטל”, מסר אמיר מודן מנכ”ל רשת באג. “צרכנים שיגיעו לחנויות באג יחוו חוויה אינטראקטיבית חדשה באופן שבו הם מתקשרים ומשחקים  עם מחשבים. רשת באג ממשיכה למכור מוצרי טכנולוגיה חדשניים, ושואפת להוביל במתן ערך לצרכנים”.

גאל ינקו, אחראי תכנון אסטרטגי בקבוצת המחשוב התפיסתי באינטל, אמר ש”טכנולוגיית RealSenseTM היא פרי שלוש שנות מחקר ופיתוח, שהחלו כפרויקט חדשני והמשכן כיוזמה שלמה של פיתוח מוצר שמאות אנשים מעורבים בה. הפרויקט נולד מהרצון להעניק למכשירים הבנה רבה יותר ולשם כך היה צורך לצייד את המחשבים בראייה תלת-ממדית. בהמשך צפויה הטכנולוגיה להגיע לטאבלטים ולמכשירי קצה נוספים, ואנחנו כבר חושבים על העתיד הרחוק יותר, של שימוש ב-RealSense ברובוטים, מכשור ביתי ותעשייתי ועוד

מחשבים החדשים עם Intel RealSense 3D שיחלו להימכר כעת בישראל:

ASUS
חברת ASUS תהיה הראשונה להשיק בישראל מחשבים הכוללים את מצלמת Intel RealSense 3D. בשלב ראשון תציע ASUS שני דגמי עילית – דגם ASUS G771, מסדרת הגיימינג ASUS ROG. המחשב יאפשר למשתמשים ליהנות מחוויית משחקים חדשה, הודות ליכולות הצילום בתלת-מימד וליכולות זיהוי מחוות גוף, תנועות ידיים וחפצים ושילובם בתוך המשחק. מחיר: החל מ- 7,320 שקל הדגם השני, ASUS N551, מסדרת המולטימדיה הפופולארית של החברה, יציע, נוסף ליכולות הבידור המוכרות, גם חווית שימוש חדשה למעצבים מקצועיים וחובבים כאחד, ויאפשר סריקת חפצים בתלת-מימד והדפסתם כמודלים באיכות גבוהה במיוחד. מחיר: החל מ-5,892 שקל.

HP
חברת HP תמכור בישראל את HP Sprout, החל מחודש ספטמבר, במחיר מתחיל ב- 2,500$. HP Sprout הוא מחשב בפורמט All in One, המאפשר למשתמש לשלב את העולם המוחשי עם העולם הווירטואלי, בעזרת מקרן המכיל את מצלמת Intel RealSense 3D, ניתן לסרוק אובייקטים בדו ממד ותלת מימד ולהציגם באופן מיידי על משטח העבודה. מחשב ה-Sprout מושלם לשימושי קהל האדריכלים, מהנדסים, מעצבים ועוד.

עבור המשתמש הפרטי, הגיימר וחובב הטכנולוגיה שילבה HP את RealSense 3D בסדרת המחשבים היוקרתית HP Envy. סדרה זו כוללת מחשבים ניידים מעוצבים, תצורה חזקה במיוחד (מעבדי אינטל דור חמישי) ומסכי מגע ברזולוציית Full HD. מחשב זה יהיה זמין לרכישה במהלך חודש ספטמבר החל מ-1,325$.

Lenovo
לנובו ישחררו לשוק הישראלי בחודשים הקרובים מספר דגמים חדשים שבהם משולבת מצלמת ה-Intel RealSense 3D. הראשון הוא ה-Lenovo Z51 שמציע מרכז מולטימדיה ביתי בשילוב תחנת עבודה רבת עוצמה, תצוגת FHD ומערכת הקול Dolby Home Theater Surround Sound. מצלמת התלת-מימד ב-Z51 כולל חיישן עומק וצבע ברזולוציה של 1080p, המאפשר חוויית שימוש ושיחות וידאו משופרת. מחיר: 990$. זמין מאוגוסט.

דגמים נוספים של לנובו שיגיעו לשוק בקרוב הם Yoga500 הרב מצבי, יורש סדרת ה-Flex המצליחה, הפונה למשתמש הפרטי. מחיר: 990$. זמין מנובמבר; ה-15ThinkPad Yoga, נייד המיועד למגזר העסקי שמשלב בין העוצמה של ה-Think והעיצוב והגמישות של היוגה ומעבר לשאר יכולותיו מאפשר למשתמש לסרוק עצמים ולהדפיסם בתלת-מימד. מחיר: 1.200$ זמין מאוקטובר; E550 מסדרת ThinkPad E המיועדת לעסקים קטנים ובינונים המחפשים מחשב איכותי מבית לנובו הכולל יכולות שרידות גבוהות מבלי לשלם על מערכות המיועדות לארגונים גדולים. מחיר: 750$ זמין מאוקטובר.

DELL
דל תשווק מחשבים בעלי עיצוב ייחודי ומעבדים מתקדמים וחזקים במיוחד, שיאפשרו חוויית משתמש אופטימאלית, מסכי מגע ברזולוציית Full HD. המוצרים צפויים להיות זמינים לרכישה לקראת סוף השנה.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות