חדשות היום

מקרן “הקובייה” (CUBE): זעיר נייד השוקל כ-130 גרם, קטן יותר מקובייה הונגרית

העתיד כבר כאן. חלומם הרטוב של כל אוהבי הסרטים, התמונות והמצגות התגשם בימים אלה הודות למקרן זעיר בשם “הקובייה”. הקובייה, מבית היוצר של חברת RIF6 האמריקאית זכה לשבחים ואף לפרסים רבים בכנס הטכנולוגיה CES בווגאס בתחילת השנה (התערוכה הבינלאומית של אלקטרוניקה לצרכנים) ונחשב למקרן הזעיר והאיכותי בעולם!

הקוביה במבט מקרובה-“קובייה”, כשמה כן היא, הינה קוביית אלומיניום שגודלה כמחצית מקובייה הונגרית, ומשקלה כ-130 גרם. המקרן מצויד בסוללה פנימית נטענת, ברמקול פנימי ובקורא כרטיס זיכרון Micro SD והוא יקרין כל מכשיר בעל חיבור  HDMI או MHL על מסך של עד 120 אינץ’. כלומר, לפטופים, מחשבים, ממירים, קונסולות משחק סטרימרים ואף טלפונים סלולריים יכולים להתחבר “לקובייה” דרך כבל פשוט ולהקרין באיכות HD כל דבר שתרצו. ניתן לנייד אותו לכל מקום בו תחפצו, ובלבד שיש קיר לבן פשוט.

אבי בן-ג’ויה, היבואן הבלעדי של “הקובייה”, סיפר כי: “תאורת ה-LED  החזקה של הקובייה מאפשרת הקרנת תמונה איכותית וחדה עם צבעים מדויקים. בניגוד למקרנים הסטנדרטיים המבוססים על נורות פשוטות, יחידת ה-לד של הקובייה נשארת פעילה עד 20 אלף שעות. משמעות הדבר היא שתוכלו לצפות בסרט באורך מלא בכל יום למשך 20 השנים הבאות”.

מקרן “הקובייה” מתאים כמתנה מעולה לכל חובבי הסרטים, הטלוויזיה, משחקי ספורט או אפילו קונסולות משחק. אנשי עסקים יכולים אף הם ליהנות ממתנה זו להקרנה של מצגות בצורה פשוטה, מהירה ויעילה מכל מכשיר סמארטפון או מחשב נייד שברשותם.

מחירו של הקיוב הוא 1,990 ש”ח כולל משלוח עד בית הלקוח וניתן להשיגו הן באתר של חברת 6RIF בישראל (www.RIF6.co.il) והן אצל המשווקים המורשים. האריזה מגיעה בנוסף עם חצובה גמישה, מתאם, כבלים ושלט להפעלת המקרן.

קרדיט תמונות: ג’ויה אסנס

תגובות סגורות