Infinidat – מהפכה בתחום האחסון

www.infinidat.com

Infinidat, אשר הוקמה על ידי גורו האחסון משה ינאי ופועלת בראשותו, מספקת פתרונות אחסון יעילים ועתירי ביצועים, הניחנים ביכולת לאחסן נפחים גבוהים בשטח קטן ובזמינות גבוהה מאי פעם. פתרון הדגל של החברה, ה- InfiniBox מציע נפח אחסון של כ-2 פטה-בייט, עם זמינות של 99.99999% וביצועים של למעלה מ-850K IOPS.

החברה, אשר הודיעה באפריל האחרון על גיוס שני של 150 מיליון דולר לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר, מעסיקה כ- 300 עובדים בישראל – במטה הפיתוח, בהנהלת החברה ובשיווק ומכירות.

לאחרונה הודיעה החברה על גידול של 300% במכירות, מתוכם גידול של 500% במכירות שותפים בתום הרבעון שני של 2015. Infinidat החלה להתקין פתרונותיה בתחילת 2014, ומאז התקינה למעלה מרבע אקסה-בייט בדטה-סנטרים של ארגונים גדולים סביב העולם. לקוחות Infinidat כוללים חברות מרשימת F500 בתחום הפיננסים והבנקאות, ממשל, בריאות, אנרגיה ושרותי ענן.

בתוך כך, גייסה לאחרונה החברה שלושה מנהלים בכירים לצוות ההנהלה הגלובלית, אשר יניעו את המכירות של InfiniBox סביב העולם – באמריקה, באסיה ובמדינות האוקיינוס השקט.

 Infinidat הוכרזה לאחרונה על ידי חברת המחקר גארטנר כ- Cool Vendor לשנת 2015, בדוח המסכם את הספקים, המוצרים והשירותים החדשים המעניינים ביותר והחדשניים ביותר בתחום טכנולוגיות האחסון. על פי הדוח של גארטנר “מחקר זה מפרט חמישה ספקים חדשים שביכולתם לסייע לארגונים להשיג מודרניזציה בתחום האחסון ולהצליח ביוזמות לבלימת מחירים”.

איך הכל התחיל?

משה ינאי הקים את Infinidat בשנת 2011 לאחר שנחל הצלחה פנומנלית ביוזמות האחסון המהפכניות הקודמות שלו. ינאי מוכר רבות כהוגה ה”סימטריקס”, פתרון האחסון החיצוני של EMC, אשר שינה את שוק האחסון לחלוטין והביא את EMC לגדולתה. כיוזם של חברת XIV, אשר נמכרה בכ-300 מיליון דולר ל- IBM, ינאי הביא לשוק פתרון אחסון פשוט לניהול, המיועד לכל סוגי הארגונים.

משה ינאי מייסד Infinidat

משה ינאי מייסד Infinidat

כעת ב-Infinidat ינאי עושה מהפכה בפעם השלישית בתחום האחסון, ומביא לשוק פתרון עם זמינות, ביצועים ונפח אחסון אדירים בשטח קטן. מניסיונו הרחב הבין ינאי שיש לפתח פתרון חדש ומקיף שעונה באופן מלא על הצרכים של הלקוחות, ללא צורך להתפשר.

החברה גייסה עד כה השקעות בסך 230 מיליון דולר. סבב הגיוס הראשון של החברה מומן בעיקר על ידי חברת ההשקעות בבעלות ינאי. את סבב הגיוס שני, בסך 150 מיליון דולר לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר, הובילה קרן ההשקעות הענקית TPG Growth, פלטפורמת השקעות אקוויטי בחברות בשלבי צמיחה.

הבשורה שלInfinidat

Infinidat מביאה לשוק את InfiniBox, הדור הבא של פתרונות האחסון לארגונים גדולים. עסקים תלויים ביכולתם לגשת באופן מהיר ומידי למידע שלהם, שכן מידע זה חיוני להישרדותם. כאשר קצב הגידול במידע הדיגיטלי משיג את קצב הגידול של קיבולת האחסון, שוק האחסון ממשיך לגדול במהירות. אולם, עד להשקתו של InfiniBox, קונים רבים נאלצו להתפשר ולבחור בין עלות, נפח, פונקציונליות, אמינות וביצועים, בשל העלות והמורכבות של האחסון.

InfiniBox לעומת זאת, הוא פתרון מקיף, אמין, סקלבילי, מהיר ויעיל, המבטל את הצורך להתפשר. הפתרון מציע עד 2.1 פטה-בייט בארון סטנדרטי ברוחב 19 אינטש, בגובה 42 יחידות, הצורך פחות מ-8 קילוואט לשעה כשהוא עמוס במלואו.

יתרה מכך, InfiniBox מציע זמינות גבוהה, שמירת גיבויים בתוך המכונה ומחוצה לה (snapshots ו-replication), עדכון גרסאות חם ותכונות רבות נוספות. על מנת להפחית ממורכבות הפעלת המערכת, Infinidat פיתחה סט של כלי ניהול המצטיינים בהקצאה מהירה של נפחי אחסון (rapid provisioning), מניעת שגיאות, ניהול אחסון וקלות שימוש.

ארכיטקטורה

ארכיטקטורת InfiniBox מבוססת על תוכנה (ISA – Infinidat Storage Architecture) המותקנת על גבי חומרת מדף ביחס עלות תועלת גבוה. התוצאה היא נפח אחסון של מעל 2 פטה-בייט בזמינות חסרת תקדים של 99.99999% (שבע-תשיעיות) וביצועים של למעלה מ-850 אלף פעולות בשנייה.

הארכיטקטורה החדשנית מאפשרת ל-Infinidat לאמץ בקלות כל חומרה חדשה. החברה בודקת את החומרה באופן ממושך ויסודי, דבר שמבטיח אחסון מבוסס תוכנה וחומרה באיכות הגבוהה ביותר.

לארכיטקטורת האחסון של Infinidat מספר תכונות ייחודיות:

  • נפח – עד 2.1 פטה-בייט נטו של מידע בארון אחד.
  • ביצועים – רמת ביצועים גבוהה במיוחד עם latency נמוך וה-disk restore המהיר בתעשייה.
  • אמינות – פתרון עצמי של בעיות, וזמינות של 99.99999% (פחות מ-3 שניות של אי-זמינות על-פני שנה שלמה!).
  • אחידות – פתרון אחסון ל – Block, NAS, Object ו-Mainframe.
  • פשטות – אוטומציה מלאה וקלות שימוש.
  • מחיר – הפתרון כולל את כל רישיונות התוכנה במחיר נמוך באופן חסר תקדים. Infinidat מציעה מחיר נמוך הן ברכישה והן באחזקה.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות