דוח MobileTrends של אלוט תקשורת חושף כי 6% ממנויי המובייל מבקרים באתרים המכילים נוזקות מדי יום

אלוט תקשורת בע”מ, ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות תקשורת חכמים לאופטימיזציה של הפס הרחב ופתרונות מניבי הכנסות עבור מפעילי תקשורת קווית וסלולרית, הודיעה היום הודיעה היום על פרסום דוח Allot MobileTrends Report H2/2015, 5+1 CSP Touch Triggers for Monetizing Customer Engagement.

הדוח מראה כי דפוסי הגלישה היומיומיים של משתמשי מובייל יכולים לשמש ככלי עבור ספקי תקשורת  (CSPs)על מנת לגלות דרכים חדשות לסווג את הלקוחות שלהם ולהציע הצעות ממוקדות שמתאימות להם בהסתמך על פרופילי משתמשים שנבנו על פי דפוסי הגלישה שלהם, זיהינו שש נקודות מגע שיכולות להניע לקוחות לצריכה של שירותים על ידי יצירת מעורבות של לקוחות בזמן הנכון ובהקשר הנכון.

הגורמים המניעים שזיהינו בעזרת נתוני המקור שלנו מרשתות סלולריות ומניתוחן כללו: ביקורים באתרים אינטרנט שיש בהם סיכון לנוזקות (Malware), באתרים של ספקיות תקשורת מתחרות, באתרי נסיעות, כמו גם שימוש בשירותי אחסון ענן, שימוש בנקודת גישה סלולרית לשיתוף אינטרנט וצפייה בסרטי וידאו.

הממצאים העיקריים:

  • בממוצע מנויים מבצעים באינטרנט 72 פעולות מדי יום (כאשר לכל פעולה יש פוטנציאל להפוך לגורם מניע להצעות שיווקיות של המפעיל הסלולרי).
  • גברים מבקרים באתרים מסוכנים המכילים נוזקות (Malware) פי 7.5 יותר מנשים, ובני דור המילניום מבקרים באתרים כאלו פי 21 יותר מבני דור הבייבי בום. בסך הכול כ-%6 מהמנויים מבקרים באתרים שיש בהם סיכון לנוזקות ברמה היומיומית.
  • מנויים עסקיים משתמשים בנקודות גישה סלולריות לשיתוף אינטרנט ב-%69 יותר מהמשתמש הטיפוסי, ובני דור המילניום עושים זאת ב-%45 יותר מבני דור הבייבי בום.
  • %45 מהנשים ו-%38 מהגברים צופים בווידאו מדי יום.
  • %70 מהצופים בווידאו הם משתמשים קלים שצופים ב- 1-6 סרטונים ביום, בעוד%8 הם משתמשים כבדים שצופים ב-21 סרטונים ביום ומעלה. רוב המשתמשים הכבדים הם גברים (54%).

“ככל שנמשכת מגמת המהפך של ספקי תקשורת לספקי אורח חיים דיגיטלי, הדגש העסקי עובר מהצעת תוכניות המבוססות על נפח התעבורה לתוכניות בהתאמת אישית”, אמר יניב סולקס, סמנכ”ל השיווק באלוט תקשורת. “ניתוח יעיל של האינטראקציות היומיומיות של הלקוחות ברשת יאפשר לספקי התקשורת להבין טוב יותר את מגוון הלקוחות ולהציע לכל לקוח שירותים רלוונטיים בתזמון המתאים ביותר לצריכתם.”

שיטת עריכת הדוח שלנו כללה מערכי נתונים המתייחסים למיליוני פעולות סלולריות באינטרנט שנצפו ביום מסוים מארבעה מפעילי Tier-1 מכל רחבי העולם במהלך חודש יולי 2015.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות