מנכ"ל איתמר מדיקל, גלעד גליק

איתמר מדיקל האריכה והרחיבה ההסכם עם לקוח מהותי בארה”ב

איתמר מדיקל מרחיבה את מכירותיה לגרסה החדשה לאבחון השינה:

חברה אמריקאית לביטוח רפואי וספקית שירותי בריאות רפואי מהגדולות בעולםהאריכה בשלוש שנים את ההסכם עם איתמר מדיקל:

החברה תוסיף לסל המוצרים שלה את ה-WatchPAT™ Unified של איתמר מדיקל בארה”ב

לקוח מהותי זה אחראי לכ-16% מהכנסות איתמר מדיקל בשנת 2014  לאחר גידול של כ-25% מהשנה הקודמת; ההכנסות מלקוח זה מסתכמות בכ-4.5 מיליון דולר בשנתיים אלו

איתמר מדיקל (TA.ITMR) מדווחת היום על הרחבת והארכת הסכם הרכש האסטרטגי עם חברה אמריקאית לביטוח רפואי וספקית שירותי בריאות רפואי מהגדולות בעולם. ההסכם הוארך בשלוש שנים ופוטנציאל ההכנסות הצפוי בו נאמד במיליוני דולרים, לאחר שהסכם זה, קודם להרחבתו, היווה כ-16% מסך הכנסות איתמר מדיקל בשנת 2014, גידול של כ-25% ביחס להכנסות בשנת 2013. סך ההכנסות מלקוח זה מסתכמות בכ-4.5 מיליון דולר בשנתיים אלו. הרחבת ההסכם תאפשר ללקוח לצרוך מעתה גם את הגרסה החדשה והמשודרגת למוצר ה-WatchPAT של איתמר, שהינה ה-WatchPAT Unified, המתבססת על חיישן מאוחד המודד גם את סיגנל ה-PAT™ וגם את ריווי החמצן בדם ובכך מפשט את תהליך הבדיקה ומגדיל באופן ניכר את נוחות השימוש.

איתמר מדיקל תהנה במסגרת הרחבת ההסכם ממכירת הגרסה החדשה ושירותים נלווים לה לצד המשך מכירת מוצר ה-WatchPAT כולל צמיד זיהוי החולה הייחודיותוכנת ה-zzz PAT™ לבתי החולים של הקבוצה בה כבר יש שימוש במוצרי החברה וכן לאתרים שעדיין לא הצטרפו למעגל המשתמשים. המוצר החדשני של החברה משתלב בפתרון הכולל לשינה (TSS) אותו השיקה איתמר מדיקל השנה ואשר מקדם את החברה למעמד של ספק פתרונות כוללים, ובכלל זה מוצרים, הדרכה ושירות, במסגרת הטיפול בחולה ומאפשר לאיתמר מדיקל לפעול כממשק בין בתי החולים או המרפאות ולנהל את התהליך עבור המטופלים

השקת החיישן החדש שפיתחה איתמר מדיקל (Unified Probe), כמו גם הרחבת ההסכמים הקיימים אל מול לקוחות למכירת גרסת ה- WatchPAT Unifiedתאפשר לחברה להמשיך ולהגדיל את הכנסותיה ממכירת חיישנים.

בנוסף, לאחרונה הציגה איתמר במסגרת כנס עולמי,  מחקרים שהוכיחו כי אבחון דום נשימה בשינה הנעשה באמצעות מכשיר ה-WatchPAT עשוי למנוע אבחון שגוי בכעד 20% מהנבדקים בזכות היכולת המיוחדת של המכשיר למדוד את זמן השינה האמיתי נטו. יכולת יחודית זו הינה תרומה נוספת למיצוב החזק של  ה-WarchPAT אל מול המוצרים המתחרים בשוק.

מנכ”ל איתמר מדיקל, גלעד גליק אמר: “הרחבת והארכת הסכם הרכש עם הלקוח המהותי בארה”ב, ושיתוף הפעולה עם ארגון בריאות בסדר גודל שכזה שגם אחראי לחלק חשוב מהכנסות איתמר, חוזרים ומהווים עדות לצורך ההולך וגובר בטכנולוגיות לאבחון בעיות נשימה בשינה ולמיצוב הגבוה של המוצר שלנו בשוק זה. אנו נמשיך לפעול למקסום שיתוף פעולה זה לטובת המשך חדירה לשוק האמריקאי וכמו גם לשוק השינה העולמי”.

ה- WatchPAT Unifiedקיבל את אישורי המכירה בארה”ב (FDA), באירופה (CE) וביפן (Shonin).

איתמר מדיקלמפתחת מכשירים רפואיים לאחודרניים תוך שימוש באות ה- PAT (Peripheral Arterial Tone). מכשיר ה-WatchPAT מודד שינויים בנפחי הפעימה העורקיים ההיקפיים של המטופל באמצעות חיישני אצבע בלתי פולשניים דמויי אצבעון. ה-WatchPAT הוא מכשיר ביתי לאבחון בעיות נשימה בשינה אשר משלב שימוש קל ונוח למשתמש ומדדים קליניים מדוייקים. הבדיקה מאושרת רגולטורית בשווקים מובילים בכל העולם ובעלת שיפוי ביטוחי בארה”ב, ביפן ובישראל.

הסכם זה מצטרף לתנופת ההסכמים עליהם חתמה איתמר מדיקל ב-15 החודשים האחרונים, בהם הסכמים עם מדטרוניק ו-International LLC Arterial Health ((AHI בארה”ב, עם Beijing Viable Medical Investment Co. Ltd. בסין, עם Philips Respironics GK ו-Nihon Kohden Corporation ביפן, ועם VeriVita Group AB בסקנדינביה.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות