חדשות היום

מארוול ישראל חושפת את טכנולוגיית ה-ADP להאצת ביצועי תעבורת הרשת

חברת מארוול חשפה היום את טכנולוגיית Accelerated Data Path (ADP) המיועדת להאצת תעבורת נתונים בפלטפורמות תקשורת, נקודות גישה אלחוטיות ובמערכות ניתוב בפס רחב.

הטכנולוגיה החדשנית, שהומצאה ופותחה במרכז הפיתוח של מארוול בישראל, מיועדת להתמודד עם היקפי העיבוד הגדלים  לאור עליית צריכת המידע מן הענן  והעשרת השירותים והתכנים הניתנים היום ללקוחות הקצה. שירותים אלו, המתרחבים כל העת,  מגדילים בצורה משמעותית את העומס המוטל על המעבדים הנדרשים לספק דרישות אלו.

פתרון ה-ADP  מבצע אופטימיזציית תוכנה ומשלב מנועי חומרה יעודיים, ומשפר ביצועי המערכת בעשרות אחוזים (ובמקרים מסוימים אף מאות אחוזים) –  בצורה שקופה למערכת ההפעלה של המשתמש וללא כל השקעה מצדו. כן תומך הפתרון בכל הרחבה עתידית של מערכת ההפעלה ובכל עדכון אבטחה.

טכנולוגית ה- ADP  ממומשת באופן שמאפשר לה ללמוד באופן אוטומטי ויעיל את תעבורת הרשת, תכונותיה ואופן הטיפול כפי שמבוצע על ידי מערכת ההפעלה, ולחקות את אופי הפעולה בצורה אפקטיבית, מהירה ואופטימלית ביותר.

מארוול רשמה מספר פטנטים הממתינים לאישור על טכנולוגיות אלו המבדלות את ה- ADP מפתרונות אחרים בתחום האלחוטי ובתחום המערכות הקוויות.

לאחרונה מימשה החברה בהצלחה מרובה את הטכנולוגייה  באחד ממוצריה, רכיב ה- ARMADA385, שגם הוא פותח במרכז הפיתוח של מארוול בישראל. רכיב ה – ARMADA385  הינו רכיב בעל ליבה כפולה בתדר של 2GHz, המיועד לשוק נתבי התקשורת הקויים והאלחוטיים. הפתרון  שמשלב את טכנולוגיית ה- ADP החדשנית עם יכולות העיבוד המתקדמות והעשירות של ה- ARMADA385, הוא יחודי ויוצר למארוול יתרון תחרותי משמעותי בשוקי היעד.

עם זאת, אין טכנולוגיית ה ADP מוגבלת למוצר מסוים של החברה, והיא תיושם גם במוצרים נוספים שמפתחת מארוול, המיועדים לתחומים ושווקים נוספים שאליהם פונה החברה.

מיכאל צימרמן, סגן נשיא מארוול העולמית, מנהל תחום התקשורת, אחסון ותשתיות: “פיתחנו את ADP מתוך מטרה ספציפית לספק חוויית שירות גבוהה מסוגה כמו גם פתרון גמיש ויעיל מבחינה כלכלית ללקוחותינו בתחום תשתיות הענן. פתרון ה-ADP ממנף טכנולוגיות תוכנה וחומרה שפותחו במארוול כדי לספק באופן יעיל את הביקושים הגדלים לתעבורת נתונים מהירה ולשירותים דינמיים. ככל שיותר שירותים עוברים לענן ומוצעים דרכו למשתמשים, עולה הצורך בייעול תעבורת הנתונים והעלאת קצבי העיבוד הנדרשים לצורך אופטימיזציה של חוויית המשתמש. ה- ARMADA385  הוא פתרון SoC מוכח עם מנועי האצה מגוונים מבוססי חומרה, שלמנוע ה-ADP יש נגישות אליהם והוא עושה בהם שימוש להאצת ביצועי המערכת. יכולת זו הופכת אותו למתאים באופן טבעי לפתרונות לעולם ה- IoT ולדרישות ההולכות וגדלות שלהם”.

ה-ADP מצויד במגוון עשיר של תכונות  והוא תומך בפתרונות מארוול בתחום ה-Wi-Fi, המיתוג וה-PHY. הוא מציע bridging ברמה של L2, forwarding של תקני IPv4 ו IPv6 וכדומה. כן תומך הפתרון ב-NAT , 802.1Q virtual LAN ב-PPPoE , Firewall, הצפנה ועוד שירותים ופרוטוקולים רלוונטיים לפלטפורמות ראוטרים אלחוטיים, נקודות גישה אלחוטיות (Access Points), נתבים משרדיים ופתרונות אבטחה.

 

שבב ה- ARMADA385הוא חלק ממשפחת ARMADA 38x של מעבדים משובצים שמשולבים בהיקפים גדולים בפלטפורמות שונות של תשתיות ענן ותשתיות ארגוניות, ספקי שירותים ופלטפורמות ומשתמשי קצה. מעבדים אלו מציעים רמה חדשה של אינטגרציה, יעילות ואפשרויות הרחבה למוצרים ארגוניים וביתיים חדישים. הם תוכננו עבור מוצרים בעלי תפצה רחבה כמו מערכות אחסון NAS, נקודות גישה ברשתות Wi-Fi, מערכות מעקב והקלטה (DVR/NVR/Hybrid) ומוצרי רשת עתירי ביצועים. (control planes, line cards).

תגובות סגורות