חדשות היום

אלביט מערכות זכתה בחוזה בהיקף של כ- 200 מיליון דולר לאספקת מטוסים ללא טייס

אלביט מערכות בע”מ (NASDAQ ו-TASE: ESLT) (“אלביט מערכות”) הודיעה היום כי זכתה בחוזה ממשרד ההגנה השוויצריSuiss Federal Department of Defence, Civil Protection and Sport (“DDPS”) (“משרד ההגנה השוויצרי”) בהיקף של כ – 200 מיליון דולר, לאספקת מטוסים ללא טייס (מל”טים) מסוג Hermes900  ומערכות יבשתיות מתקדמות לשליטה, בקרה ותקשורת. החוזה, שיבוצע במשך ארבע שנים הינו בהמשך להודעת משרד ההגנה השוויצרי מחודש יוני 2014 בדבר בחירתה של אלביט מערכות כספק המועדף לתוכנית החדשה למל”טי מודיעין – “מל”ט 15”.

מערכתה- Hermes900 HFE שתסופק לחיל האוויר השוויצרי היא מערכת מל”ט מתקדמת המתאימה לפעילות בתנאי מזג אוויר קשים ובעלת יכולות מבצעיות משופרות.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ”ל אלביט מערכות אמר :”שווייץ הינה שוק חשוב מאד של אלביט מערכות ואנו גאים מאד בהחלטת משרד ההגנה השוויצרי לבחור בנו כספק של מערכת המל”ט מסוג Hermes 900HFE, מערכת מתקדמת ומובילת שוק. הבחירה של משרד ההגנה השוויצרי במל”טים שלנו מעידה על החדשנות והמובילות הטכנולוגית הנתמכות על ידי בשלות המערכות ואנו מקווים כי פרויקט זה יסלול את הדרך לפרויקטים נוספים בשוויץ וברחבי העולם”.

 

 בתמונה: מל”ט הרמס 900 בשוויץ (קרדיט: אלביט מערכות)

 

תגובות סגורות