חדשות היום

דיירקט אנרג’י, רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי פנורמיק פאוור

חברת האנרגיה הענקית, מהגדולות בצפון אמריקה, הודיעה היום על רכישתה של חברת הסטארט-אפ הישראלית, פנורמיק פאוור (Panoramic Power), המובילה בפתרונות ניהול אנרגיה. החברה נרכשה ע”י חברת האם של דיירקט אנרג’י, (CAN: LSE) pls Centrica בסכום של 60 מיליון דולר.

פנורמיק פאוור תמשיך לפעול כיחידה עסקית עצמאית ותגדיל את פעילותה בישראל.

רכישתה של פנורמיק פאוור, אשר פועלת בשיתוף פעולה עם דיירקט אנרג’י מאז 2014, יאפשר לזו האחרונה להציע ללקוחותיה להפחית את עלויות התפעול והאנרגיה על ידי שיפור ניצול משאבים, זיהוי תקלות מבעוד מועד, זיהוי חוסר יעילות תפעולית באתרים ובציוד ומעבר מנוהל אחזקה תגובתית לנוהל תחזוקה מונעת.  כל זאת עם טכנולוגיה אלחוטית ברמת פירוט גבוהה, מבוססת ענן. הפתרון של פנורמיק פאוור פורץ דרך בתהליכי ניהול אנרגיה בחברות ובארגונים גדולים. הוא משלב חיישנים מיניאטוריים אלחוטיים ייחודיים מסוגם, אוסף נתונים ממעגלים חשמליים נפרדים ומספק מידע רב בזמן אמיתי לפלטפורמה אנליטית מבוססת ענן. החיישנים, לאחר התקנתם, ניזונים מן השדה המגנטי שסביב חוטי החשמל, ואינם דורשים תחזוקה, שירות או החלפת סוללה. הפתרון מאפשר למגוון רב של ארגונים עסקיים  לקבל תובנות בזמן אמת למכשיריהם הסלולאריים על צריכת האנרגיה שלהם וכנגזר מכך, אופטימיזציה של פעולות, תהליכים, משאבי תחזוקה וצמצום בעלויות התפעול.

נשיא ומנכ”ל דיירקט אנרג’י, באדר חאן, אומר: “זוהי תקופה מרגשת בתעשיית האנרגיה. ראינו את ההצלחה יוצאת הדופן של פנורמיק פאוור. עם הטכנולוגיה הייחודית שפותחה על ידה תוכל דיירקט אנרג’י לספק פתרונות חדשניים אפילו יותר, כמו גם לספק פתרונות אנרגיה יעילים עבור לקוחותיה”.

ג’ון שולץ, נשיא דיירקט אנרג’י, אומר: “המגמה בתעשייה המסחרית נעה לכיוון של ניהול  אנרגיה מרוכז, תוך התמקדות באיסוף מידע אוטומטי. דיירקט אנרג’י שואפת לשלב את הפתרונות של פנורמיק פאוור ולעשות שימוש ביכולות האנליטיות אל תוך הפתרונות שאנו מציעים ללקוחות. לקוחותינו יוכלו לקבל תובנות חשובות שלא ניתן לראות בדרך אחרת, דוגמת חיזוי תקלות וצפי החזר השקעה בתשתיות, כמו גם מידע נוסף ורב ערך שיש בידו להשפיע על החלטות עסקיות עתידיות גדולות”.

יניב ורדי, מנכ”ל פנורמיק פאוור, אומר: “אני מצפה לשילובה של פנורמיק פאוור במודל העסקי המוצלח של חברת דיירקט אנרג’י בקרב מאות אלפי לקוחותיה המסחריים. הרכישה תשדרג את דריסת הרגל של החברה בשוק האנרגיה בקנה מידה גדול, כיאה לחזון שלנו. בשנים האחרונות אנו רושמים ביקוש רב בצפון אמריקה, במגוון של שווקים, הן בקרב ארגונים קמעונאיים והן בקרב חברות גדולות בתחום המסחר והתעשייה. הלקוחות מוצאים את הפתרון שלנו פרקטי ויעיל בשל קלות ההתקנה שלו והתועלת הרבה שהוא מקנה בנראות לצריכת אנרגיה נקודתית בזמן אמת. זוהי הזדמנות מצויינת להודות לעובדים המדהימים של פנורמיק פאוור, על שנים של מאמץ רב ותרומה משמעותית להצלחתה של החברה. אני סמוך ובטוח כי מאמץ זה ימשך גם בהיותנו חלק מדיירקט אנרג’י, תוך המשך צמיחה בעתיד”.

בתמונה: מימין לשמאל: עדי שמיר, מיזמי פנורמיק פאוור ושרון גדלביץ’, CFO פנורמיק פאוור.

תגובות סגורות