חדשות היום

סמסונג משלימה מעגל עם ה-Samsung Gear S2

ה-Gear החדש של סמסונג מתהדר בעיצוב עגול ומגוון, לחווית ניידות אינטואיטיבית נוחה ומהנה

סיאול, קוריאה – 1 בספטמבר 2015 – סמסונג אלקטרוניקס הכריזה היום על השעון החכם Samsung Gear S2, הדגם החדש ביותר של החברה אשר מאחוריו שנים רבות של חדשנות בקטגוריית המוצרים הלבישים.

ה-Gear S2מציע עיצוב עגול עם ממשק משתמש אינטואיטיבי ומותאם ומאפיינים מתקדמים המאפשרים למשתמשים לחזק, להתאים אישית ולהגביר את ההנאה לחווית הניידות. סיבוב פשוט של חוגת ה-Gear S2 הייחודית, יחד עם כפתור ה”בית” וה”חזור” מבטיח למשתמשים נוחות ודיוק מירבי בגישה לשורה של התראות ואפליקציות.

ה-Gear S2מוצע בשתי אפשרויות – ה-Gear S2 וה-Gear S2 קלאסיק. כל אחד מהדגמים עוצב בקפידה על מנת להגשים העדפות שונות בין הצרכנים: ה-Gear S2 קלאסיק עוצב עבור משתמשים המעדיפים עיצוב שעון על-זמני. דגם זה מעוצב בגימור שחור אלגנטי עם רצועה תואמת מעור אמיתי. דגם ה-Gear S2אידיאלי לאלו שבתנועה מתמדת, ואוהבים את העיצוב המינימליסטי והמודרני.

“במהלך השנים האחרונות, סמסונג הובילה כחלוצה בתחום הטכנולוגיה הלבישה, עם השקת קונספטים נועזים לשוק המכשירים הלבישים” אמר JK Shin, נשיא חטיבת המובייל וה- IT בסמסונג אלקטרוניקס. “ה- Gear S2 הינו התגלמות החדשנות המתקדמת ביותר של סמסונג ותוספת מושלמת לכל אירוע, המלווה את המשתמש בקלות במעבר מבוקר לערב, מהעבודה לאימון ומבטיח שהצרכן יפיק יותר מכל רגע של היום בכך שהופך אותו לחכם יותר, אישי יותר ובסופו של דבר גם מהנה יותר”.

בעובי של 11.4 מ”מ בלבד, ה-Gear S2 מעטר את פרק היד בעיצוב קל וקומפקטי. הוא מציע חווית צפייה תוססת ביותר לשעון חכם הודות לצג עגול באורך 1.2 אינץ’ ורזולוציה של 360 X 360 (302 ppi). את האפליקציות שב-Gear S2 ניתן לראות בבהירות מדהימה כך שמשתמשים לא יחמיצו שום התראה. בנוסף, הודות למערכת ההפעלה Tizen ומעבד כפול ליבה במהירות של 1 GHz שעבר אופטימיזציה להתקן לביש, ה- Gear S2 מבצע משימות בקלות וביעילות.

מעתה , משתמשים יוכלו להשאר מחוברים על ידי התראות מהיומנים, המיילים והחדשות , וכל זאת במבט חטוף . ניתן אף לשלוח הודעות טקסט חשובות היישר מפרק יד. משתמשים יוכלו לבחור את ה -Gear S2 עם קישוריות דור 3 המשלב את ה e-SIM הראשון בעולם עם יכולת זיהוי קול, על מנת להפעיל מגוון פעולות במהירות מבלי להיות צמודים לטלפון.

פונקציות חדשות שמציע ה- Gear S2 לשוחרי הכושר הגופני יעודדו את המשתמשים לשמור על אורח חיים בריא ופעיל. יומן פעילות של 24 שעות מאפשר לצפות בהתקדמות הפעילות הגופנית במשך היום ולזהות דפוסים בהצצה חטופה כדי להמשיך ולהתקדם ליעד הכושר שהגדירו. בנוסף, יישלחו למשתמש התראות על מנת להגביר את המוטיבציה ולהשאר על המסללול עם היעדים שהציבו לעצמם המשתמשים.

לנוחות מירבית, טכנולוגית הNFC- משולבת ב- Gear S2ומאפשרת למשתמשים לבצע תשלומים ללא צורך בארנק. סמסונג עובדת עם שותפים נבחרים מענפים שונים על הרחבת השימושיות של ההתקנים הלבישים וייעול החיים הניידים של הצרכנים במגוון דרכים, לרבות עם מפתחות חכמים למכונית ולבית ואמצעי בקרה מרחוק המאפשרים לנהל בית מחובר.

כל מאפייני הקישוריות הללו נתמכים בסוללה שמספיקה לעבודה של 2-3 ימים ומאפשרת להישאר מחוברים ללא צורך מתמיד בטעינת המכשיר. לטעינת ה- Gear S2, יש להניח את המכשיר על תחנת העגינה האלחוטית היישר מהקופסה.

ה- Gear S2 משקף את מחויבותה של סמסונג לשיתוף פעולה פתוח עם המפתחים והשותפים על מנת להגביר את ההתאמה אישית של המכשיר ואת האפליקציות שבו. בנוסף, סמסונג משתפת פעולה עם שותפיה בעיצוב פני השעון ורצועות השעון החכם על מנת לספק למשתמשים חוויה מהנה יחודית ואישית יותר ולהביא לידי ביטוי את טעמם ומצב רוחם.את הרצועה ניתן להחליף בקליק אחד וגם את פני השעון ולחוות שימוש אישי ומתוחכם יותר ב-Gear בהתאם לשעה, למקום ולנסיבות.

מגוון אפליקציות המותאמות למבנה העגול של ה- Gear S2 תהיינה זמינות עם ההשקה. הודות לשיתוף פעולה עם מפתחים ושותפים, סמסונג ממשיכה להעשיר את מערכת המוצרים הלבישים ומעניקה למשתמשים חווית שימוש משופרת וייחודית.

ה-Samsung Gear S2 יהיה זמין במארז אפור כהה עם רצועה באפור כהה או במארז כסוף עם רצועה לבנה. ה-Samsung Gear S2 classic יהיה זמין במארז שחור עם רצועת עור.

ה-Samsung Gear S2 וה-Gear S2 classic יוצגו לאמצעי התקשורת, לרבות התנסות מלאה, ב-Gear S2 Showcase שתתקיים ב-Tempodrum בברלין ב-3 בספטמבר.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות