קונברט מדיה מסכמת את שנת 2015 בצמיחה גבוהה ורווחיות

ConvertMedia (קונברט מדיה), פלטפורמה מובילה למכירת מודעות וידאוSSP) ) מסכמת שנה מוצלחת והשגת אבני דרך משמעותיות בצמיחתה, וכן משיקה פורטפוליו רחב וחדשני של מודעות וידאו. הפורטפוליו מאפשר למפרסמים ובעלי האתרים להציג פרסום וידאו בפורמט המותאם לכל משתמש ולמקסם את ההכנסות.

החברה מדווחת על הצטרפותם של למעלה מ 100 אתרים מובילים לפלטפורמה שלה בשנת 2015, ביניהם: American Media Inc, The Daily Beast, Scripps, Salon, Tribune Media, Thought Catalog, Reader’s Digest, The Guardian

בנוסף החברה מסכמת את השנה עם גידול בהכנסות של למעלה מפי שניים ביחס לשנת 2014 והשגת רווחיות, המונעים ע”י חדשנות טכנולוגית שמעניקה למנהלי האתרים פתרונות לפרסום וידאו. למעלה ממיליארד פרסומות וידאו שולבו בחודש דצמבר, באמצעות הפלטפורמה של קונברט מדיה. הצמיחה של החברה בשנת 2015 התבטאה גם בהכפלת מספר העובדים ל- 60, המועסקים במשרדי החברה ברחבי העולם, כאשר למעלה ממחיצתם נמצאים במרכז המחקר והפיתוח בישראל (רמת גן).

“לפי מחקר של eMarketer , ההוצאה על מודעות וידאו דיגיטליות פרוגרמטיות בארצות הברית תזנק מ- 2.91 מיליארד דולר בשנת 2015 ל- 5.37 מיליארד דולר בשנת 2016”, אמר יואב נווה, מייסד-שותף ומנכ”ל קונברט מדיה. “כדי לאפשר את הצמיחה המשמעותית הזאת, צריך להתרחש שינוי מהותי במלאי הוידיאו הקיים. יחידות מסוג Outstream, בשונה מהוידאו הרגיל (Instream) , אינן תלויות בתוכן הוידיאו. בעלי האתרים יכולים להשתמש במודעות הוידאו האלו כדי להגדיל באופן מיידי את מלאי הוידיאו הזמין באתר, ולספק הזדמנויות חשיפה למותגים בצורה שממקסמת את הערך עבור המפרסמים”.

קונברט מדיה פתחה לראשונה משרדים באנגליה, בספרד ובהודו בכדי לתמוך בהתרחבות הבינלאומית של החברה וכן ממשיכה לגייס עובדים בישראל למחלקת הפיתוח. בנוסף, קונברט מדיה מינתה את כריס סקוט וג’ארד לנסקי לשעבר בכירים בחברות כמו Criteo וגוגל כיועצים, וכן הודיעה לאחרונה על מינויו של שלומי צייג, אשר כיהן בעבר כ-CTO בבבילון, לתפקיד CTO בחברה.

“הטכנולוגיה של קונברט מדיה מאפשרת למפרסמים ולמנהלי האתרים לנווט בקונפליקט המובנה הקיים בין בעלי אתר – מפרסם – צרכן, וזאת תוך מתן כלי שליטה ונתוני עומק”, אמר היועץ, כריס סקוט. “השירות הייחודי הזה משנה את כללי המשחק אצל המפרסמים ומנהלי האתרים שזקוקים לכלים כדי לנווט ולאזן בין חווית המשתמש ומיקסום הרווחים בכל אינטראקציה של המשתמש”.

הפורטפוליו החדשני ופורץ דרך בהיקפו שמשיקה קונברט מדיה מאפשר למפרסמים להגדיל את היקפי הצפייה בפרסום וידאו. הפורטפוליו מעניק גישה למלאי פרסום וידאו פרימיום אשר מוצג באופן טבעי באתר. המגוון הרחב של הפורמטים בפורטפוליו עוצבו בשיתוף עם מנהלי אתרים, ומפרסמים ומתוך מחשבה על הצרכנים.

“המהלך האחרון שלנו, שיתוף הפעולה עם קונברט מדיה, הניב לנו כבר הצלחה משמעותית במונחים של הגדלת הכנסות והענקת חוויית משתמש חיובית יותר,” אמר מתיו זוסברג, סמנכ”ל מכירות בSalon.com . “למשתמשים שלנו יש ציפיות גבוהות מהאתר ואנחנו מעריכים את היקף פורטפוליו ה Outstream וידאו של קונברט מדיה ואת ההזדמנות שהחברה מעניקה לנו להגדיל את מלאי פרסומות הוידיאו הקיים שלנו”.

קונברט מדיה מעניקה ללקוחותיה המפרסמים ומנהלי האתרים את הפתרון הטוב ביותר למיקסום הכנסות עבור כל משתמש, באמצעות מינוף הטכנולוגיות המתפתחות של פרסום וידאו. החברה מכירה בכך שכל לקוח וכל עמוד תוכן הינו ייחודי, ופיתחה פלטפורמה המאפשרת למפרסמים ומנהלי האתרים ליצור ולנהל כל עמוד אינטרנט כהזדמנות ייחודית לשילוב מגוון רחב של יחידות Outstream.זהו הבדל משמעותי אשר מעניק למפרסמים ומנהלי האתרים את היכולת למקסם הכנסות וצפייה, במסגרת הקווים המנחים של חוויית המשתמש שלהם.

“הצמיחה המהירה שלנו היא ההוכחה לכך שמפרסמים ומנהלי האתרים מאוד מעוניינים להוסיף מלאי פרסומות וידאו לאתר שלהם, תוך שהם מכבדים את הצרכים הייחודיים של הקוראים החדשים והחוזרים שלהם”, הוסיף נווה. “המטרה שלנו היא לספק פלטפורמה שמעניקה לכל מנהל אתר להטמיע את חווית מודעת הוידאו אשר מתאימה בצורה הטובה ביותר למטרותיו העסקיות”.

בתמונה:  מנכ”ל ומייסד החברה יואב נווה

תגובות סגורות