חדשות היום

הסטארט אפ הישראלי Riskified מגייס 25 מיליון דולר בהובלת קרן קומרה

הסטארט אפ הישראלי Riskified גייס 25 מיליון דולר בהובלת קרן הצמיחה הישראלית קומרה קפיטל (Qumra Capital). לצד קומרה השתתפו בסבב הגיוס הנוכחי המשקיעים הקיימים Entrée Capital וGenesis Partners, שהובילה את סבב הגיוס הראשון בחברה, כמו גם חברת הביטוח הפניקס וNTT DOCOMO Ventures-  שהצטרפו כמשקיעים חדשים. בכך מגיע סכום ההשקעה ב- Riskified ל-31 מיליון דולר.

Riskified הוקמה בשנת 2013 על ידי היזמים עידו גל ואסף פלדמן והיא חלוצה בתחום מניעת הונאות אשראי באתרי מסחר אינטרנטיים. החברה מספקת פתרון המאפשר למאות חברות ברחבי העולם לאשר יותר עסקאות אונליין ולספק חווית קניה מוצלחת לצרכניהן. בין לקוחותיה של Riskified ניתן למצוא את ענקיות הקמעונאות Viagogo, Burberry ו-Wish. ככלל, החברה משרתת חברות במגוון תעשיות, החל ממותגי אופנה יוקרתיים, דרך רשתות שיווק וקמעונאות וכלה באתרים למכירת כרטיסי טיסה והופעות. באמצעות טכנולוגיה שמנתחת התנהגות של צרכנים ברשת ואלגוריתמים מבוססי למידה חישובית (machine learning), אשר מתעדכנים בזמן אמת, החברה מבדילה בצורה מדויקת ומיידית בין ניסיונות הונאה להזמנות לגיטימיות.

עידו גל, מנכ”ל ומייסד  Riskified, אמר היום כי : “המערכת שלנו תורמת באופן ישיר לשורת הרווח של הלקוחות ולחוויית השרות של הצרכנים שלהם. מחד, המערכת חוסכת מיליוני דולרים כאשר היא מזהה מבעוד מועד ניסיונות הונאה ומנגד, משפרת את שביעות הרצון של הלקוחות שעסקאותיהם היו נדחות אלמלא הטכנולוגיה שלנו”.

ארז שחר, שותף מנהל בקרן קומרהקפיטל, אמר היום כי “הגידול המהיר והמרשים בפעילות של Riskified משקף את הצורך ההולך וגדל בפלטפורמה למניעת הונאה של תעשיית המסחר האלקטרוני. עם צוות מנוסה, טכנולוגיה מוכחת ופורטפוליו גלובאלי של לקוחות גדולים, אנו בטוחים ש-Riskified נמצאת בדרך הנכונה למצב את עצמה כמובילה עולמית בתחומה”. ארז שחר וסיון שמרי דהן, שותפה בקומרה קפיטל, יצטרפו לדירקטוריון החברה.

Riskified פועלת מתל אביב ובוסטון ומעסיקה כיום כ-80 עובדים, מרביתם במחלקת המחקר והפיתוח בסניף הישראלי של החברה.ב2015 הכנסותיה של החברה גדלו פי 5 יחסית לשנה הקודמת, והיקף העסקאות שיעברו דרך המערכת הטכנולוגית של החברה צפוי להגיע לכ-5 מיליארד דולרים עד סוף 2016. החברה צמחה בקצב מהיר בשנה האחרונה ובמסגרת אסטרטגית ההתרחבות מתכננת להוסיף ולגייס עשרות עובדים חדשים למטה החברה בתל אביב ובארה”ב עד כדי הכפלת מצבת כוח האדם עד סוף 2016.

בתמונה: צוות קומרה. קרדיט: יח”צ

תגובות סגורות