חדשות היום

אלגומייזר – אלגוריתם המנתב תקציב פרסום

http://www.algomizer.com/

new tech 1אלגומייזר נולדה בשנת 2013 כשמטרתה לאפשר לבעלי עסקים ומפרסמים לשפר את הביצועים של הקמפיינים הפרסומיים שלהם און ליין. כאשר עסקים מפרסמים את עצמם בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים הם יודעים כמה כסף הם הוציאו וכמה תוצאות הם קיבלו. כל מה שקורה בתווך הוא מעין חור שחור. בפועל חלק גדול מהתקציב הולך לאיבוד (“אני יודע שחצי מתקציב השיווק שלי מבוזבז, אבל אני לא יודע איזה חצי”) – וכאן אלגומייזר נכנסת לתמונה כשהאלגוריתם שפיתחה יודע לנתב את התקציב למקומות האפקטיבים ביותר. בשנת 2014 אלגומייזר כבר השיקה את התוכנה שלה Ad-Optimizer שיודעת לשפר ולמקסם את תקציבי הפרסום במערכת הגדולה בעולם, קרי גוגל המיועדת למפרסמים גדולים ולמשרדי פרסום שמפרסמים בגוגל באופן שוטף.

השלב הבא מבחינת החברה היה להגיע גם לכל אותם בעלי עסקים קטנים ובינוניים – שוק עצום שחלקו מפרסם בגוגל בדרך לא יעילה וחלקו רוצה לפרסם אך חסר את היכולות לעשות כן,  המשאבים והכישורים הנדרשים כדי לפרסם באינטרנט אינם טריביאלים לעסקים קטנים. .. דמיינו לעצמכם שרברב, שיפוצניק או וטרינר שהיו רגילים “בעולם הישן” לקפוץ אחת לכמה חודשים לבית דפוס ולהוציא פליירים או מגנטים לצורך הפרסום. היום הם חייבים להיות באינטרנט כי שם מתבצע תהליך קבלת ההחלטות של לקוחותיהם. הם מנסים לפרסם בעצמם אך בגלל חוסר הידע שלהם התקציב שלהם יורד לטימיון או מייצר להם כמות פניות בלתי מספקת. אנו באלגומייזר זיהינו את הבעיה הזו ופיתיחנו מערכת אוטומטית המאפשרת להם לקדם את הפרסום שלהם בצורה מהירה וקלה בשילוב האלגוריתמים החכמים שלנו וזאת על מנת לנצל את תקציב הפרסום בצורה חכמה ויעילה יותר. את המערכת הזו – Ad-Assitant השקנו לפני כחצי שנה וכבר היום אנו רואים גידול קבוע בשימוש בה.

הצטרפות לבורסה

זמן קצר לאחר הקמתה אלגומייזר קיבלה החלטה אסטרטגית להפוך לציבורית והצטרפה לבורסה לניירות ערך בתל אביב שם היא נסחרת תחת הסימול: ALMO. נועם בנד, מנכ”ל: “ההחלטה להיות חברה ציבורית נולדה מתוך ההבנה שחברה ציבורית מאפשרת שקיפות טובה יותר כלפי המשקיעים ובנוסף,תאפשר גיוס הון במהירת וביעילות.  הסחירות בניירות הערך של החברה הינו פלטפורמה נוחה ומהירה יותר לגיוסי הון. כמו כן, עובדת היותינו חברה ציבורית מקלה על מיזוגים ורכישות בדומה לעסקה שעשינו כשמיזגנו את פעילות חברת פרומודיטי לתוך אלגומייזר”.

מה ניתן לומר על קהל העסקים הקטנים?

סמנכ”ל פיתוח עסקי אביב ברקוביץ

סמנכ”ל פיתוח עסקי אביב ברקוביץ

מדובר בפלח משמעותי באוכלוסיה. רק בארה”ב מדובר על עשרות מיליונים של עסקים קטנים שחברות התוכנה השונות לא ממש מצליחות או מנסות להגיע אליהן. מניסיונינו, בעל עסק קטן אולי לא צריך תוכנות ERP או CRM אבל בכל מה שקשור לשיווק הוא צריך הכוונה ו-Ad-Assitant נולד במיוחד עבורו. מדובר בכלי מהפכני מכיוון שהוא מאפשר לנהל פרסום מקוון ללא מאמץ וללא ידע מוקדם. הוא מספק את האפשרות להרים קמפיין מא’עד ת’ לרבות: פתיחת חשבון, בחירת מילו מפתח, ניהול תקציב, יצירת מודעות ודפי נחיתה, אופטימיזציה של הקמפיין ועוד. מה שבדרך כלל היה תהליך של 16 שלבים שבסופו של דבר היה מסתיים במפח נפש בגלל חוסר אפקטיביות, הופך באמצעות הכלי שלנו לתהליך של 3 שלבים עם אפקטיביות מקסימלית.

כמה עובדים בחברה?

משרדי אלגומייזר וכל הפעילות של החברה מתנהלת בקרית אריה בפתח תקווה עם צוות של למעלה מ-20 איש הכולל בעיקר אנשי פיתוח. אנו מפעילים גם מרכז Call Center בפיליפינים המונה כ-50 אנשי מכירות.

תחרות

יש לאלגומייזר מתחרים בתחום האופטימיזציה של קמפיינים, כאשר קנשו היא הבולטת שבהם. התחרות לא פשוטה אבל אנו מאמינים באיכות המוצר שלו וביתרון שלו על פני המתחרים ואנו רואים את זה בשביעות הרצון של לקוחותינו שלאחר שהתנסו במערכת שלנו, ב-Ad-Optimizer ,מבינים את ההבדל אל מול מה שהורגלו.

בעולם העסקים הקטנים המוצר שלנו (Ad-Assitant) המוצר שלנו נחשב פורץ דרך. הסיבה היא שאין היום פתרון לבעלי עסקים קטנים שרוצים לפרסם בגוגל בגלל התפיסה הרווחת שאפשר לנהל את הפרסום בגוגל באופן עצמאי. זה בפירוש לא נכון ואנו עדים לזה בכל לקוח שמצטרף אלינו.

מי הצוות בחברה?

מנכ"ל החברה נועם בנד

מנכ”ל החברה נועם בנד

הצוות המוביל של החברה מורכב מ: המנכ”ל נועם בנד- כיהן בעבר כמנכ”ל בחברות דוטומי שנרכשה במאות מיליוני דולרים על ידי ValueClick וכיהן כמנכ”ל בחברות Timest ו-Mobillion וכסמנכ”ל השיווק של Fedex ישראל. הוא בעל ניסיון עשיר בחברות היי-טק ובסטארט אפים. סמנכ”ל פיתוח עסקי אביב ברקוביץ’- אביב הוא אחד ממייסדי אלגומייזר ומנכ”ל ומייסד אדוסטר לשעבר. נחשב לאחד המומחים בתחום הפרסום המקוון ובעל תעודת הסמכה של Google Analytics ו-Google AdWords. סמנכ”ל המו”פ, גיא שחף- בעל ניסיו עשיר בניהול פיתוח מקצה לקצה ולשעבר דירקטור המו”פ ב-Viaccess-Orca, מקבוצת France Telecom. סמנכ”ל הכספים, ישראל מסר- בעל ניסיון עשיר בניהול וביקורת פיננסי בחברות ציבוריות ופרטיות. שימש כסמנכ”ל כספים ב-Entera Bio, ב-Insightera וב-Israel Biomedical Innovations (IBI).

תרומה לקהילה

חברת אלגומייזר מכבדת את סביבתה ותורמת באופן קבוע לקהילה. בין יתר פעילויותיה החברתיות, החברה מתנדבת לארגן סדנאות לקהילת יוצאי אתיופיה, ומנהלת בחינם קמפייני פרסום בגוגל לטובת ארגונים ללא מטרות רווח. בנוסף, החברה תומכת באופן קבוע בארגון יוניסטרים, אשר פועל להכשרת יזמים צעירים מיישובי הפריפריה בישראל. נועם בנד ואביב ברקוביץ אף לוקחים חלק פעיל ושוטף בשבוע היזמות הגלובלי המתרחש אחת לשנה ובמסגרתו מספקים הכוונה ליזמים רבים המעוניינים לפתח מיזמים טכנולוגיים.

תגובות סגורות