חדשות היום

Synertone, בחר בגילת לאספקת פתרונות תקשורת נייחת וניידת ב- 12 מיליון דולר

הונג קונג ופתח תקווה, ישראל, 23 בנובמבר, 2015 – חברת גילת רשתות לוויין בע”מ, מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, הודיעה היום כי Synertone, ספק פתרונות לווינים מהונג קונג, בחר בציוד של חברת גילת על מנת לאפשר אפליקציות לתקשורת נייחת וניידת על גבי רשת האינטרנט הלווייני בפס רחב שלה (HTS IPSTAR), המציעה כיסוי ברחבי סין. חברת Synertone הזמינה מגילת פתרונות בסך של כ- 12 מיליון דולר.

“אנחנו מקימים דור חדש של כיסוי לווייני בסין. עם המומחיות והטכנולוגיה המובילה של גילת, אנחנו כעת יכולים להציע שירותי פס רחב רציף, שירותים לארגונים, תשתית סלולר ושירותי ניידות”, אמר מנכ”ל חברת Synertone, האן וואינינג.

“הבחירה של חברת  Synertoneמהווה עדות נוספת להובלה הטכנולוגית שלנו ומעמדנו בסין. אנו מצפים לשותפות ארוכת טווח עם Synertone, הממחישה את המחויבות שלנו כלפי השוק הסיני, ושתסייע ל-Synertone  בהשקת יישומי ניידות, תקשורת פס רחב באזורים מרוחקים, ועוד”, אמר דב בהרב, המנכ”ל הזמני ויו”ר גילת.

גילת תחזק את הרשת של Synertoneבעזרת פלטפורמת ה- SkyEdge II-c עם ה X-Architecture. הטרמינלים הלוויניים (VSATs) אשר ישמשו רשת זו, הם חלק מחבילת מוצרי ה-Capricorn  של גילת הכוללת נתבי IP במהירות גבוהה במיוחד. תחילת פעילות הרשת צפויה בעוד כ-6-12 חודשים.

יתר על כן, על בסיס מזכר ההבנות שנחתם בין Synertone וגילת, קיימת אפשרות עתידית לייצור מתקדם ושיתוף פעולה במסגרת מחקר ופיתוח, במידה ויסכימו על כך.

בתמונה: דב בהרב, המנכ”ל הזמני ויו”ר גילת

תגובות סגורות