מאות משתתפים בכנסMATLAB & Simulink בינלאומי בישראל

מעל 700 מהנדסים וחוקרים השתתפו במפגש השנתי הראשון של קהיליית משתמשי MATLAB ו-Simulink בישראל, שהתקיים בסוף חודש יוני במלון הילטון תל-אביב. הכנס אורגן על ידי חברת סיסטמטיקס, מפיצת הכלים בישראל, והשתתפו בו גם בכירים מחברת MathWorks האמריקאית, המפתחת את התוכנות הללו מזה למעלה מ-30 שנים.
בחלק הראשון של היום האזינו המשתתפים להרצאתו של ד”ר רוי לוריא (Dr. Roy Lurie), סמנכ”ל הפיתוח של כלי MATLAB, אשר סקר כיצד MATLAB מקדם תהליך חדשנות בכל העולם, ובפרט – בישראל. בהמשך נהנו הנוכחים מהרצאה מרתקת על הסיפור שמאחורי מערכת כיפת ברזל, שהועברה על ידי ארי סכר מחברת רפאל, אשר משמש כמהנדס מערכת בפרויקט.
בחלק השני של הכנס התחלקו הנוכחים בין שמונה מסלולים מקצועיים בתחומים שונים ומגוונים, אשר הועברו על ידי מהנדסי האפליקציה של סיסטמטיקס, בכירי MathWorks, ומשתמשי הכלים – ממשתמשים מנוסים ועד תלמידי תיכון שהסבירו על אופן השימוש שלהם בכלי MATLAB ו-Simulink. נושאי המסלולים המקצועיים היו “עיבוד תמונה וראיה ממוחשבת”, “אווירונאוטיקה ורובוטיקה”, “תקשורת ועיבוד אות”, “לימוד מכונה ו-Data Science”, “תכנון חומרה וביצוע וריפיקציה”, “המרה אוטומטית של קוד MATLAB לקוד C”, “האצת ביצועים של אלגוריתמים והפצה שלהם” ו-“Internet of Things”.
“זה הכנס הגדול ביותר שקיימנו עד כה בתשע שנות פעילות של קו מוצרי MATLAB ו-Simulink”, סיכם דוד גוכמן, מנהל הפעילות בסיסטמטיקס, “אנו שמחים שרבים מלקוחותינו הביעו עניין בתכני הכנס והגיעו למפגש. על פי המשובים שקיבלנו – המשתתפים העשירו את הידע שלהם הן מבחינת מתודולוגיות פיתוח המבוססות על Model-Based Design והן מבחינת שימוש בכלים, והם ישמחו להגיע גם לאירועים עתידיים

תגובות סגורות