חדשות היום

AT&T בחרה באריקסון לשדרוג פלטפורמת הטלוויזיה שלה

אריקסון (נסד”ק: ERIC)הודיעה כי נבחרה לעבוד עם AT&Tעל המשך הפיתוח של פלטפורמת הטלוויזיה של AT&T ענקית הטלפוניה. החברה מתכוונת לשלב יכולות מובילות מפלטפורמות
U-Verseהמתבססת על תשתית של אריקסון, יחד עם טכנולוגיות מובילות מהפתרון של DIRECTVעל מנת לספק חוויית בידור מתקדמת הן ברשתות הלוויין הן ברשתות הכבלים שלה.

“שיתוף הפעולה עם אריקסון יאפשר ל- AT&Tלשפר את היצע השירותים שלה בכל סוגי הרשתות”, אמר אנריקה רודריגז, סגן נשיא בכיר ומנהל טכני ראשי בחטיבת שירותי הבידור והאינטרנט של AT&T. “שילוב הטכנולוגיות מציב אותנו בעמדה ייחודית המאפשרת להציע לצרכנים הצעה שיוצרת סינרגיה בין המוצרים מעולם הרשתות הסלולאריות, רשתות התקשורת בפס רחב, ועולם הטלוויזיה אותו אנו מציעים ללקוחותינו.”

“מאז ומתמיד התאפיינה  AT&Tבחשיבה הצופה אל העתיד ואנו מצפים לעזור לה להמשיך בפיתוח הפלטפורמות שיעניקו לצרכנים חוויית טלוויזיה מתקדמת,” אמר פר בורגקלינט, סגן נשיא בכיר וראש היחידה העסקית לפתרונות תמיכה באריקסון.

ללא קשר להחלטת AT&T , הציגה אריקסון בתערוכת IBC  את תפיסת פלטפורמת הטלוויזיה העתידית שלה. על פי תפיסה זו ספק הטלוויזיה עובר לארכיטקטורה שבה מכשירי הקצה מתנהגים בצורה הדומה יותר לעולם האינטרנט, עולם שבו האפליקציה המקומית, על מכשיר הקצה, מקבלת את כל חווית הלקוח משרתים מרכזיים, ולא מתוכנה הנמצאת על יחידת הקצה. תפיסה זו הפוכה למה שאנו מכירים אצל רוב מפעילי שירותי הטלוויזיה המסורתיים – היום כל “החוכמה” להציג שירות טלוויזיה כלשהו נמצאת על הממיר עצמו, והיכולת לשנות את חווית הלקוח כרוכה בשדרוג תוכנתי של יחידות הקצה, משימה מורכבת ומסורבלת.

במציאות שבה מכשיר הקצה הופך ל Browser , היכולת של ספק הטלוויזיה לשנות את חווית הצפייה תוך ימים בודדים, הרבה יותר גדולה. אריקסון הציגה ממשק שמיועד לספק שירות הטלוויזיה, שמאפשר לו לעצב את פורטל הטלוויזיה בדיוק באותם כלים שמעצבים היום אתרי אינטרנט. בלחיצת כפתור כל מכשירי הקצה הרלוונטיים לשירות הטלוויזיה מקבלים חווית צפייה שונה, חוויה שמוטמעת בממיר הביתי, בטאבלט המשפחתי ובמכשיר הנייד של כל אחד מבני המשפחה הקשורים לשרות, באותה צורה. כלים מתקדמים לחיפוש תוכן בו רוצים המשתמשים השונים לצפות, או שילוב תוכן מהאינטרנט יחד עם התוכן הקונבנציונלי אותו מגיש ספק שירות הטלוויזיה, יוצרים חווית צפייה משופרת וניתנים ליישום הרבה יותר בקלות.

בתמונה: אלון ברמן מנכל אריקסון ישראל

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות