חדשות היום

סיינה משיקה מתג מולטי-טרה ביט מתקדם כדי לתמוך בזינוק בדרישה לרשתות מהירות

סיינה הכריזה על יכולות חומרה ותוכנה חדשות ועוצמתיות לפלטפורמת ה-Packet-Optical שלה, 5430. היכולות החדשות נועדו להאצה של שירותים עבור אפליקציות על פי דרישה (On-Demand), בעלות צריכת רוחב פס גבוה. בנוסף, היכולות החדשות ב5430 מאפשרות לרשתות משולבות מיתוג  Packet/OTNלגדול לנפחים גדולים, יעילות וזריזות, וסוללות את הדרך אל עבר ארכיטקטורה וירטואלית מבוססת SDN.

פתרון ה- 5430 המשודרג, שכבר זמין בשוק, מספק נפחי עבודה של עד 15 טרה ביט לספקי שירותי תקשורת, רשתות תת ימיות ורשתות כבלים – יכולת חיונית כיום בעולם דינאמי, בו צמיחת התעבורה העולמית מונעת על ידי שירותי צפייה בוידאו על פי דרישה (VOD), שילוב רשתות ענן ויכולות רשת וירטואליות.

כשהן מבוססות על משפחת מעבדי הדור הבא של סיינה, התוספות החדשות ל- 5430 מספקות דחיסות פורטים גדולה עד פי 5, קיבולת מיתוג גדולה פי 4 והפחתה של 60% בצריכת האנרגיה עבור מיתוג של כל גיגה, בהשוואה לפלטפורמה הנוכחית. ה- 5430 המשופר מקטין באופן משמעותי את ה- OPEX, את דרישות הנפח הפיזי, ומפשט את מורכבות הרשת.

הפלטפורמה המתקדמת מופעלת כבר אצל מספר ספקי תקשורת מובילם, כולל SK Telecom, חברת התקשורת הגדולה ביותר בקוריאה.

“כדי להצליח בעולם ‘על פי דרישה’ של היום, ספקים צריכים רשתות זריזות, בעלות יכולת גידול וגמישות, לא רק בליבה שם מרוכזת התעבורה, אלא גם בתחנות נחיתה של כבלים תת ימיים ובנקודות אגריגציה אלחוטיות. הדור הבא של משפחת המעבדים שלנו מאפשר ל- 5430 לספק את יכולות המיתוג  הגבוהות ביותר בשוק, המבטיחות אפיק צמיחה, ללא הוספת מורכבות תפעולית או הפרעה לשירות”, אמר פרנסואה לוקו-דונו, סגן נשיא, קבוצת מוצרים גלובלית, סיינה.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות