חדשות היום

חברת Levi’s הבינלאומית רכשה פיתוח ישראלי של אופניים המדמה רכיבה

חברת Levi’s הבינלאומית רכשה פיתוח ישראלי של אופניים המדמה רכיבה מהירה בסן פרנסיסקו ומאפשר לאירופאים לחלוק את החוויה הווירטואלית ברשתות חברתיות

פיתוח ישראלי המככב באירופה, מאפשר למקומיים לקפוץ לכמה דקות וירטואליות לסן פרנסיסקו, ולהעלות לרשתות החברתיות הדמיה שלהם בעת רכיבת אופניים מהירה בעיר.

הפעילות נרכשה על ידי חברת Levi’s העולמית לקידום קולקציית בגדי הרכיבה. המפתחים הם בית הקונספטים התל אביבי “אלנבי”, שיצרו את הרכיבה הווירטואלית על ידי קיבוע של אופניים המאפשרים לדווש במקום.על רקע קיר גדול המציג תמונת נוף מטושטשת של סן פרנסיסקו, המדמה אפקט של רכיבה מהירה באופניים. מול הסט הוצבה תיבת צילום שפותחה במיוחד לצילום באפקט נסיעה, ושליחת התמונות לשיתוף ברשתות חברתיות.

לקראת הצילומים, ליוויס אפשרה לרוכבים להשתמש בתא הלבשה להחלפת בגדים לקולקצייתCommuter, המיועדת לרוכבים אורבניים. כך המבקרים יכלו להתנסות בביגוד ברכיבה אמיתית ולשקף בצילומים המופקים חוויה ותנועה חיה.

הליין מתאפיין בבד רך שאינו גורם לשפשופים מתנועות הרכיבה וגמיש כדי שלא יגביל את טווח תנועות הגוף. בבגדים משולבים כיסי צד קלים לתפעול, כדי לאפשר אחסון והוצאה של פריטים מבלי לעצור את הרכיבה או להסיט את תשומת הלב מהדרך. חלק מהדגמים חסינים לרטיבות ובעלי כובע גשם מתקפל בצווארון להתמודדות עם טפטוף. בקיפול מכפלות הג’ינס כלפי חוץ נחשפים פסי מחזיר אור, המגבירים את הנראות בשעות החשכה.

בית הקונספטים “אלנבי” השיק השנה סניף אירופאי במטרה לחזק פעילות של מותגים ישראלים בחו”ל. לחברה סניף נוסף בניו יורק המנהל אירועים בינלאומיים לשטראוס, סודה סטרים, אבן קיסר ומותגים נוספים.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות