חדשות היום

קבוצת באטמ הישראלית זכתה בחוזה לאספקת פתרון סייבר לגוף בטחוני ממשלתי ב-3.7 מיליון דולר

באטמ תקשורת מתקדמת (BATM. לונדון: BVC) –  חברת טכנולוגיה ישראלית המפתחת, מתכננת ומייצרת טכנולוגיות תקשורת עבור ספקיות טלקום ומכשור רפואי מתקדם למעבדות הודיעה כי ביחד עם חברת-הבת Celare זכתה בחוזה גדול ובלעדי לאספקת פתרון אבטחת סייבר לגוף בטחוני ממשלתי.

היקף החוזה בשלב הראשון נאמד ב-3.7 מיליון דולר, אולם הקבוצה צופה כי יגיע ליותר מ-10 מיליון דולר עד 2017, כאשר ערכו הכולל מוערך על ידי הלקוח ב-20 מיליון דולר ב-5 השנים הקרובות.

קבוצת באטמ זכתה בחוזה לאחר שעמדה בדרישות POC מחמירות, במהלך שנתיים של בדיקות, אשר בסופן הוכרז הפתרון כטוב מסוגו. הקבוצה תחל באספקת הפתרון, המבוסס על פלטפורמת התקשורת בטכנולוגיית 10G של באטמ ועל תוכנת אבטחת סייבר שפיתחה החברה, במהלך הרבעון הרביעי של 2015, והיא צופה כי תשלים את אספקתו במהלך הרבעון השני של 2016. התקנת הפתרון צפויה להסתיים ב-2016.

בנוסף על פלטפורמת התקשורת שתספק באטמ, תספק הקבוצה גם פתרון סייבר שפיתחה, אשר מאפשר ניטור מקיף של הרשת לצורך זיהוי, חקר וניתוח איומים חד-פעמיים ואיומים מתמשכים (APT). האיומים החדשים מאותרים על ידי הפתרון באמצעות אלגוריתמים מורכבים לזיהוי אנומליות ברשתות תקשורת.

ד”ר צבי מרום, מנכ”ל קבוצת באטמ: “אנו שמחים כי נבחרנו לפרויקט זה. בחירתנו כספק בלעדי לפרויקט אסטרטגי זה, לאחר תחרות קשה ועמידה בדרישות טכנולוגיות מחמירות, משקפת את עליונותו של הפתרון שלנו. עם עלייתן של התקפות הסייבר, אנו מאמינים כי הביקוש לפתרונותינו יוסיף לגדול ויגיע גם מגופי ממשל אחרים, וממספר סוכנויות שונות, כמו גם מגופי תשתיות אסטרטגיות.”

 בתמונה:  צבי מרום, מנכ”ל קבוצת באטמ

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות