חדשות היום

טליט משיקה קישוריות סלולארית כלל אירופית לעידן ה”אינטרנט של הדברים”

 

טליט תקשורת (Telit Communications PLC), חברה גלובלית מובילה בתחום האינטרנט של הדברים הודיעה כי על השקת שירות קישוריות כלל-אירופי בעל ביצועים משופרים בתעריף אחיד. מאפייני השירות כוללים נדידה חלקה בין מדינות אירופה השונות, לרבות רוסיה וטורקיה. בנוסף מציעה טליט שירותי ערך מוסף המאפשרים ללקוחות לנהל ולפתור תקלות מרחוק בפריסה של יחידות קצה ובשיפור אפקטיביות השירות והשקיפות ללקוחות.

התחלת עבודה ישירות מהמדף

התקנות של תקשורת מכונה למכונה (M2M) / אינטרנט של הדברים מתמודדות עם אתגרים שונים מאלה שספקיות התקשורת הורגלו אליהם בעבודה עם מנויי סלולר “רגילים”. לעתים קרובות, היצע הקישוריות הסלולארית אינו מתאים לפתרונות M2M/IoT.

“פרויקטים רבים בתחום האינטרנט של הדברים נכשלים משום שהמפעילים אינם יכולים לספק את הפתרון העסקי הנכון,” אמר  Sammy Yahiaoui, מנהל מכירות השירותים של טליט לאזור EMEA. “טליט מספקת את הקישוריות כמוצר מדף במחיר קבוע, מקיף ולא גבוה. היא משולבת בצורה מלאה בחומרה, במודולים ובקו של שירותי פריסה ופתרון תקלות המספקים פונקציונאליות חדשנית נוספת. לדוגמה, שירות הבינה (intelligence) מאפשר ללקוחות לנתח במהירות ובקלות את פריסות ה-M2m/IoT שלהם”.

החבילות (bundles) שמציעה טליט כוללות מודול עם כרטיס SIM, מודול עם SIM ושירותי ערך מוסף, או חבילה הכוללת בקישוריות גם את הענן. ישנם יתרונות משמעותיים ליוצרי פרויקטים חדשים המנצלים את ההיצע המלא. השירותים המוצעים אינם תלויים בחומרה או תוכנה של יצרן מסוים ועומדים לרשותם של כל הלקוחות המשתמשים בצד שלישי לאספקת הקישוריות.

בתמונה: עוזי כץ, מייסד ומנכל טליט

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות