Epson מציגה את מקרן הלייזר הראשון בעולם בטכנולוגיית 3LCD עם 2,5000 לומן

אפסון מנצלת את תערוכת ISE 2016, מתערוכות האודיו-וידאו הגדולות באירופה, לחשיפה של כמה מקווי המקרנים החדשים של החברה. בין השאר תחשוף ענקית ההדמיה את מקרני  הלייזר הראשונים בעולם בטכנולוגיית 3LCD עם עוצמת אור של 25,000 לומן. הדגמים החדשים עושים שימוש במגוון חידושים טכנולוגיים וממצבים את מעמדה של אפסון כשחקן מוביל בשוק המקרנים.

החברה תחשוף את ה- EB-L25000U, מקרן לייזר המפגין מקור אור של 25,000 לומן, ומהווה את שיאו של מחקר, פיתוח ובדיקה נרחבים. המקרן מותאם במיוחד לארגונים, מוסדות להשכלה גבוהה, מרכזי מבקרים, חברות השכרה וחברות לשילוט דיגיטלי, היכולים כעת להציג מצגות עוצמתיות באיכות מעולה. לאלה הנזקקים לתמונות Full HD בהירות במיוחד, מוצע  הדגם EB-L1500U, מקרן הלייזר הראשון בעולם שמגיע ברזולוציית WUXGA עם 12,000 לומן וטכנולוגיית 3LCD. כל המוצרים מגיעים עם אחריות ל- 5 שנים, או 20,000 שעות, וזאת כדי להעניק ללקוחות שלוות נפש נוספת.

לצד דגמי הלייזר החדשים, אפסון מציגה גם את סדרת EB-G7000, הכוללת מקרנים שמיועדים לארגונים ולמוסדות להשכלה גבוהה. המגוון החדש אידיאלי לשימוש בפגישות משרד, אולמות הרצאות וכיתות לימוד גדולות, וכולל מבחר גדול של שיפורי איכות, פונקציונליות ושימושיות כדי לסייע בהקרנת מצגות מקצועיות למראה במקומות רחבי ידיים.

תגובות סגורות