חדשות היום

משלחת של כ-200 אנשי IT מישראל ישתתפו בכנס המחשוב -Oracle Open World 2015

חברת אורקל תקיים את כנס Oracle Open World, כנס ה-IT השנתי הגדול בעולם, בסן פרנסיסקו, בין 25-29 באוקטובר. בין 60,000 המשתתפים, מומחים טכנולוגיים ומנהלים שצפויים להשתתף השנה בכנס, תגיע גם משלחת ישראלית של כ-200 אנשי IT, מקצוענים ומנהלים, שמכירים ביתרונות האירוע כהזדמנות נדירה ללמוד ולהתפתח, כדי להתאים את ארגוניהם למגמות המובילות בעולם ה-IT המשתנה במהירות.

החברות הישראליות ששולחות נציגים ל-Oracle Open World השנה כוללות ארגונים גדולים, סטארטאפים, יצרני תוכנה ((ISV, ושותפים עסקיים, כולם משתמשים בטכנולוגיות אורקל, ובאים ממגוון סקטורים במשק: תקשורת, פיננסים, חינוך, סקטור ציבורי, בריאות, קמעונאות, תשתיות ועוד.

הישג חגיגי ונדיר ברמה העולמית, רושמת השנה חברת בריליקס (Brillix) הישראלית, שהצליחה לראשונה בתולדות הכנס להכניס 3 מרצים ישראלים, כולם מאותה חברה. הראשון בהם הוא עמי אהרונוביץ’, מנכ”ל בריליקס, שירצה בכנס זו הפעם השמינית בנושא שיטות עבודה מומלצות ליישום ומימוש של תכונות חדשות בגרסת בסיס הנתונים של חברת אורקל 12c עבור מפתחים ומנהלי בסיסי נתונים. עמי הוא גם נשיא ilOUG, ארגון משתמשי אורקל בישראל.

מרצים נוספים הם עודד רז, סמנכ”ל בכיר לפיתוח עסקי בבריליקס, מומחה בפתרונות מתקדמים בעולם האבטחה בכלל וניהול זהויות, IDM בסביבת אורקל בפרט.עודד ירצה בנושא מינוף סביבת בסיס הנתונים של אורקל בגרסת 12cלאבטחת יישומי הענן של הארגון.

אלון שפיגל, סמנכ”ל בכיר לפתרונות ומוצרים בחברת בריליקס, ירצה בכנס בפעם הראשונה בנושא בסיס הנתונים הרלציוני של אורקל לעומת פתרון ה- NoSQL של אורקל, כיצד ניתן לבחור איזה פתרון הוא המתאים והנכון ביותר לארגון. בריליקס (Brillix), מספקת פתרונות ושירותים מתקדמים בתחומי בסיסי נתונים, ביג דאטה ואבטחת מידע.הרצאותיהם של אהרונוביץ, רז ושפיגל נבחרו לאחר תהליך בחירה קפדני וממושך מבין מאות מועמדים מכל אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

Oracle Open World נחשב לאחד מכנסי המיחשוב הגדולים והמעניינים בעולם. הכנס כולל הצגת המתווה האסטרטגי של אורקל ומפת הדרכים שלה לשנה הקרובה, הכרזות והודעות שונות על ידי קברניטי החברה – לארי אליסון, צפרא כץ ומארק הרד, וכן הרצאות של מנהלי חברות גלובליות רבות – לקוחות או שותפי אורקל, שיציגו מקרי מבחן בארגונים שלהם כמשתמשים בטכנולוגיות אורקל.

בתוכנית האמנותית הפעם – אירוע אקסקלוסיבי על אי המטמון במפרץ סן פרנסיסקו, בהשתתפות אלטון ג’ון ו-Beck, זמר הרוק האלטרנטיבי האמריקאי.https://www.oracle.com/openworld/appreciation-event.html

במישור המקצועי, יתקיימו מספר מושבים מרכזיים, הכוללים כל אחד מאות הרצאות מגוונות בנושאים השונים המובילים את התעשייה כיום: מובייל, Social, ביג דאטה, קלאוד, IoT ועוד.

לדברי אילן שפיגלמן, סמנכ”ל השיווק של אורקל ישראל, “בשנים האחרונות Open World  שומר על מגמת גידול במספר המשתתפים מישראל, שחוזרים מהכנס עם כלים ותובנות שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר. הכנס השנה רלוונטי מתמיד לאור ההאצה באימוץ טרנד הדיגיטל – ביג דאטה, קלאוד, IOT  ומובייל על ידי ארגונים בעולם בגדלים שונים, מה שמחייב את אנשי ה-IT להתעדכן ולקבל מידע עדכני מטובי המומחים בעולם, וכן לשמוע מנסיונם של ארגונים שהטמיעו טכנולוגיות כאלה בהצלחה.”

לצד הכנס הגדול יתקיים גם כנס Oracle JavaOne, הארוע המקיף ביותר למפתחי Java, שפת התכנות מס’ 1 בעולם, המושך אליו מומחי Java ומשתמשים לשבוע יוצא דופן של שכולו לימודים ונטוורקינג בתחום.

בתמונה: עוזי נבון, מנכ”ל אורקל ישראל

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות