חדשות היום

פרפקטו מובייל ממנה בכיר לשעבר ב-HP כחבר דירקטוריון

חברת ההייטק הישראלית פרפקטו מובייל ((Perfecto Mobile, המתמחה בפיתוח פתרונות ענן לבדיקה ומדידה של חווית משתמש לאפליקציות מובייל, עושה עוד צעד משמעותי בדרך להפוך למרקורי (כיום HP) של עולם המובייל, בכך שממנה את ג’ורג קדיפה, לשעבר סגן נשיא בכיר ב-HP והאחראי על כל פעילות HP Software, כחבר דירקטוריון.

כחבר דירקטוריון יקדם קדיפה את החזון של פרפקטו מובייל לסייע לחברות וארגונים במעבר לעולמות הדיגיטל תוך שילוב טכנולוגיות מובייל  ופתרונות ענן בצורה טובה ויעילה יותר.

קדיפה מביא עימו לתפקיד ידע וניסיון נרחב בתפקידים ניהוליים בכירים  בחברות טכנולוגיות מובילות. בתפקידו הקודם שימש כסגן נשיא בכיר ב-HP האחראי על כל פעילות HP Software , הכוללת את מגוון פתרונות התוכנה של HP ,הנמכרים במיליארדים רבים. זאת תחת הניהול של מנכ”לית HP.  לפני זה שימש גם כמנהל בכיר בחברת Oracle , IBM ועוד.

תפקיד זה מצטרף לתפקידיו כשותף פעיל בקרן ההשקעות הפרטיות המובילה  Sumeru Equity Partners , כחבר דירקטוריון ב-Velocity Technology Solutions וכחבר בחבר הנאמנים של בית הספר לניהול של אוניברסיטת שיקאגו.

“אנו מברכים ושמחים על הצטרפותו של ג’ורג’ קדיפה לפרפקטו מובייל כחבר דירקטוריון”, מציין  דוד רייכמן, יו”ר פרפקטו מובייל ולשעבר בכיר במרקורי-HP. “ניסיון רב השנים שלו בתפקידי ניהול בחברות טכנולוגיות גלובליות מובילות, יחד עם ניסיון תפעולי עשיר יוסיף מימד חשוב לחברי ההנהלה שלנו ולדירקטוריון בקידום החזון והיעדים השאפתניים של החברה . פרפקטו מובייל נחשבת לפורצת דרך בתחומה וכבר כיום מובילה את העולמות המודרניים של המובייל והדיגיטל תוך שילוב סביבת הענן החדשנית, כמו שעשתה חברת מרקורי-HP בזמנו בעולם הבדיקות לדסקטופ. לקוחותינו הגדולים רואים בנו שילוב מנצח של טכנלוגיות ענן כמו אמזון ויכולות תוכנה לבדיקות איכות כמו מרקורי, שפותחו במיוחד לעולם המובייל והדיגיטל”.

ג’ורג קדיפה מציין כי “כמי שצבר ניסיון רב בתפקידי ניהול הן בקרב חברות צעירות והן בקרב החברות הטכנולוגיות הגדולות בעולם, פגשתי לאורך השנים בחברות רבות שהוקמו במטרה לשנות תחום או תעשייה כלשהי. יחד עם זאת, זה די נדיר למצוא חברה כמו פרפקטו מובייל עם טכנולוגיה מעולה , פוטנציאל שוק עצום וחברי הנהלה בעלי חזון יוצא דופן. בנוסף, החברה מאפשרת ללקוחותיה לעבור משיטות פיתוח ובדיקות בכלים ישנים ומתודולוגיות מפל לגישה פתוחה ורציפה המתאימה לאופן העבודה העכשווי של צוותי DevOps, Agile ומובייל. אני שמח לעבוד עם ערן יניב, מנכ”ל החברה, צוות ההנהלה וחברי הדירקטוריון במטרה לסייע לחברה בצמיחתה המואצת ולביסוסה כסטנדרט בעולם הבדיקות לדיגיטל והמובייל”.

גורג קדיפה

בתמונה: גורג קדיפה

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות