חדשות היום

מלאנוקס טכנולוגיות בע”מ מכריזה על הסכם סופי לרכישת חברת איזיצ’יפ

סאניוויל קליפורניה ויקנעם ישראל – 30 בספטמבר 2015 – מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, ואיזיצ’יפ (NASDAQ: EZCH; TASE: EZCH), חברה מובילה בפתרונות עיבוד עתירי ביצועים עבור רשתות טלקום ומרכזי נתונים, הודיעו היום על חתימת הסכם מיזוג שלפיו תרכוש מלאנוקס את 100% ממניות איזיצ’יפ המונפקות במחיר מזומן של 25.5 דולר למנייה של איזיצ’יפ, כאשר העסקה הכוללת מוערכת בכ- 811 מליון דולר (כ-620 מליון בניכוי מזומנים). תנאי הרכישה אושרו פה אחד על ידי מועצות המנהלים של שתי החברות.

רכישת איזיצ’יפ מהווה צעד באסטרטגיה של מלאנוקס בדרך להיות הספק המוביל של פתרונות קישוריות חכמים עבור מרכזי נתונים מוגדרי תוכנה. המוצרים והמומחיות המתווספים של איזיצ’יפ בעיבודי אבטחה, בדיקה עמוקה של חבילות מידע, וידאו, ואחסון מחזקים את מעמדה המוביל של מלאנוקס, ואת יכולתה לספק פתרונות מלאים של קישוריות חכמה מקצה לקצה, בקצבים 10, 25, 40, 50, ו- 100 גיגהביט לשנייה, ופתרונות עיבוד לפלטפורמות מרכזי נתונים וקצה מתקדמות. החברה המשולבת תספק פתרונות מגוונים ועמידים כדי לאפשר ללקוחות לעמוד בדרישות הגוברות של יישומים עתירי נתונים בשימוש מחשוב עתיר ביצועים, Web 2.0, ענן, מרכזי נתונים מאובטחים, אנטרפרייז, תקשורת, מסדי נתונים, שירותים פיננסיים וסביבות אחסון.

“הסינרגיות בין איזיצ’יפ ומלאנוקס יוצרות הזדמנויות אטרקטיביות. אנו צופים כי הטכנולוגיות ופורטפוליו המוצרים המשולבים שלנו יספקו פתרונות מובילים של קישוריות ועיבוד חכמים, מקצה-לקצה, עבור מרכזי נתונים ורשתות תקשורת מרחבית (WAN)”, אמר איל וולדמן, נשיא ומנכ”ל מלאנוקס. “יישומי Web 2.0 ומחשוב ענן החדשים והמתפתחים אשר משפיעים על חיי היום-יום שלנו תלויים בתנועה ועיבוד מהירים של נתונים הצומחים באופן אקספוננציאלי. הקישוריות של מלאנוקס מספקת את הפתרון המהיר והסקלאבילי ביותר להעברת נתונים בתוך מרכז הנתונים, ומאפשרת פיתוח, שימוש והרחבה מתמשכים של יישומים אלה. פתרונות העיבוד של איזיצ’יפ מאפשרים למשתמשים לעבד ולנתח, במהירות החוט, נתונים הן בתוך ומחוץ למרכז הנתונים. פתרונות החברה המשולבת יאפשרו ללקוחות מרכזי הנתונים לעמוד בדרישות הגוברות של יישומים עתירי נתונים. אנו צופים כי הרכישה של הטכנולוגיות והצוות של איזיצ’יפ תשפר את מעמדנו להציע יכולות נוספות עבור פתרונות קישוריות ועיבוד חכמים בקצב 100 גיגהביט לשנייה ומעבר. כרכישה המשמעותית השנייה שלנו בישראל, אנו בטוחים ביכולת שלנו לשלב בפועל וביעילות את צוותי איזיצ’יפ ומלאנוקס המוכשרים. אנו מצפים לעבודתנו המשותפת על מנת לבנות חברה מצליחה.”

“איחוד הכוחות עם מלאנוקס מייצג מספר רב של סינרגיות שיוצרות עוצמה אמיתית של פתרונות לקישוריות ועיבוד. עם פתרונות מלאנוקס המובילים לשכבות הרשת 1 – 3 עבור מרכזי נתונים, ופתרונות העיבוד המובילים של איזיצ’יפ לשכבות 3 – 7 עבור רשתות טלקום, שתי החברות משלימות האחת את השנייה בטכנולוגיה, מוצרים, שווקים ולקוחות. יחד, אנו מאפשרים מספר רב של פתרונות בשכבות 1 עד 7 עבור מרכזי נתונים וטלקום”, אמר אלי פרוכטר, מנכ”ל איזיצ’יפ. “אני רוצה להודות לבעלי המניות והלקוחות שלנו על אמונם בנו ולעובדים המצטיינים שלנו על כך שבנו חברה מנצחת, חברה שהתחילה לפני חמש עשרה שנים עם מתחרים רבים וללא לקוחות, והפכה למובילת שוק עם טכנולוגיה ומוצרים חדשניים. אנו שמחים להצטרף לצוות מלאנוקס ומצפים לעבוד ביחד כדי לדחוף ביתר שאת את צמיחת החברה המשולבת.”

גם מלאנוקס וגם איזיצ’יפ מאמינות כי העובדים מייצגים את אחד הנכסים החשובים ביותר שלהן. מלאנוקס מצפה לשילוב העובדים משני הארגונים. מלאנוקס מתכוונת לשמור על קווי המוצרים הקיימים בשתי החברות, ולהבטיח המשכיות עבור לקוחות ושותפים של שתי החברות.

ביחד לשתי החברות כיום ישנם כ -2,400 עובדים, וייצרו הכנסות משולבות של 668 מליון דולרים במשך 12 החודשים שהסתיימו ב- 30 יוני, 2015.

העסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2016, בכפוף להשלמת תנאי סגירה מסוימים. מלאנוקס צופה כי העסקה תוסיף ערך non-GAAP מהיום הראשון.

על פי תנאי ההסכם הסופי, בעלי מניות של איזיצ’יפ יקבלו תשלום במזומן של 25.5 דולר עבור כל מניה של איזיצ’יפ שבה יחזיקו בעת השלמת העסקה. מלאנוקס מתכוונת לממן את העסקה באמצעות מזומנים זמינים ועוד 300 מיליון דולרים במימון חוב מחויב במלואו. תהליך הרכישה כפוף לתנאי סגירה מקובלים, לרבות קבלת אישורים רגולטוריים רלוונטים ואישור בעלי המניות של איזיצ’יפ.

בנושא העסקה, ג’יי.פי מורגן שימשה כיועץ פיננסי בלעדי וסיפקה התחייבות מימון למלאנוקס, בעוד Herzog Fox & Neeman ו- Latham & Watkins LLP שימשו כיועצים משפטיים של מלאנוקס. ברקליס שימשה כיועץ פיננסי בלעדי לאיזיצ’יפ,  ו- Naschitz, Brandes, Amir & Co.   ו- Carter Ledyard & Milburn LLP שימשו כיועצים משפטיים לאיזיצ’יפ.

 בתמונה: איל וולדמן, מנכ”ל מלאנוקס

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות