חדשות היום

סאנדיסק: בעקבות הגידול בפעילות מרכז הפיתוח – 90 משרות פתוחות מחכות למהנדסים

מרכז הפיתוח של סאנדיסק ישראל, החל במסע גיוס אינטנסיבי של מהנדסים. אל 50 המשרות שכבר פתוחות יצטרפו בימים הקרובים עוד 40 משרות נוספות, המחכות לאיוש מיידי, במגוון תפקידים בתחומי המחקר והפיתוח ובעיקר של של מהנדסי ולידציה ופירמוור. סאנדיסק מעסיקה בישראל כ-650 עובדים, רובם מהנדסים וחוקרים מצטיינים בתחומם. פעילות החברה מתנהלת בשלושה מרכזי הפיתוח בכפר סבא, עומר שבדרום ותפן שבגליל. הפתרונות של סאנדיסק נמצאים כיום בלב כמה מה- data centers הגדולים בעולם; ומשולבים בסמארטפונים, טאבלטים, מחשבים וציוד לביש (IOT).

לטובת עידוד הגיוס המסיבי, נדרשו גם צעדים לא שגרתיים בהיקפם: בימים האחרונים קיבלו עובדי החברה הודעה כי במסגרת מדיניות ה״חבר מביא חבר״, כל עובד שיביא מועמד שגם ייקלט בסאנדיסק, יהנה מבונוס של 20 אלף שקל (!). עובד שיגדיל לעשות ויגייס שלושה עובדים, יקבל חוץ מהכסף גם אייפד אייר על כל עובד שיביא…

״בעקבות גידול בפעילות הפיתוח המתבצעת בישראל, חל גידול משמעותי במספר המשרות המחכות לאיוש באתרים השונים״, אומרת רונית רונן-קרפול, סמנכ”לית משאבי האנוש לישראל ואירופה ומשנה למנכ”ל סאנדיסק ישראל. ״כך לדוגמה, כשחנכנו את הבניין החדש הממוקם בפארק התעשייה שבתפן, המשתרע על פני 6000 מ״ר, היה ברור לנו שאל 100 העובדים שם הולכים להצטרף רבים נוספים ואני שמחה שהמהלך אף יקרה מהר משציפינו. הדלתות שלנו פתוחות ואני בטוחה שהאנשים הטובים ימצאו את הדרך הכי מהירה להגיע אלינו״.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות