חדשות היום

SAP הכריזה על מתודולוגית Activate המפשטת משמעותית את יישום SAP S/4HANA, באמצעות Best Practices מוכנים, ליווי והדרכה בשלבי הקונפיגורציה

SAP הציגה את SAP Activate – מתודולוגיה ליישום והטמעה קלים ומהירים יותר של SAP S/4HANA – הדור הבא של הפתרון העסקי שלה. מתודולוגית ההטמעה Activate, מאפשרת ללקוחות ולשותפים עסקיים ליישם ולהטמיע בקלות רבה יותר את S/4HANA. היא כוללת תהליכים עסקיים דיגיטליים מוכנים להפעלה המסופקים על ידי SAP, חבילות Best Practicesהמתאימות לכל הטמעה בכל ורטיקל ושימוש במתודולוגיה אחת על מנת ליישם את הפתרון בענן, באתר (On Premise) או במשולב (יישום היברידי).

“SAP Activateמסייעת לעסקים להתנהל בפשטות, היא מציעה ללקוחות תהליכים עסקיים דיגיטליים מוכנים, המותאמים בצורה אופטימלית ל-SAP S/4HANA. כמו כן, היא מאפשרת ללקוחות את הגמישות לבחור את הגישה המתאימה לצרכים העסקיים שלהם מתוך מגוון אפשרויות, בין אם מדובר ביישום חדש, תהליך של הגירה או אינטגרציה עם מערכות קיימות”, אמר, בני פרצי, ארכיטקט פתרונות בכיר בSAP ישראל. “SAP S/4HANAהינו פתרון מפתח בתהליך דיגיטציה של פעילות עסקית וקידום חדשנות בארגון, ומתודולוגיית- Activate הופכת את הדרך לפשוטה”.

מיכאל קליינהאמר, חבר הנהלת יישומים גלובליםב-SAP הוסיף: “SAP Best Practicesהם התהליכים הטובים מסוגם המוכנים להפעלה. תהליכים אלו מובילים את הלקוחות לכל אורך תהליך ההטמעה של S/4HANA, בין אם הלקוחות מבצעים הגירה מבסיס נתונים שאינו SAP או ממערכות ותיקות אחרות אלS/4HANA. מתודולוגיית Activate כוללת גם תהליך הכוונה מסודר בשלבי הקונפיגורציה. היא תומכת בלקוחות ובשותפים החל מן ההגדרה הראשונית ולאורך כל הדרך עד להשגת חדשנות מתמשכת בתום העלייה לאוויר.”

SAPActivate מאפשרת גם לשותפים להרחיב את התהליכים ה”מוכנים מראש”שלהם, המסופקים על ידי SAP ולעדכן באופן שוטף ובצורה יעילה את ה- Best Practices שלהם.

מתודולוגית SAP Activate היא נקודת מוצא כללית לכל הטמעה שלS/4HANA. המתודולוגיה מהווה את היורשת של מתודולוגיות קודמות כמו ASAP ו-SAP Launch, ומשולבת כחלק אינטגרלי מ- S/4HANA ללא צורך ברישוי נוסף

בתמונה: בני פרצי, ארכיטקט פתרונות בכיר בSAP ישראל

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות