חדשות היום

אפליקציית הודעות חדשה – XROS

www.xros.co

להשתמש פחות במייל זאת החלטה לשנה החדשה שבהחלט תוכלו לעמוד בה.

הכירו את XROS מהמייסד של Everything.Me ו-TL;DR, אפליקצית המסרים XROS מיועדת לעסק שלך, ומביאה מהירות, פשטות, וכוח לתקשורת העסקית שלך. אחד מאותם דברים מציקים שכל אדם עסקי היה רוצה להפטר ממנו, זה השימוש התמידי באימיילים. XROS (מבטאים כ-cross, כלומר cross-company) מציעה אפליקציית הודעות חדשה המאפשרת לך לנהל את כל השיחות שלך, מכל חברה. אם אתה כמו רוב האנשים בשוק העבודה כיום, אתם מנהל מספר רב של שיחות, עם לקוחות מחברות שונות, במספר מגוון של פלטפורמות. נכון שזה בעיקר אימייל, אך גם וואטסאפ, פייסבוק, סקייפ ועוד. XROS מחליפה את כל אלה עם מערכת אחת לשיחות עסקים.

iOS_Channel_Single2כל השיטות כרגע אינן מספיק טובות. אימייל איטי ומסובך, במיוחד כשמשווים אותו לאפליקציות הודעות. כתוצאה מכך, 25% משוק העבודה משתמש בוואטסאפ ופייסבוק ככלי תקשורת גם בנושאים עסקיים. אך עם זאת, הכלים הללו לא נועדו להיות פלטפורמה למערכות יחסים עסקיות. הן אינן מפרידות בין חיי העבודה לחיים הפרטיים, אינן כוללות אופציה לשימוש בדסקטופ,אין בהן אופציה לניהול קבצים, חיפוש שיחות לפי מילות מפתח, ועוד כלים יחודיים והכרחיים לתקשורת מקצועית.

 XROS היא תוכנת מסרים (messaging) שמאפשרת לתקשר בקלות עם כל הרשת העיסקית שלך. ישנן בשוק תוכנות מסרים אישיות, וקיימות גם תוכנות מסרים לצוותים – אבל XROS היא הראשונה שמכוונת לתקשורת מסרים עבור כל הרשת העיסקית – כל מי שאתה עובד או עובדת איתו – לקוחות, ספקים, יועצים, משקיעים וכו׳. לכן התוכנה מתאימה לכל מי שבמסגרת עבודתו נדרש לתקשר עם גורמים עסקיים רבים: בין אם מדובר באנשי עסקים, יזמים, פרילנסרים, יועצים, חברות שנותנות שרות כמו PR , עורכי דין, וכו׳.

“המניע הוא הרצון שלנו לפתור את בעיית התקשורת בעסקים, שהפכה להיות במקרים רבים מגורם שמניע עסקים ומקדם אותם, לערבוב רעש אינסופי שקשה מאוד להוציא ממנו את הדברים החשובים באמת״ מספר מייסד ומנכ”ל XROS, עמי בן-דויד. ״ניסינו בהתחלה לפתור את הבעיה דרך שיפור אימייל אבל הבנו שאימייל הוא הבעיה, לא הפתרון. ולכן עברנו לתוכנת מסרים בזמן אמיתי. אנחנו מאמינים שכמו שWhatsapp שינתה את הדרך בה אנחנו מתקשרים ביום יום ברמה האישית – כך אותה מהפכה מתרחשת עכשיו בתחום העיסקי.”

דמיינו שיש לכם פלטפורמת הודעות אחת לכל השיחות העסקיות שלכם. מהירה במיוחד, קלה לשימוש, שמציגה את כל המידע הנחוץ בצורה נוחה וברורה. והכי חשוב, כזו שבאמצעותה ניתן להוסיף כל אדם לכל שיחה מבלי שיידרש להוריד אפליקציה או להתקין תוכנה חדשה.

Android_AddMembersעם XROS, כל אנשי הקשר שלך יכולים להתחבר לכל ערוץ שהוזמנו אליו באופן מידי, מבלי להוריד אפליקציה או ליצור חשבון חדש. על מנת להתחבר לערוץ, פשוט מקבלים קישור, לוחצים עליו, ואתם בפנים. המצטרף הטרי גם מקבל גישה להיסטוריה של השיחה במידה והא הצטרך באמצע, מה שמאפשר למצטרפים להתעדכן בזריזות ובקלות. בנוסף, המעבר ל-XROS קל ביותר. הפלטפורמה מנתחת את המיילים של המשתמש, ומסמנת טקסטים שיתאימו לשימוש בהודעה. בלחיצת כפתור אחת, האימיילים האלה יהפכו מיד להודעות בערוץ.

״המאמץ העיקרי היה לייצר חווית משתמש שתתאים לעסקים: יכולת להזמין כל אחד וכל קבוצת אנשים לשיחה אפילו אם מעולם לא השתמשו ב XROS ושהם יוכלו להשתתף בשיחה תוך פחות מ 10 שניות. פיתוח ממשק מלא למחשב ולא רק לנייד, תמיכה בקבצים גדולים מכל סוג, הסטוריה וחיפוש על כל הקבוצות ועוד

המוצר חדש, אבל אין לטכנולוגיה שום מגבלה כמו שהיא להגיע למליוני משתמשים. מאחר והמוצר מיועד לשימוש עסקי, הוא אמנם יהיה חינם, אבל נמכור תוספות כגון External Archive שהוא מוצר הנדרש ללקוחות כמו עורכי דין וכו, כך שכלכלית המוצר איתן״, אמר בן-דויד.

XROS מאפשרת מגוון מאפיינים:

  •          יצירת ערוצים באופן מידי, עם כל אחד, גם אם הוא לא משתמש בפלטפורמה
  •          גישה קלה לאימייל ואנשי הקשר בו
  •          יכולות מעבר בין פלטפורמות, כולל מובייל ודסקטופ
  •          שיתוף קבצים ממגוון שירותים, כולל: דרופבוקס, iCloud Drive ו-Google Drive
  •          היסטוריה מלאה של השיחות
  •          חיפוש מלא בכל השיחות וביניהן.

בן-דויד: “בזמן שעברתי על הפרויקט הקודם שלי, TL;DR Email, הבנו שאנחנו מנסים להפיח רוח חדשה באימייל. אבל האימייל הגיע לסופו, וזה כבר לא הפיתרון הטוב יותר לשיחות מקצועיות. עם XROS, יצאנו ליצור אלטרנטיבה טובה ויעילה יותר. אנחנו החברה היחידה שמתמקדת במעבר הודעות מקצועיות בין פלטפורמות מסרים, ו-XROS מושלמת לפרילנסרים, יועצים, וסוכניות מקצועיות, שמתעסקים עם לקוחות מחוץ לחברה.״

״עדיין מוקדם לדבר על היקפי שימוש היות ואנחנו בתחילת הדרך, אבל כבר ניתן לראות שאחוז הולך וגובר מגיע מהזמנות בין משתמשים ולא מפעולות שיווק שלנו, כך שהכיוון מאוד חיובי. אנחנו עובדים כעת על שלב הגיוס הבא.״ הוסיף בן-דויד.

Web_Channels-copy1 (1)

 

תגובות סגורות