חדשות היום

אורקל רוכשת את Maxymiser

אורקל חתמה על הסכם לרכישת חברת Maxymiser, ספק מוביל של תוכנה מבוססת ענן המאפשרת לאנשי שיווק לבחון ולכוון באופן פרסונלי לתכנים שלקוח רואה בעמוד אינטרנט או באפליקציית מובייל, תוך הרחבה משמעותית של מידת המעורבות והגדלת ההכנסות.  Maxymiser אחראית לאופטימיזציה של יותר מ-20 מיליארד חוויות לקוח בחודש עבור מותגים כמו: Allianz, HSBC, Lufthansa, Tommy Hilfiger ו-Wyndham.

Oracle Marketing Cloud הינו כבר פלטפורמת התוכנה למשווקים מודרניים, הצומחת במהירות הגדולה בעולם. התוספת של Maxymiser ל-Oracle Marketing Cloud מחזקת את הפתרון המקיף ביותר לניהול תוכניות שיווק בכל הערוצים הדיגיטליים ולאורך מחזור חיי הלקוח.

“חברות מחפשות עוד ועוד דרכים חדשניות לבדל את המותג שלהן תוך הגדלת ה-ROI (החזר על ההשקעה) וחיזוק הנאמנות המבוססת על חוויית לקוח אופטימלית”, אמר תומאס קוריאן, נשיא, פיתוח מוצרים באורקל. “יחד עם Maxymiser, הענן של אורקל מאפשר לחברות להפסיק לנחש ולהתחיל לספק מה שלקוחות רוצים בשימוש בערוצים ובמכשירים הדיגיטליים.”

אלברטו מרנפלד, סמנכ”ל בכיר, מנהל חטיבת האפליקציות באורקל ישראל אומר:  “אורקל משקיעה באופן אסטרטגי בתחום של חווית לקוח כי שם נוכל להעניק ערך מוסף אמיתי ללקוחותינו. אנו מתייצבים כמובילים מוחלטים בתחום של שיווק דיגיטלי.”

“המשימה שלנו היא להעצים את הארגונים להשתמש במחקר דאטה(data science)  כדי שיוכלו באופן שיטתי לבדוק, לגלות ולתת חיזוי של רצון הלקוחות, ולספק חוויות מותאמות באופן אישי”, אמר טים בראון, מנכ”ל Maxymiser. “אנו מתרגשים להצטרף לאורקל ולהביא את היכולות האלה כדי לסייע בהרחבת Oracle Marketing Cloud.”

בתמונה: אלברטו מרנפלד, סמנכ”ל בכיר, מנהל חטיבת אפליקציות באורקל ישראל

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות