סרגון תספק למפעיל סלולרי מוביל בדרום אמריקה פתרונות תמסורת בלמעלה מ-13 מיליון דולר

סרגון נטוורקס (נאסד”ק CRNT ותל אביב), המומחית מספר אחת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul) , הודיעה היום שמפעיל סלולרי גדול (Tier-1) בחלקה הדרומי של דרום אמריקה בחר שוב בפתרונות סרגון, במסגרת היערכותו להשקת רשת תקשורת בפריסה ארצית בטכנולוגיית הדור הרביעי (4G) ובמספר מדינות. במסגרת פרויקט זה, הנאמד בלמעלה מ-13 מיליון דולר, תשדרג סרגון את תשתיות עורקי התקשורת האלחוטית ברשת הדור השלישי של המפעיל, לטכנולוגיית 4G/LTE באמצעות פלטפורמת ה-IP-20 של החברה.

מפעיל התקשורת הינו לקוח ותיק של סרגון, המשקיע באופן מתמשך בהרחבה ושדרוג תשתיות רשתות התקשורת, על מנת לשמר רמה גבוהה של שירות ומתן מענה לגידול בצרכי המנויים. אחת הדרישות של מפעיל התקשורת היא להבטיח מעבר מהיר וחלק לרשת הדור הרביעי, מבלי לפגוע בשירות למנויים.

פלטפורמת ה-IP-20 של סרגון נבחרה על פני מספר חלופות טכנולוגיות שנבחנו על ידי מפעיל התקשורת, הודות לקיבולת הגבוהה במיוחד שהיא מספקת, לשיהוי הנמוך

(LowLatency) ולאמינות הרשת-  החיוניים להבטחת חוויית משתמש בסטנדרט גבוה. היעילות התפעולית והעמידה ביעדי איכות חוויית הלקוח, המושגות באמצעות שימוש בפלטפורמת ה- IP-20 של סרגון, מאפשרות למפעיל התקשורת למנף את תשתיות הרשתות הקיימות ולשדרגן, תוך הטמעה מהירה של טכנולוגיית הדור הרביעי (4G), ובו בזמן ליצור תשתית לגידול עתידי בקיבולת הרשתות, עם אימוצן של טכנולוגיות סלולריות חדשות.

פלטפורמת ה-IP-20 מספקת פתרון אחיד וכולל, הנותן מענה לכל צרכי התמסורת האלחוטית של מפעיל התקשורת – ברשתות הגישה (access) ועד לשדרה הראשית של הרשתות. פתרון זה מתאפיין בהטמעה מהירה ופשוטה תוך שמירה על רמת שירות למנויים בביצוע תהליך השדרוג כולו. כמו כן, הפתרון של סרגון עושה שימוש בתשתית התמסורת האלחוטית הקיימת, אשר גם אותה רותמת סרגון לטובת השגת ביצועים גבוהים, כחלק מפלטפורמת ה-IP-20. כל זאת נעשה תוך השגת חיסכון בהוצאות ציוד, חיסכון בהוצאות תפעוליות והאצת קצב ההטמעה.

“אנו מקדישים תשומת לב רבה לצרכי הלקוחות שלנו, במטרה לספק פלטפורמת מוצרים הנותנת מענה לכלל דרישות הלקוח הקיימות והעתידיות, לצד מינופן של השקעות קודמות שביצע הלקוח בתשתיות התקשורת”, אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון. “הרחבת הפעילות מול לקוח ותיק זה מעידה על יכולתנו לייצר ערך ללקוח לאורך זמן עם התפתחות הרשת”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות