אלעד מערכות נבחרה שוב למועדון המצומצם והיוקרתי של מיקרוסופט: Dynamics President’s Club 2015

מיקרוסופט העולמית בחרה באלעד מערכות להצטרף למועדון היוקרתי והמצומצם –  President’s Club 2015   לשותפי Dynamics  CRM המובילים בעולם. זו הפעם השישית בה  Elad CRM  נבחרת לתואר זה.

אירוע ההכרה נערך ב- WPC  ביום שני ה- 13 ליולי באורלנדו, פלורידה.

Microsoft Dynamics President’s Club מכבד שותפים של מיקרוסופט עם מחוייבות גבוהה ויוצאת דופן ללקוחות, אשר באה לידי ביטוי בהצלחה עסקית וגידול. החברים ב- President Club 2015 מייצגים את 5% של השותפים הטובים ביותר של מיקרוסופט ברחבי העולם בתחום Microsoft Dynamics.

בנוסף, מיקרוסופט בוחרת בכל אזור גיאוגרפי את השותפים המצטיינים שלה. ישראל משוייכת לאזור MEA (המזרח התיכון ואפריקה). אלעד מערכות נבחרה כפיינליסטית מאיזור הMEA והינה אחת מ-3 החברות שהגיעו להישגים הגדולים ביותר באיזור וכמובן שהיחידה מישראל.

על מנת להצטרף למועדון ה- President’s Club למיישמי Dynamics CRM נדרשה אלעד להציג גידול משמעותי בהכנסות, גידול במספר הלקוחות ובשביעות רצונם, וגידול במכירת רישיונות. אלעד עמדה בשלושה קריטריונים אלו בהצלחה יתרה בשנים 2014-2015.

לדברי דגן הלוי, המשנה למנכ”ל ומנהל חטיבת התוכנה באלעד מערכות: “זו הפעם השישית בה אנו נבחרים להימנות על נבחרת מצומצמת וייחודית זו של President ClubMicrosoft. זוהי עוד הוכחה לשותפות ההדוקה שלנו עם מיקרוסופט ולהצלחות המשותפות.. על ידי שיתוף הפעולה שלנו עם מיקרוסופט, אנו שומרים על הבנה מקיפה בפלטפורמת Dynamics של מיקרוסופט ובעקבות כך יכולים לספק פתרונות חדשניים, שירות יוצא דופן וערך גבוה ללקוחות Dynamics”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות